Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרשת דוד נמרי - אורן קיפניס והתנהלות מועדון החמש


ירון פ
שימו לב! השרשור הזה בן 6090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זאב

אני דווקא הבנתי טוב מאד, קובי הסביר זאת מאד ברור.

קודם כל הוא הסביר מדוע מצאו לנכון לגמור עם כל "הכאב ראש" הזה שם ומייד בבית דין חברים "ובעידוד לגיטימי" של בית דין חברים, כי פשוט העיסוק בפרשייה הישנה הזאת, על פי טענתו הינה ביזבוז זמן פרטי שלו וזה על חשבון בין היתר של תכנון הילולות ושמחות לחברי מועדון החמש.

ולא שאני מזלזלת זוהי מטרה חשובה ביותר, רק תהרוג אותי, אני מחפשת את המטרה הזאת בין מטרות המועדון ואני לא מוצאת היכן היא בדיוק נמצאת אולי מישהו יוכל לעזור? איפה זה מופיע? שאחת ממטרות המועדון לספק לחבריו "לחם ושעשועים"

מטרות המועדון עם הקמתו היו:

1. שימור מכוניות ישנות וקלאסיות באמצעות הגברת התודעה הציבורית לאספנות רכב בארץ.

2. פנייה לגופים פרטיים וממלכתיים ( משרד התחבורה, מכס, חברות ביטוח וכו' ) על מנת להביא להקלות באיסוף רכב מיוחד ותחזוקתו.

 

מטרות המועדון הנוכחיות:

1. עידוד שימור כל סוגי הרכב העתיק והקלאסי בישראל.

2. פיתוח מודעות להיסטוריה מוטורית בארץ ובחו"ל.

3. הגברת התודעה המוטורית בכלל ולאספנות רכב בפרט.

4. הגברת התודעה והזהירות בדרכים.

5. חינוך לתחזוקה נכונה ושימוש נכון ברכב.

6. קשר עם מועדונים אחרים בעולם החברים בפיב"א

 

 

לשאלה שנשאלה יותר מפעם אחת מה מהות הפשרה לא הייה מענה.

מה המועדון תרם זה אנחנו יודעים אבל מה תרם מר נמרי? כשלבסוף מצא לנכון דובר המועדון להתייחס, כל מה שהואיל להגיד הוא חזרה על אותה מנטרה "בפשרה אף אחד לא יוצא מרוצה", אני בעיקרון מסכימה, רק שיש לזה עוד הגדרה בפשרה כל צד תורם.

על פי דובר מועדון החמש, הגיעו להסדר פשרה זאת לאחר שהגיעו למסקנה שהייתה אי הבנה של שני הצדדים, הרי לכם תרומת המועדון לפשרה, על פי דרישת מר נמרי נמחקו כל השירשורים הנוגעים בדבר והרי לכם תרומה שנייה של המועדון .

אז נחזור למנטרה של דובר המועדון: מי בדיוק יצא לא מרוצה מהעניין?

נציגי מועדון החמש בטח מרוצים, הם נפטרו מ "היציקה" הזאת

מר נמרי בטח מרוצה, אוקי לא לגמרי כי מה לעשות השירשור הזה עדיין פה ובגוגל.

 

ועדיין נשארה השאלה פתוחה: מה תרם מר נמרי לפשרה?

 

אירית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז אולי צדקתי כאשר טענתי שהואיל ולא מקבלים כסף על פעילות זו למה להשקיע, למרות שלדעתי מי שלוקח על עצמו תפקיד חובה למלאו , אנחנו לא הצמדנו לאיש אקדח לרכה, כולם התחרו על התפקיד, אז נכון שלא הייתה זו תחרות מי יודע מה אבל בכל זאת, ולי הוא כותב שכנראה ההצעה שלי לא הייתה רצינית, משהו כזה אין לי את זה מול העיניים, כתב לי אנחנו לא נקבל אבל תציע.

אכן" דיקטטורה נאורה " במייטבה. רק שלא אצלי. לילה טוב - זאב

zeev

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאב, בנוסף לזה יש נקודה מאד חשובה שגורם ליריה ושרפה של רגל בריאה.

