Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרשת דוד נמרי - אורן קיפניס והתנהלות מועדון החמש


ירון פ
שימו לב! השרשור הזה בן 6083 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני הייתי חבר מועדון כבר לפני 19 שנה,עשיתי הפסקה של 15 שנה ושבתי אליו עד שנוצר הסכם הכניעה הנ"ל.

גם לי חשוב שיהיה מי שמטפל בנושא מול הרשויות ומגן על האינטרסים של בעלי רכבי אספנות,אך שיש לי "רק" רכב אחד.

לצערי,היתנהלות המועדון איכזבה אותי בלא מעט מיקרים,אך הנחתי שאם ניפעל מבפנים נוכל לשנות את המצב.

והתוצאה? לא דובים ולא סולר.

הגעתי למסקנה שאין שום אפשרות לשנות כלום מבפנים,ואז יש 2 אפשרויות-או להצטרף לרוב הדומם או לקום ולעזוב.

העדפתי לעזוב,בייחוד אחרי שנחתם ההסכם המביש שכביכול סיים את מה שכונתה "פרשת קיפניס-נמרי".

למרות מה שכתבתי ואמרתי,אני רחוק מלהיות איש מדון ומריבה,וכל רצוני היה בהיתנהלות תקינה,שקיפות מלאה וגילוי מנהיגות.

ואת אלא לצערי לא מצאתי,והסכם הפשרה שנערך מוכיח את דברי היטב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני רוצה לחזק את דברי זאב.

המועדון, למרות שרשומים בו רק כ 700 מתוך 15000 בעלי רכבי אספנות

הוא הגוף המטפל ברכבי אספנות בארץ. יש לו אחריות לא רק על החברים בו,

אלא בעיקר כלפי אלה שאינם חברים בו.

אף אני חבר במועדון כי אני רוצה לתמוך בגוף שכזה, שמטפל בנושא רכבי אספנות

ואני לא עוצר לשניה לחשוב מה אני מקבל מהמועדון, זה בכלל לא רלוונטי לתחביבנו היום.

בעבר, לפני היות האינטרנט, היה קשה הרבה יותר לטפל ברכב ישן והמועדון

עזר ביצירת הקשר הזה בין חובבי העיניין. היום, כל המידע והאנשים נמצאים ברשת

ולמועדון יש תפקיד אחר. עליו להיות נושא הדגל בכל הנוגע לתרבות המוטורית בארץ

ולא רק כלפי רכבי אספנות.

אני חידשתי את חברותי במועדון באפריל האחרון, חידשתי לשנתיים, וברור לי

שחשיבות המועדון לרכבי אספנות היא רבה, ועל מנת שהוא יוכל להמשיך ולטפל

בצרכים של בעלי רכב אספנות - מכל הסוגים והמינים, יש צורך בלקיחת האחריות

מצד הנהלת המועדון על נושא האספנות, בלי קשר אם האדם חבר במועדון אם לאו.

 

 

 

יובל שון

חבר מועדון מס' 13006

 

 

קיבלתי תיקון למספרים שנקבתי:

יש כ700 חברי מועדון המחזיקים כ 1500 רכבים

וסה"כ יש כ 3500 רכבי אספנות על הכביש.

ותודה למתקן.

 

אני אחזור למספר 15000 ואניח שהוא כולל את כל הרכבים שאינם במצב נסיעה שקיימים אצל אנשים שונים, כמו למשל הפולקסוואגנים 411 ושירוקו שלי שאינם במצב נסיעה .

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה לכל חברי המועדון שמשתתפים בשירשור זה:

מדוע אני שומע רק כמה מכם ולא יותר? נשמע לי כאילו יש כמה בודדים שיש להם מה לומר על הנושא וכל השאר שותקים, מדוע?

 

כי, מה לעשות- לרוב האנשים פשוט אין זמן וכח להכנס לוויכוח האין-סופי הזה על דפי האינטרנט. אבל, זה עדיין לא אומר, שכולם מסכימים, או כולם מרוצים, וכ"ד... אעיד על עצמי- לי אישית באמת אין זמן וכח להכנס לכל זה. יתר על כך- אינני מכיר אישית לא את מר נמרי, ולא את מר קיפניס, ולכן אני מרגיש, שאין לי זכות לדבר עליהם ברמה אישית בפומבית. אבל יחד עם זאת- ממה, שאני יודע על הפרשה, ואני יודע זאת מאנשים, שאותם אני דווקא כן מכיר אישית, ואין לי כל ספק ביושרם ובחוסר האינטרסנטיות שלהם (מלבד האינטרס שלהם, שגם אני שותף לו- לשמור על התחביב שלנו)- לי יש דעה מאד ברורה בנושא של שינוי התקנות, וכמובן, שלא בדיוק בעד מה שכמעט נעשה בעבר!

