Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון לקנות רדיו דיסק פנסוניק מהדיוטי

השאלה אם גונבים את ההד יוניט בלי הפאנל כי אני מתכוון לקחת אותו איתי

אני יכול לקנות אותו בנפרד ?

למה אי אפשר לעשות אותו דבר עם הפאנל

 

ואם לא זה ולא זה

אז למה בכלל לקחת את הפאנל איתי הביתה

הרי אין לי מה לעשות איתו אחרי שגונבים את המערכת ?

 

 

תודה על התשובות

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם

תודה רבה על התשובה הצינית

 

אבל הנושא שהפנת אותי אליו נסגר בטרם עת ולא הספיקו לענות שם על חלק מהשאלות ששאלתי, תודה למי שעונה.

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם

כן אבל למה שמישהו יגנוב לך את ההד יוניט בלי הפאנל??

מה יש לו לעשות עם זה??

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
כן אבל למה שמישהו יגנוב לך את ההד יוניט בלי הפאנל??

מה יש לו לעשות עם זה??

 

להשיג פאנל.

להשתמש בה לחלקים.

 

לזרוק אותה בפח הקרוב.

 

תחשוב על מצב כזה:

הגנב פרץ, הוציא את הרדיו, לא מצא ת'פאנל, אז מה יש לו לעשות עכשיו אם המכשיר?

לחבר בחזרה? הוא פשוט ייקח אותו כי הוא גם ככה בחוץ.

 

או שהוא יעשה דווקא לבעל הרכב, וייקח את המכשיר.

 

גנבים הם לא אנשים נחמדים במיוחד.

 

 

ואני יודע שתכף אייל יבוא ויינעל פה את הת'רד:

"דובר על הנושא מספיק כבר".

 

אז אייל היקר, הפורום הוא מקום להתבטאות, הוא כאן על מנת שנדבר על מה שכואב לנו.

לפי דעתי אף פעם לא פרצו לך לרכב, ולא ראית איך אלפי- אלפי!! שקלים שהשקעת ברכבך נעלמו בחמש דקות.

 

זה כואב, אני לא מאחל לך את זה.

 

וחבל מאוד לדעתי שאתה סוגר נושאים ככה.

לא עולה לך כסף שאנחנו מדברים על מה שכואב לנו.

 

גם הנושא של המגברים והרמקולים קלפורניה בום נידון כאן בעבר 1000 פעם.

 

בוא פשוט נסגור את הפורום, ונכתוב בהודעת הכניסה: "כול הנושאים ניטחנו עד דק, נא להשתמש באופציות החיפוש, תודה ההנהלה".

פורסם

דובר רבות על הקטע הזה.

אולי פשוט החברות צריכות לחזור לשיטה של שליפת כל המכשיר. ואז אין מה לגנוב, אך מצד שני זה כאב ראש לסחוב את זה. :mm_eek:

פורסם

לא נראה לי שגנב ייפרק את ההד יוניט לפני שהוא מצא את הפאנל עצמו כי אז זה סתם טירחה....

 

חוץ מזה הוא גם לא יודע איזה מערכת זו שהפנל מנותק ואם שווה לו בכלל לפרוץ....

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
לא נראה לי שגנב ייפרק את ההד יוניט לפני שהוא מצא את הפאנל עצמו כי אז זה סתם טירחה....

 

חוץ מזה הוא גם לא יודע איזה מערכת זו שהפנל מנותק ואם שווה לו בכלל לפרוץ....

 

אתה לא יודע אבל למקצוענים די במבט, מה גם שהם פועלים לפי מידע. הכי טוב זה לבטח.

פורסם

אפילו אם הגונב אידיוט לגמרי הוא לא יפרוץ לך לאוטו וישב שם ויפרק לך את המערכת. דווקא לידיד שלי עשו את זה אבל זה היה משום שהאוטו היה חנוי ללא אזעקה ובתחנת הרכבת (עם הפאנל). בקיצור קח איתך את הפאנל אם אתה מפחד. :wink:

אין מה לעשות...באס זה ההההדדדבברררר

פורסם
דובר רבות על הקטע הזה.

אולי פשוט החברות צריכות לחזור לשיטה של שליפת כל המכשיר. ואז אין מה לגנוב, אך מצד שני זה כאב ראש לסחוב את זה. :mm_eek:

 

שליפת מכשיר? מה אתה נורמלי? מי יתחיל ללכת עם הד יוניט ביד?

אם כבר צריך לקדד כל פנל למכשיר ספציפי (זה הדבר הכי טוב שבעולם לעשות)

אבל אף אחד לא יעשה את זה כי אין להם שום אינטרס...

וגם אם יעשו את זה יקח לפחות כמה שנים עד שגל הפריצות יפסיק והגנבים יתחילו להבין שכל מכשיר חייב את הפנל שלו...

פורסם

איך הולך ביטוח על המערכת ?

זה שווה את המחיר ?

מה המחיר ?

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם
אפילו אם הגונב אידיוט לגמרי הוא לא יפרוץ לך לאוטו וישב שם ויפרק לך את המערכת. דווקא לידיד שלי עשו את זה אבל זה היה משום שהאוטו היה חנוי ללא אזעקה ובתחנת הרכבת (עם הפאנל). בקיצור קח איתך את הפאנל אם אתה מפחד. :wink:

 

לפרק מערכת לא לוקח הרבה זמן כשאתה לא נזהר לא לשרוט ולא לשבור שום דבר.

פורסם
איך הולך ביטוח על המערכת ?

זה שווה את המחיר ?

מה המחיר ?

ראשית חייב להיות ביטוח מקיף ולהביא אישור של הרכיבים המותקנים ממתקין מוסמך.אני ביטחתי בסך 16000 ועלה לי 1000 שח .השתתפות עצמית של 500 שח על ההד יוניט ו20%על שאר הרכיבים.אם זה כדאי ?זה תלוי בכל אחד והריסק שהוא מוכן לקחת.במבחן הזמן זה מבאס אם לא גונבים אבל אם כן אז זה משתלם(כמו כל דבר בחיים)

פורסם

בחו"ל אם יש לך עדיין את הפאנל ורק המכשיר נגנב חלק גדול מהחברות מוכרות לך מכשיר חדש במחיר מסובסד.

 

בארץ לעומת זאת , תצפה לקנות מכשיר חדש, מרבית היבואנים לא יעזרו במחירים מסובסדים.

Leon Cupra 2009

×
×
  • תוכן חדש...