יגיד לך כל בן אדם שקנה רכב ישן אספנות או מיוחד שאוטומטית הוא מבין שהוא צריך להגיע למועדון ה5 לטובת הנישה, מה שקורה בפועל לרוב יש פן חברתי מציק ומתנשא, נעזוב את זה, מה שהכי מרגיז שמועדון החמש לא יכול להציע לאותו בן אדם כלום

פשוט כלום.

אין הצדקה לתשלום דמי חבר האלה , כי למפגש השבועי כל אחד נכנס (צריך לבחור לאיזה ללכת (יוזמה מבורכת)) כל פעם שנפל לי עיתון ליד.. נו מילא עדיף מנוי ל 3 מגזינים מחו"ל ואז מנסים להרתיא אותך שזה תלוי בעתיד האנשות או מינמום העתיד של האוטו שלך" אם לא תירשם הכל לאבדון.." נו באמת...

בפועל מה שקרה אפילו הקלו עם SO CALLD איובי מועדון החמש ואספנות מספר אחד (מינימום מבוקשי FBI).

 

כפי שאני אומר תמיד מועדון ה5 עשה את שלו.. אולי הגיע הזמן שבאמת ילך לדיור מוגן בבת ים או שיעשו רפורמה גורפת .

הכי מצחיק שהם לא מתעוררים שם ורואים שכל שנה עוזבים יותר ויותר מאשר נרשמים העיקר יש פקידה ומשרד.

גם לאנשים כמו רן שושני בסוף לא יהיה רוח במיפרשים.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה לכל חברי המועדון שמשתתפים בשירשור זה:

מדוע אני שומע רק כמה מכם ולא יותר? נשמע לי כאילו יש כמה בודדים שיש להם מה לומר על הנושא וכל השאר שותקים, מדוע?

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי הלו, רסן את סוסיך.

אמנם אני מדברת בשם עצמי כמו תמיד, אבל אני מאמינה שיש הסכמה גם עם לא מעט חברים לתחביב וחברים למועדון שאני עדיין חלק ממנו.

ארגון דוגמת מועדון החמש הנו גוף הכרחי, מטרותיו הן חשובות ביותר.

המחלוקת כרגע היא על פעולה מסויימת שנעשתה או לא נעשתה תלוי מאיזה צד אתה מסתכל, ולא אם קיומו של גוף זה נחוץ או מוצדק.

אצלי הפן החברתי הוא הערך המוסף, ולא העיקר, אצלי העיקר הוא שהגוף הזה, ישמור על התקנות, יקדם אותן ומעל הכל יגן על האינטרסים של כל חבריו.

אני אישית הייתי רוצה שהגוף הזה יאמץ ויאגד תחתיו את כל הגורמים שעוסקים בתרבות המוטורית על כל רבדיה, ולו רק בגלל העובדה שמועדון החמש הוכיח שהוא גוף רציני בתחומו בנושא תחיקה ותקינה.

לא חשבתי בכיוון זה בהתחלה, אבל עם הזמן כשנחשפתי לתרבויות אחרות וזאת תודות לCF ולהכרותי באמצעותו אנשים שונים ויקרים, הבנתי שעם שילוב כל העוסקים בתחום המוטוריקה נוכל כולנו להרוויח מכך.

השילוב והחבירה לא יפגעו בזהות העצמית של כל תחום.

קובי, זהו נושא כל כך מורכב, שזה לא הזמן והמקום עדיין, להכנס לפרטיו.

ישנה סערה והאמוציות גועשות, ואני בטח לא מחוסנת מפניהן כמו גם אחרים, יש מי שמוטלת עליו האחריות גם לטפל בזה ולהשכין שלום, אני מקווה שהוא יספק את הסחורה.

אירית

 

לזהשהגיב מעלי, בכל ארגון בכל חברה יש מעט משוגעים לדבר והשאר פאסיביים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוקב אחרי השירשור הזה מתחילתו, אין לי (כרגע לפחות) שום קשר למועדון החמש ודעתי אובייקטיבית לחלוטין.

אני מבין את הטענות שהועלו כאן ואפילו מקבל את רובן אבל לא מבין כמה דברים:

1. האם המועדון/העמותה הינו פרטי או שהחברים בו שווים?

2. מי בוחר את וועד מועדון החמש?