 

זה המעט שאני יכול ורוצה להוסיף.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבקש להתנצל קובי שרק עכשו מצאתי זמן לענות. זה נושא חשוב, חשוב מאד, בעיקר לאלה מאיתנו אשר מחזיקים כאמור מספר גדול של כלי רכב, אני מתייחס לתשובה במלוא הרצינות.אני אקבל את ההנחה שלך שהמועדון הזה לא נותן היום לחבריו כמעט כלום,הרי להגיע לבית קפה לא צריך להיות חבר מועדון, נכון ? אלא מה מועדון החמש כבר בשנותיו הראשונות התמודד עם בעיה מאוד קשה והיא להוריד מן הכביש לצמיתות, כלי רכב אשר לא יעבור מבחן שנתי עד 31.3.91 הדבר נודע עוד בשנת 1989 טיפל בזה בעיקר יו"ר המועדון אז יוסי בראל, ידידנו בני הספל, ויסלחו לי האחרים מטעם המועדון שלא הזכרתי את שמם מחוסר ידיעה. אני מדגיש למכוניות בלבד, בהכנסת אופנועים לקטגורית רכב אספנות טיפל מועדון ישראלי לאופנועים קלסיים באמצעות כותב שורות אלה, וכן עזר יוסי חורחה שווץ. הואיל וכולנו נהנים היום מהצלחת המועדון , הוא ניתפס עד היום כמגן על נושא אספנות הרכב בישראל.

שנים רבות טענתי שלא משנה מה המועדון יכול לתת לי, חשוב מה אני יכול לתת למועדון. מהסיבה הזו הצגתי כלים בתצוגות והכל להאדרת שם מועדון זה אשר בעיני חייב היה להתקיים. המועדון עצמו זה שם, הגוף מורכב מחבריו, ומתוך החברים נבחרת ההנהלה, גם אותה הנהלה אשר נרדמה בשמירה בפרשת נמרי קיפניס הראשונה, ועדיין לא לגמרי ברור מה קרה כעת, כאשר רק לפני פחות משנה הלך הרוחות היה שונה לגמרי, אני לא קורא להקים עמוד תליה במרכז העיר, אני רק זועק על דרך ההתנהלות המבישה , הסיבה שאני כותב את הדברים כאן זאת ההגינות קובי, הפורום הסגור של מועדון החמש כשמו כן הוא סגור לכל מי שלא חבר מועדון , רק שלהתנהלות המועדון הזה יש השפעה ישירה גם בלי להיות חבר על כל העוסקים בתחביב זה, כך זה נתפס היום. ולגבי העתיד ? זמנים יגידו. לילה טוב - זאב

 

שונא ציתותים ארוכים- אבל אין מה לעשות- הוציא לי מילים מהפה, אז למה שאחזור על זה?

רק אוסיף- רק לא מזמן, ורק בזכות המועדון- זז משהו בנושא הקרוב ללבי- משאיות. עד לא מזמן לא היה קיים מושג- "משאית-אספנות" (וגם אוטובוס). היום, בזכות המועדון- יש כבר הגדרה למשאיות עד 12 טון (ומקווה, שזה עוד יעלה), וגם לאוטובוסים. אז, לא הכל שחור עדיין- יש כנראה עוד אור בקצה המנהרה, ולכן אני בדיוק לפני חודש חידשתי את החברות במועדון!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבות לחוסר התגובה של האנשים רבות ומגוונות אבל הגדולה ביותר היא חוסר הידיעה והמחשבה שמדובר בפרשה שולית שחלפה מהעולם, פרט לכמה אנשים המצויים עמוק בנבכי הפרשה, אין לאיש מידע אמיתי ומלא על פרשה זו, השלכותיה והנזק שעלול היה להגרם לכאורה! ולכן רוב חברי המועדון, רואים בפרשה הזו נטל על גב המועדון וזו גם הסיבה שמיהרו לזרוק אותה לכלבים בהזדמנות הראשונה שיכלו לעשות כן...צד אחד בפרשה ממלא פיו מים ואינו מגיב, בעוד הצד השני זועק צעקתו לשמיים, וכיוון שכך רוב חברי המועדון איבדו עיניין! ומבקשים להמשיך קדימה, הטענות כלפי התנהלות וועד המועדון תפסה כותרות בזמנו והיא דועכת ונעלמת כמו מחאתם של הפורשים, שבעצם עזיבתם את המועדון מנעו שינוי אמיתי מתוכנן וחבל-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנצוק : ברשותך, אתה טועה, ואין כאן כל עניין בין צד אחד לשני. בכלל לא .

