Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל כן גונבים מערכות ללא הפאנל (לי אישית קרה פעמיים בשנתיים האחרונות).

לבחור שאמר שגנב לא ישקיע מאמץ בגניבת מערכת ללא פאנל- לא מזלזל בך או משהו כזה חס וחלילה,אבל פירקת פעם הד יוניט של מערכת ? בדיוק 10 שניות והוא בחוץ,עוד 5 שניות חתכת עם קאטר את החוטים ו....זהו.

 

15 שניות עבודה זה לא נקרא השקעת זמן\מאמץ,בטח לא כאשר על ה-15 שניות האלה הוא מקבל יום למחרת איזה 600 שקל.

 

לגב רכישת הד יוניט ללא הפאנל או לחילופין פאנל ללא הד יוניט,אני לא יודע לגבי כל החברות (אני בספק אם אצל פנסוניק זה אפשרי כי הם לא כאלה נפוצים בארץ בתחום הסאונד לרכב) אבל בפיוניר הדבר אפשרי בהחלט,אתה פונה לעוזי רדיו וקונה ממנו את החלק שגנבו לך.

קח בחשבון שמחיר החלק שחסק לך יעלה בהתאם לכמה שהוא מתקדם (תלוי הרבה בסוג התצוגה של המכשיר),בפיוניר למשל,פאנל עם תצוגת LCD רגילה יעלה באיזור 300-1000 ש"ח,ולעומתו פאנל עם תצוגה תלת מימדית יעלה החל מ-1500 ש"ח (וזה בדוק) ומעלה.

 

דבר נוסף שבעלי מערכות של פיוניר יכולים לעשות אם גנבו להם את ההד יוניט זה למכור את הפאנל לעוזי רדיו ולקבל תמורתו זיכוי כספי (תלוי כמובן במצב הפאנל ובנפוצות הדגם).

 

נ.ב

אף פעם לא הבנתי ממש למה הפורצים מעדיפים לגנוב מערכת מתוך רכב,לא עדיף להם לפרוץ לחנות מערכות ולגנוב במכה כמה מערכות ?

הרי הסיכון הוא בדיוק אותו סיכון,ואפילו יותר נמוך כי חנויות כאלה בדרך כלל ממוקמות באיזורי תעשיה וכו',ויש להם פחות סיכוי שיראו אותם,וגם אם יתפסו אותם,העונש בשני המקרים הוא זה (כי האישום זהה- התפרצות לרכוש של אחר וגניבה).

 

מסקנה-אם הייתי גנב הייתי מעדיף לפרוץ לחנות מערכות מאשר לרכבים....

 

איזה ראש קרמינלי...... :wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יש מצב שיש התקן מיוחד שאני מוציא את ה HU ומחביא אותה באוטו ?

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם

אתה יכול, אבל זה בלאגן,

אפשר לכסות את הHU כל פעם כשאתה יוצא עם מן פלסטיק שידמה כאילו אין לך בכלל מערכת

אבל זה מחשיד לפעמים יותר

פורסם
יש מצב שיש התקן מיוחד שאני מוציא את ה HU ומחביא אותה באוטו ?

אני מוציא את הפנל ומצמיד במקומו פנל של רדיוטייפ ישן ודוחה כך שמבחוץ חושבים שמה שהם רואים זה מה שמותקן ואז עובר להם החשק לפרוץ(אני מקווה).

פורסם
קודם כל כן גונבים מערכות ללא הפאנל (לי אישית קרה פעמיים בשנתיים האחרונות).

לבחור שאמר שגנב לא ישקיע מאמץ בגניבת מערכת ללא פאנל- לא מזלזל בך או משהו כזה חס וחלילה,אבל פירקת פעם הד יוניט של מערכת ? בדיוק 10 שניות והוא בחוץ,עוד 5 שניות חתכת עם קאטר את החוטים ו....זהו.

 

15 שניות עבודה זה לא נקרא השקעת זמן\מאמץ,בטח לא כאשר על ה-15 שניות האלה הוא מקבל יום למחרת איזה 600 שקל.

 

לגב רכישת הד יוניט ללא הפאנל או לחילופין פאנל ללא הד יוניט,אני לא יודע לגבי כל החברות (אני בספק אם אצל פנסוניק זה אפשרי כי הם לא כאלה נפוצים בארץ בתחום הסאונד לרכב) אבל בפיוניר הדבר אפשרי בהחלט,אתה פונה לעוזי רדיו וקונה ממנו את החלק שגנבו לך.

קח בחשבון שמחיר החלק שחסק לך יעלה בהתאם לכמה שהוא מתקדם (תלוי הרבה בסוג התצוגה של המכשיר),בפיוניר למשל,פאנל עם תצוגת LCD רגילה יעלה באיזור 300-1000 ש"ח,ולעומתו פאנל עם תצוגה תלת מימדית יעלה החל מ-1500 ש"ח (וזה בדוק) ומעלה.

 

דבר נוסף שבעלי מערכות של פיוניר יכולים לעשות אם גנבו להם את ההד יוניט זה למכור את הפאנל לעוזי רדיו ולקבל תמורתו זיכוי כספי (תלוי כמובן במצב הפאנל ובנפוצות הדגם).

 

נ.ב

אף פעם לא הבנתי ממש למה הפורצים מעדיפים לגנוב מערכת מתוך רכב,לא עדיף להם לפרוץ לחנות מערכות ולגנוב במכה כמה מערכות ?

הרי הסיכון הוא בדיוק אותו סיכון,ואפילו יותר נמוך כי חנויות כאלה בדרך כלל ממוקמות באיזורי תעשיה וכו',ויש להם פחות סיכוי שיראו אותם,וגם אם יתפסו אותם,העונש בשני המקרים הוא זה (כי האישום זהה- התפרצות לרכוש של אחר וגניבה).

 

מסקנה-אם הייתי גנב הייתי מעדיף לפרוץ לחנות מערכות מאשר לרכבים....

 

איזה ראש קרמינלי...... :wink:

 

בחנויות יש מערכות אזעקה דיי מתקדמות לעומת מה שיש ברכב, יש מנעולים, סורגים .....

בגלל זה לא כדאי להם לפרוץ לחנויות...

פורסם

מערכת אזעקה מתקדמת זה לא שיפחיד גנב שיפרוץ לחנות או לרכב (אלא אם כן הוא רוצה לגנוב את הרכב עצמו).

 

אני יכול לתת לך לפחות 5 חנויות גדולות שאני מכיר לסאונד לרכב (ואני לא אפרסם את שמן)

שממוגנות אך ורק ע"י מערכת אזעקה וללא סורגים או משהו כזה,כלומר רק לשבור חלון ולשלוף את הציוד.

 

וזה גם לוקח פחות זמן לגנוב מחנות כי לא צריך להתעסק על כל חיתוך החיווט וכו' (למרות שזה לוקח 5 שניות מקסימום).

 

אבל לא משנה נעזוב את זה,זו פשוט סתם מחשבה שעלתה לי לראש והלוואי שהגנבים הבני ז***ת האלה לא יפרצו לאף אחד ויתחילו להרוויח כסף ביושר ולא על הגב שלנו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...