3. אם הוועד נבחר ע"י החברים במועדון, מדוע חברי המועדון אינם מקימים מהומה ומחליפים את הוועד?

 

במדינה שלנו אנחנו די טובים בלמצוא את החסרונות שיש (בכולנו) ולהתלונן, אבל מזמן לא ראיתי קבוצה רצינית שבאמת מעבירה את הבעיות למסלול של עשייה ותיקון, אולי מפה יגיע השינוי?

 

שלום לך.

 

חברי המועדון שוים ולכולם אותן זכויות. כל חבר מועדון עם ותק של יותר מחצי שנה יכול

להצביע בבחירות ו/או להעמיד את עצמו לבחירת החברים, בכדי להבחר לתפקיד מסויים שירצה.

כגון: חבר ועד, ועדת ביקורת, בי"ד חברים וכו'.

 

חברי הועד נבחרים כאמור על ידי כלל חברי המועדון שמטריחים את עצמם לבוא ולהשתתף

באסיפה הכללית השנתית של המועדון.

 

באסיפה זו אגב, נמסרים גם דווחים שונים, דוחות כספיים וכד'.

הועד נבחר לתקופת כהונה של שנה אחת. בכל שנה יש בחירות מחדש.

אם לא מרוצים מתפקוד הוועד, יש גם את האפשרות לקיים אסיפה כללית מיוחדת ולהחליפו.

אציין שיש בועד הנוכחי חברים שמכהנים כבר כמה קדנציות.

כלומר לא הוחלפו למרות שניתן היה להחליפם אם לא היו מרוצים מהם.

,

לשאלתך האחרונה: מאחר ומרבית מוחלטת של חברי המועדון מרוצים מתפקוד הועד,

הם אינם רואים סיבה להחליפו.

יש כמובן מעט חברים שאינם מרוצים, וזה בדיוק עונה לך על שאלתך שבציטוט הבא:

 

יש לי שאלה לכל חברי המועדון שמשתתפים בשירשור זה:

מדוע אני שומע רק כמה מכם ולא יותר? נשמע לי כאילו יש כמה בודדים שיש להם מה לומר על הנושא וכל השאר שותקים, מדוע?[/quote]

 

כלומר, מתוך כ-700 חברי מועדון החמש, רק לכמה חברים (מעטים יחסית) יש טענות בנושא הזה.

לכל היתר לא.

 

אגב, וחשוב שתדע: לא כל המגיבים המעטים בשרשור זה הינם חברי מועדון החמש.

 

 

בברכה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, תודה על התגובה המפורטת.

 

 

אכן תגובה מפורטת....אבל שגוייה מעיקרה ואני אסביר.

 

עם כל הכבוד למר נוף - אני הייתי חבר במועדון החמש שנים לפני שהוא הצטרף, אנכי הייתי בועדת הביקורת מספר שנים ואני מכיר את מבנה המועדון ואת הנפשות הפועלות מבפנים ומבחוץ.

 

הנסיונות להשרות אווירה רגועה ודומקרטית הינן מסך עשן ותו לו!!!

 

במרבית הבחירות בהן אני השתתפתי - מבין 3 מועמדים לבית דין חברים נבחרו - 3 מועמדים.

מבין 3/4 (במרבית הפעמים 3 מועמדים בלבד) מועמדים לוועדת הביקורת נבחרו - 3 מועמדים.

מבין 8-9 מועמדים לועד נבחרו - 7 מועמדים.

 

ממש דמוקרטיה לשמה (האם כדאי בכלל "לטרוח" להגיע לאסיפה"??) - כל נסיונותי במהלך שנים ארוכות להטמיע ערכי דמוקרטיה עלו בתוהו...ומכאן התיסכול. ניסיתי להתנות את הכהונה בוועד ללא יותר משתי כהונות רצופות, ניסיתי להטמיע שקיפות מלאה לכל פעולה וגם/או עשייה, ניסיתי לצמצם את חברי הוועד הנבחרים ל-3/4 וכך להקנות יכולת להחליף את הצוות המוביל (שהרי נוכחנו לדעת בשירשור זה שבלאו הכי 2/3 אנשים מקבלים החלטות ומבצעים אותם ושאר 5/4 החברים בוועד מהווים חותמת גומי אוטומטית).

