Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאור החוק החדש שגרם ל GS500 לצאת מהרישיון שלי (500 סמ"ק) אני מעוניין להרחיב את הרישיון לרישיון לא מוגבל.

יש מורה נהיגה מומלץ באיזור רמת גן ?

ומה החובות שאני צריך לעשות על מנת להרחיב את הרישיון ?

פורסם

יש לך בערך שנה לעשות טסט במגרש בלבד,בלי לצאת לכביש.

אחרי התאריך שסוכם הם ישנו את החוק,לא בטוח למשהו יותר קשה.

במקומות שונים באירופה לא צריך לעשות טסט לבלתי מוגבל,מקבלים אוטומטית אחרי שנתיים

 

איפה עשית טסטים קודמים?

שדרות רוקח ת"א קרוב לך?

אייל

פורסם

אני למדתי אצל חגי מהפארק הלאומי אחלה מורה הוצאתי רשיון לעד 500 (33 כ"ס) תוך שבוע וחצי...

הטלפון שלו זה:03-5741882

 

 

 

 

אביב.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

יש מגרש באיזור הפארק הלאומי שאפשר ללמוד ולהיבחן בו ?

ויש מינימום שיעורים שצריך לעבור בשביל לגשת לטסט במבחן ?

 

את הרישיון ל 500 הוצאתי עוד במילניום הקודם אצל מורה שכבר לא מלמד אי שם בדרום הארץ

פורסם

דיברתי עם הבית ספר "חגי" והם אומרים משהו על זה שהחוק מוקפא ולא ברור מה צריך לעשות בשביל להרחיב את הרישיון למעל 500 והפנו אותי למשרד הרישוי בשביל לברר פרטים על מה שצריך לעשות על מנת להרחיב את הרישיון.

 

מישהו פה יודע בוודאות מה צריך ללמוד על מנת להרחיב את הרישיון למעל 500 ?

פורסם

אני בכלל הבנתי שלמי שהיה רשיון ל500 סמ"ק מלפני ששינו את החוק מעתה הרשיון שלהם יהיה מוגבל עד 55 כ"ס

ולא ל33 כ"ס שזה ה-"500" של היום..

פורסם

תיקון - בעלי רישיון דרגה ב` (עד 500 סמ"ק), שביום תחילת התקנות החדשות יהיה רשום על שמם דו-גלגלי בנפח העולה על 401 סמ"ק ועד 500 סמ"ק, יקבלו באופן אוטומטי רשיון בלתי-מוגבל (דרגה A). בעלי רישיון "עד 500" (שאין בבעלותם כלי) רשאים להוציא רישיון בלתי-מוגבל (דרגה A) עד יוני 2008 - ובתנאי שמלאו להם 21 שנים, המציאו אישור על כושר ראייה מתאים ועמדו במבחן שליטה.

המדרגה העליונה (A)המדרגה העליונה, כמו היום, תהיה נגישה מגיל 21 ולמי שהיו בעלי רישיון לפחות שנה אחת במדרגת הביניים

זה אומר שאם יש לך רשיון עד 500 וביום של תחילת התקנות החדשות לא היה על שמך אופנוע בנפח העולה על 401 סמ"ק עד 500 סמ"ק הרשיון שלך יהיה כמו אחד שמוציא עכשיו רשיון עד 33 כ"ס

פורסם

אז אני צריך לעשות את מבחן השליטה. יש לך המלצות על מורים ברמת גן שיש אצלהם אפשרות להרחיב את הרישיון ? (רצוי באיזור הפארק הלאומי). הייתי לומד ב "חגי" אבל הבעיה היא שבית ספר חגי לא מאפשר כרגע להרחיב את הרישיון ל A (עד שיתבהרו החוקים או משהו כזה)

פורסם

מתעלק...

 

לפני כשנתיים-שלוש ניגשתי ל 2 טסטים שנשכנשלתי בהם. אחד בדרום הארץ ואחד בפ"ת.

מאז ירדתי מהנושא, אבל עכשיו אני נחוש להוציא רשיון.

לפני שבוע הוצאתי טופס ירוק חדש באופטיקנית באיילון, ביקשתי מהפקידה טופס ל"עד 500".

על הטופס רשום "אופנוע שהספק מנועו עד 33 כ"ס A1.

 

אז על איזה אופנועים זה תופס?

ועל איזה אופנוע אני עושה טסט\שעורים?

 

גילי הוא 24.

קו---------------------------------------

פורסם

על איזה אופנועים זה תופס לא יודע בדיוק להגיד לך

וממה שראיתי רוב מורי הנהיגה מלמדים על אופנועי היוסאנג קסטיומים כאלו אני חושב שהם 250 סמ"ק

למרות שבבית ספר שאני למדתי בו בפ"ת מלמדים על GS 500

לטעמי נח בהרבה על אופנועי קסטיום של רוב מורי הנהיגה

פורסם
אני למדתי אצל חגי מהפארק הלאומי אחלה מורה הוצאתי רשיון לעד 500 (33 כ"ס) תוך שבוע וחצי...

הטלפון שלו זה:03-5741882

 

 

 

 

אביב.

 

 

 

+1

מומלץ ביותר, המגרש נמצא בפארק ברמת גן, איזור הטסטים בפתח תיקוה.

במידה ואתה מעוניין צור קשר בפרטי ואמסור לך את הנייד של המורה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...