Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי,

החלטתי סופית-אני קונה קומפוננט לקדימה לדלתות מקדימה.

אז אני מעוניין בהצעות,

בסביבות ה300-400 ש"ח.

 

יש לי מגבר שנותן 40RMS לערוץ.

 

על מה אתם ממליצים?

יש לי עכשיו רמקולים אחוריים של blaupunkt ,נראה לי שאני אשים אותם לרדיו דיסק ואשים את הקומפוננט במקומם.

עריכה:האוטו שלי זה מזדה 323 שנת 2003,אני מעוניין בהצעות שאוכל לשמוע בצורה הכי טובה עם קומפוננט .

ורציתי לדעת האם 6.5 יכנס ב5X7 או שזה קטן מדי?

בתודה,

שלומי.

פורסם

בתקציב הזה הדבר הכי טוב שאתה יכול למצוא זה מורל פולס יד שניה.

או שתחסוך עוד 100-200 שקל ותקנה חדש.

אגב ע"י חיפוש הייתה מוצא תשובה ישירה לשאלה בלי לחכות לתגובות!

אין חתימה!!

פורסם
בתקציב הזה הדבר הכי טוב שאתה יכול למצוא זה מורל פולס יד שניה.

או שתחסוך עוד 100-200 שקל ותקנה חדש.

אגב ע"י חיפוש הייתה מוצא תשובה ישירה לשאלה בלי לחכות לתגובות!

 

והצעות חוץ ממורל?

פורסם

אני מאמין שאתה (כמו כולם) מצפה לקנות את המקסימום שאפשר ביחס לתקציב.

מורל זה הסט למחיר, אבל בכל זאת תשמע אותו קודם.

לגבי סט אחר? אין לי על מה להמליץ כרגע.

אין חתימה!!

פורסם

JBL GTO 6507 שאני אישית קניתי חדש ב- 550 ש"ח (כמו המורל), ואני לא יודע אם המחיר נותר בעינו

הסט של לייטנינג אודיו B1.65C שגם אותו ניתן למצוא בטווח מחירים דומה

אם אתה לא יכול לחרוג מה- 400 ש"ח, יש את המגנאט, או יד שניה, למרות שעדיף לחכות ולחסוך עוד טיפה, כי ב- 500-600 יש כבר סטים טובים כפי שציינתי וציינו אחרים

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

עוד הצעות?

מישהו יכול להסביר לי את אופן החיבורים בקומפוננט,ולמה משמש הקרוס?

פורסם

אוקי הבנתי תקטע שם,

אז בעצם אני מקבל שני קרוסים?כל קרוס לטוויטר ולמיד באס(יחידים)?

 

הבנתי את אופן החיבור,הקרוס בעצם מגדיר את התדרים,

אבל אם אני מחבר פלוס ומינוס לקרוס אז איך אני אחבר למגבר כלשהו?

ד"א איך מחברים קרוס אובר?יענו איך מספקים לו חשמל:S?

 

תודה,

שלומי.

פורסם

פלוס ומינוס מערוץ אחד --->לפלוס ומינוס בקרוס.

בקרוס יש בצידו השני 2 יציאות נוספות, שמיועדות אחת לטוויטר והשני למיד.

לא צריך חשמל עבורו - אלא פשוט לחבר אותו למגבר כמו שמחברים רמקול.

פורסם

את המגנאט היה לי ברכב , ואני חייב לציין שיש לו מידבאס מעולה וטוויטר טוב . לא בדקתי אותו לעומת הJBL ולעומת המורל , אבל הוא סט מעולה ובמיוחד למחירו

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...