 

כל נסיונותי כאמור עלו בתוהו. בכל פעם נתקלתי בחומה בצורה, בהחלטות פוליטיות קטנוניות - מה שהיה חשוב היה לא לריב...שהרי "אנחנו" מועדון חברים.

 

מר נוף ציין שכולם שווים - ממש...מר נמרי איים, הפעיל לחצים, קשרים - ותראו איך צלח בדרכו. למרות כל המעשים הללו - מר נוף ומר נחום קדמיאל רואים בו לפתע חבר מן השורה (ממש כאילו קיבל חנינה מאת נשיא המדינה) שרצוי בכל מקום - וזאת למרות אמירות קשות בעבר הלא רחוק שנאמרו על מר נמרי ועל אמינותו. חבר רגיל (אולי כמו משה שטיין), שווה וללא קשרים - הרי היה נזרק מן המועדון בבושת פנים.

 

ולעניין מספר האנשים/חברים הטוענים כנגד המועדון - בכל מקרה מספרם רב על אלו המגיבים בעד פעולות המועדון....

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראוי לחדד מספר נקודות.

אם אני טועה בניסוח, נא לפנות אלי בה"פ ואתקן:

 

חברי הועד נבחרים כאמור על ידי כלל חברי המועדון שמטריחים את עצמם לבוא ולהשתתף באסיפה הכללית השנתית של המועדון.

ומעטים מתוך 700 החברים מגיעים. זו כמובן לא אשמתו של הועד, אבל ראוי לציין שהבחירות נערכות בקרב מספר מצומצם הרבה יותר מ-700 חברים. אני שמעתי על כמה עשרות שהשתתפו באסיפה הכללית האחרונה.

אם לא מרוצים מתפקוד הוועד, יש גם את האפשרות לקיים אסיפה כללית מיוחדת ולהחליפו. אציין שיש בועד הנוכחי חברים שמכהנים כבר כמה קדנציות. כלומר לא הוחלפו למרות שניתן היה להחליפם אם לא היו מרוצים מהם.

בבחירות האחרונות שונה תקנון העמותה, כך שכרגע מכהנים בועד שבעה חברים.

לבחירות האחרונות הגישו מועמדות תשעה אנשים.

במלים אחרות, אם מלבד חברי הועד המכהנים מגישים מועמדות ונבחרים שניים נוספים, הרי שחמישה מחברי הועד המכהנים יבחרו שוב, בלי קשר למידת שביעות הרצון מתפקודם.

 

בעבר הועד היה מצומצם הרבה יותר (כמדומני שלושה).

ככל שהבנתי, נטען על ידי חברים שונים שהשינוי בתקנון לא נועד להיטיב עם המועדון ומטרותיו, אלא מאפשר לכל מי שרוצה לקבל "ג'וב".

כלומר, מתוך כ-700 חברי מועדון החמש, רק לכמה חברים (מעטים יחסית) יש טענות בנושא הזה. לכל היתר לא.

על פי נושאי תפקיד רשמיים במועדון החמש, בפורום הסגור של מועדון החמש רשומים כ-120 חברים (מתוך 700), ורק "כמה עשרות בודדות" גולשים באופן קבוע.

 

מכיוון שהטענות בדבר תפקוד הועד בנושא הפרשה הזו לא עלו מעולם בשום פורום רשמי אחר של המועדון מלבד ב- CarsForum (בוודאי לא בפרסומים רשמיים, שם הסתפק הועד בתיאור קצרצר ולקוני של הדברים), הרי שלכל היותר, 120 מתוך 700 חברים מודעים לפרשנות של ה"מתנגדים" לסוגיה, כפי שפורטה בהודעתו הראשונה של ירון פרץ.

 

כנראה שפחות.

 

לא ניתן להסיק מכך ש"לכמה חברים (מעטים יחסית) יש טענות, ולכל היתר לא". לרוב המכריע אין מידע על הפרשה. לא את כולו, ולא חלקי. מי שלא קורא בין השורות, לא יודע שבכלל היתה "פרשה".

אגב, וחשוב שתדע: לא כל המגיבים המעטים בשרשור זה הינם חברי מועדון החמש.

נכון.