לפני שנים רבות, וכתבתי זאת באחד המכתבים הקודמים טיפל מועדון החמש ברוב נושאי התקנות המתייחסות לרכב אספנות, אשר גם שופרו במשך השנים כתוצאה ממשא ומתן שניהל ועד המועדון , כמו למשל - אישור תקינות פעם בשנה במקום פעמיים, והכי חשוב הכנסת נושא האוטובוסים והמשאיות לקטגורית רכב אספנות. אלה הדברים העקריים, כמובן חוץ מפעילות שוטפת.

אני לא מכיר בתקנון סעיף שאומר למשל שהמועדון חייב ו/או יכול לספק לחבריו בילוי ושעשועים.

אם תקבל הנחה זו הרי מה שנשאר ולדעתי מחייב כל ועד נבחר, הוא לשמור על ההשגים מכל משמר, לשם כך בוחרים הנהלה הנבחרת מתוך החברים, חבר חדש לא יכול להבחר כי הוא חדש, ואני מאמין שהסיבה שעדיין אינו מכיר את המועדון, לא מכירים אותו, במילים אחרות שישתפשף, חברי ההנהלה על כן הם בעלי ניסיון ותפקידם לשמור גם/ועל האוספים שלנו כלפי הרשויות, ככל שלא נשמרו יבואו הטענות נגד הועד המכהן, והוא שנדרש לתת את התשובות המתאימות, אם לא יתן, נראה שלא תהיה ברירה ויווצר הצורך לשמור על רכושנו בעצמנו.

טוב לשעת כתיבת שורות אלה לא קבלתי כל תשובה עניינית איך מתכוונים לשמור על רכושי בעתיד.

שבוע טוב - זאב

zeev

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת היתרונות בדמוקרטיה, היא שראוי להיות חלק מהתהליך ולהשתתף בבחירות ולהיבחר. והיא בדיוק התשובה שלנו, לבעיות שצגת! כל אלה שפרשו מהמועדון, פוגעים בך ובי ובכל אלה שהאינטרס המשותף שלהם הוא לדאוג ולשמר את האינטרס הכללי, בעצם פרישתם מהמועדון הם מחלישים את הסיכוי לדאוג לאינטרס שלך שלנו ושלהם! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכתב זה אני פונה לכל מי שאינו חבר במועדון החמש, לאלה שפרשו ולאלה אשר כתוצאה מההליך הנוכחי יפרשו. מתנהל רב שיח סוער בעניין אותו מסמך אשר איש מן החברים אשר מעונינים לראות לא ראה אותוי ולטענת ההנהלה קיים. ( כך לפחות אמר לי אישית ביום שישי נחום שישנו ) בקשתי לראות את המסמך, כתוצאה מבקשתי זו הותקפתי קשות ע"י חבר הנהלה ידוע . עיקר ההאשמות הן פרובוקציה. כן רבותי. אני אשר מנסה לשמור על האוספים שלנו ו/או על אנשים אשר מחזיקים מרכב אחד ועד 100 אני פרובוקטור, כל פשעי שדרשתי לראות מסמך כתוב ולא מילים, כי מילים שמעתי די, הייתי רוצה בכתוב, אולי אז אפשר יהיה לברך על המוגמר כתבתי, והואשמתי כאמור בפרובוקציה. נדמה לי שמן הראוי שידעו על כך גם אלה אשר אינם חברים, אבל ההשלכות מתייחסות לכולנו במידה שווה והתוצאות גם כן במידה שווה, כמו המחדלים. אני חוזר שוב ומבקש לפרסם ללא דיחוי בשרשור נכבד זה את המסמך . - זאב

zeev

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה מיסמך אתה מדבר,זאב?

אשמח באם תבהיר את דבריך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר לך חן . בכל ההליך הזה התבקש דבר אחד , לקבל מסמך מסוים אשר יסדיר את עניין הפשרה אשר עליה נודע לנו, וגם/או קראנו עליה בקלסיקון. ביום שישי האחרון דיבר איתי נחום ביוזמתו, ובנוכחות עוד מספר אנשים, אמר בפרוש שמסמך נזה אכן נמצא. רן שושני פרסם בפורום הסגור שאכן הקריא לו נחום את תכנו של המסמך, לדעתו של רן מסמך זה מסדיר את העניין בצורה טובה. אני כמובן מברך על כך, אלא שכאן התערב מר אבי נוף ובסגננו המיוחד העלה מספר תהיות באשר לפרסום הודעתי בשרשור זה אשר כל מטרת הייתה ליצור שקיפות גם לעיני אלה אשר אינם חברי מועדון, לא היו, או שכבר לא, מר נוף כאמור נותן גם רמזים לא ברורים לי באשר לכוונתו האמיתית של הפרסום.כך או כך המסמך האמור לא פורסם. ונכתב שיפורסם בזמן הראוי, לא ברור מה זה זמן ראוי, ואני מאד מקוה שהעתיד אינו צופה לנו הפתעות מהסוג שכבר חווינו. בוקר טוב - זאב

zeev

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולידידי אבי נוף ( עדיין ? ) - זאב

 

בהחלט.