אבל חלקם הם בעליהם של רכבי אספנות, ולכן היו מושפעים עמוקות בכיסם אילו הפרשה -לכאורה- המדוברת לא היתה נחשפת בזמן.

מכיוון שמועדון ה-5 מציג עצמו בפני הרשויות כגוף המייצג את האינטרסים של כלל בעלי רכבי האספנות, ראוי היה אילו היה נוהג ביתר שקיפות כאשר מדובר בפרשה שיש לה מידת השפעה זהה על אלה שהם חברי מועדון ועל אלה שאינם.

 

עמדת המועדון : "לפרשה הזו אין כיום שום השפעה על בעלי רכבים קלאסיים - היא שייכת לעבר, ולא נגרם שום שינוי כתוצאה ממנה ".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך לתקן את הניסוח-הוא מדוייק למדי.

לחצי מחברי המועדון,בערך,אין כלל כתובת דואר אלקטרוני,כך שאת המידע המועט הם אמורים לקבל מהקלאסיקון,שהיתייחס לסגירת הפרשה במילים ספורות,וכמובן שלא נתן שום הסבר או נימוק מניח את הדעת.

למען האמת גם בפורום הסגור לא ניתנו שום פרטים ושום הסברים על החלטת ביה"ד חברים,למעט "אנחנו פעלנו נכון ועשינו מה שצריך לעשות".

הסכם הפשרה(אעלק)הובא לאחר שנחתם לאישור פורמאלי של הוועד.

לא היתקיים שום דיון על כך,ועל מחיקת השרשורים מארכיון הפורום נודע לרובם רק בדיעבד.

למיטב ידיעתי,ותקנו אותי אם אני טועה,מחיקת השרשורים מארכיון הפורום נעשתה לאחר שנחתם הסכם הכניעה המביש,וניתנה כפרס לדוד נמרי על פועלו רב השנים :-).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן ידידי היקר אתה לא טועה, כך אכן תואר בתגובת ההנהלה, אולי בלי הפרוש שלך שהוא אגב אמין למדי.

 

ולידידי אבי נוף ( עדיין ? ) טוב שיש אנשים טובים , ואיכפתיים אשר העלו הסבר אמיתי. עד כמה שהבנתי יש כמה גרסאות כתובות שהועלו בפורום כזה או אחר ע"י מספר חברי הנהלה, מה הגרסה המדויקת ? כבר כתבתי שקודם ירו את החץ ואח"כ רצו להעמיד את המטרה. שיהיה ערב טוב - זאב

zeev

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע לא מציגים יותר מועמדים לוועד בזמן בחירות, מדוע האנשים שאכפת להם איהם מציגים את מועמדותם כדי להשפיע מתוך ההנהלה?

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאב, בנוסף לזה יש נקודה מאד חשובה שגורם ליריה ושרפה של רגל בריאה.

יגיד לך כל בן אדם שקנה רכב ישן אספנות או מיוחד שאוטומטית הוא מבין שהוא צריך להגיע למועדון ה5 לטובת הנישה, מה שקורה בפועל לרוב יש פן חברתי מציק ומתנשא, נעזוב את זה, מה שהכי מרגיז שמועדון החמש לא יכול להציע לאותו בן אדם כלום

פשוט כלום.

אין הצדקה לתשלום דמי חבר האלה , כי למפגש השבועי כל אחד נכנס (צריך לבחור לאיזה ללכת (יוזמה מבורכת)) כל פעם שנפל לי עיתון ליד.. נו מילא עדיף מנוי ל 3 מגזינים מחו"ל ואז מנסים להרתיא אותך שזה תלוי בעתיד האנשות או מינמום העתיד של האוטו שלך" אם לא תירשם הכל לאבדון.." נו באמת...

בפועל מה שקרה אפילו הקלו עם SO CALLD איובי מועדון החמש ואספנות מספר אחד (מינימום מבוקשי FBI).

 

כפי שאני אומר תמיד מועדון ה5 עשה את שלו.. אולי הגיע הזמן שבאמת ילך לדיור מוגן בבת ים או שיעשו רפורמה גורפת .

הכי מצחיק שהם לא מתעוררים שם ורואים שכל שנה עוזבים יותר ויותר מאשר נרשמים העיקר יש פקידה ומשרד.

גם לאנשים כמו רן שושני בסוף לא יהיה רוח במיפרשים.

 

אני מבקש להתנצל קובי שרק עכשו מצאתי זמן לענות. זה נושא חשוב, חשוב מאד, בעיקר לאלה מאיתנו אשר מחזיקים כאמור מספר גדול של כלי רכב, אני מתייחס לתשובה במלוא הרצינות.אני אקבל את ההנחה שלך שהמועדון הזה לא נותן היום לחבריו כמעט כלום,הרי להגיע לבית קפה לא צריך להיות חבר מועדון, נכון ? אלא מה מועדון החמש כבר בשנותיו הראשונות התמודד עם בעיה מאוד קשה והיא להוריד מן הכביש לצמיתות, כלי רכב אשר לא יעבור מבחן שנתי עד 31.3.91 הדבר נודע עוד בשנת 1989 טיפל בזה בעיקר יו"ר המועדון אז יוסי בראל, ידידנו בני הספל, ויסלחו לי האחרים מטעם המועדון שלא הזכרתי את שמם מחוסר ידיעה. אני מדגיש למכוניות בלבד, בהכנסת אופנועים לקטגורית רכב אספנות טיפל מועדון ישראלי לאופנועים קלסיים באמצעות כותב שורות אלה, וכן עזר יוסי חורחה שווץ. הואיל וכולנו נהנים היום מהצלחת המועדון , הוא ניתפס עד היום כמגן על נושא אספנות הרכב בישראל.

שנים רבות טענתי שלא משנה מה המועדון יכול לתת לי, חשוב מה אני יכול לתת למועדון. מהסיבה הזו הצגתי כלים בתצוגות והכל להאדרת שם מועדון זה אשר בעיני חייב היה להתקיים. המועדון עצמו זה שם, הגוף מורכב מחבריו, ומתוך החברים נבחרת ההנהלה, גם אותה הנהלה אשר נרדמה בשמירה בפרשת נמרי קיפניס הראשונה, ועדיין לא לגמרי ברור מה קרה כעת, כאשר רק לפני פחות משנה הלך הרוחות היה שונה לגמרי, אני לא קורא להקים עמוד תליה במרכז העיר, אני רק זועק על דרך ההתנהלות המבישה , הסיבה שאני כותב את הדברים כאן זאת ההגינות קובי, הפורום הסגור של מועדון החמש כשמו כן הוא סגור לכל מי שלא חבר מועדון , רק שלהתנהלות המועדון הזה יש השפעה ישירה גם בלי להיות חבר על כל העוסקים בתחביב זה, כך זה נתפס היום. ולגבי העתיד ? זמנים יגידו. לילה טוב - זאב

zeev

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לחזק את דברי זאב.

המועדון, למרות שרשומים בו רק כ 700 מתוך 15000 בעלי רכבי אספנות

הוא הגוף המטפל ברכבי אספנות בארץ. יש לו אחריות לא רק על החברים בו,

אלא בעיקר כלפי אלה שאינם חברים בו.

אף אני חבר במועדון כי אני רוצה לתמוך בגוף שכזה, שמטפל בנושא רכבי אספנות

ואני לא עוצר לשניה לחשוב מה אני מקבל מהמועדון, זה בכלל לא רלוונטי לתחביבנו היום.

בעבר, לפני היות האינטרנט, היה קשה הרבה יותר לטפל ברכב ישן והמועדון

עזר ביצירת הקשר הזה בין חובבי העיניין. היום, כל המידע והאנשים נמצאים ברשת

ולמועדון יש תפקיד אחר. עליו להיות נושא הדגל בכל הנוגע לתרבות המוטורית בארץ

ולא רק כלפי רכבי אספנות.

אני חידשתי את חברותי במועדון באפריל האחרון, חידשתי לשנתיים, וברור לי

שחשיבות המועדון לרכבי אספנות היא רבה, ועל מנת שהוא יוכל להמשיך ולטפל

בצרכים של בעלי רכב אספנות - מכל הסוגים והמינים, יש צורך בלקיחת האחריות

מצד הנהלת המועדון על נושא האספנות, בלי קשר אם האדם חבר במועדון אם לאו.

 

 

 

יובל שון

חבר מועדון מס' 13006

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...