ולמרות חילוקי הדיעות והשוני בהשקפה פה ושם.

 

ערב טוב

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תמה לשמוע על קיומו של מסמך נוסף הנוגע לפרשייה הנוכחית? האם קיים כזה בכלל? לפי השמועות מדובר שם בהתחייבות בכתב של נמרי שלא "לגעת" בתקנות האספנות (האם אין כאן ראשית פומביות בהודאה באשמה של נסיון לשנות את התקנות) - האם זה נכון? מה שמוזר הוא שהטענה היא ש"הפרשייה " נסגרה בהחלטת בית דין. והרי על פי החלטה זו וטענות וועד המועדון נמרי לא "אשם" בדבר ומדובר באי הבנה!!! ובכדי להדגיש - רק אנשים גדולים מודים בטעותם.

 

ולעניין נוסף, ישנה טענה שמעלים חברים במועדון החמש כמו גם אנשים מהוועד שתומכים בפעולות האחרונות, שעצם קיומו של שירשור זה "פוגע" במועדון. הרשו לי לחלוק על טענותיכם אלו - מה שפוגע במועדון אלו הם השמועות הלא מבוססות, הפעולות שאנשים מבצעים בשם המועדון בסודיות מוחלטת ובעיקר השתיקה...השתיקה של יו"ר ההמועדון ושל דוברו הנאמן...הם בטח מצדיקים את אי תגובתם הפומבית בעיקרון, בנסיון ל"כבס" את הכביסה המלוכלכת בתוך המועדון....אבל בעיני השתיקה נתפסת כהודאה, שהרי מי שמועלות כנגדו טענות בפומבי ע"י מי שאינו מסתתר מאחורי כינוי (כמו מר "אלפיסטו" לשם הדוגמא) ואינו משיב עליהן - כנראה חזקה עליו שהינו חושש מלהעלות טענות שיופרכו כלאחר יד ויותירו אותו "ערום כביום היוולדו" לעיני כל.

 

אני הייתי חבר במועדון החמש זמן רב יותר ממרבית חברי הוועד הנוכחי, מאז ומעולם הייתי נאמן למטרות המועדון, אז כעכשיו, למגינת ליבי פועלים "בשם" המועדון אנשים שמטרותיו אינם תמיד למול עיניהם (והכוונה למצב בו המטרות חשובות פחות מאדם זה או אחר בעל קשרים כאלו ואחרים) - והכל בשם "טובת, המועדון.....

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכתבתי במכתב מספר 207 אמר יו"ר המועדון שמסמך כזה אכן קיים, ואם אמר מבחינתי הוא קיים.

השאלה אשר נשאלת היא מדוע לא יוצג מסמך זה אשר לדעת רבים מאיתנו מסדיר את כל העניין ? נכתב שהמסמך יוצג בזמן הראוי, מה הוא הזמן הראוי ומי קובע אותו ? לשאלה זו אין תשובה עד עתה , וכמו רבים אחרים הייתי שמח לשמוע או לראות את התשובה ממי שיכול לתת. ערב טוב - זאב

zeev

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,הבנתי שיש מסמך,כפי שזאב ציין בהודעותו.

אם כך נישאלות כמה שאלות;

1.האם המסמך חתום ע"י שני הצדדים?

2.מהו תוכנו?

3.מה הוא מבטיח?

מה שברור,שעד היום,יותר מחודש מאז נחתם הסכם ה"פשרה" בין דוד נמרי למועדון ה 5,לא פורסם בשום מקום תוכנו של ההסכם,למעט כמה מילים לא מחייבות בקלאסיקון האחרון.

אכן שקיפות למופת!

אבל מצד שני למה כבר ניתן לצפות,לאור ההיתנהלות ה"מופתית" של ועד המועדון...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכן המסמך פורסם ע"י יו"ר המועדון ופרוט השתלשלות העניינים בפורום הסגור, המסמך פתוח לצפיה במשרדי המועדון לכל חבר, עכשיו יהיה ניתן סוף סוף לשים את העניין מאחרונינו ולהמשיך הלאה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...