Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי מאזדה 121 עם בולמים "חלשים" כלומר עוברים טסט איתם אבל בכל בור אני חוטף מכה חזקה מאוד ושומעים ממש פח.

המוסכניק שאני מטפל אצלו אומר לי שאומנם הבולמים חלשים אך הם אינם דורשים החלפה ובמידה ואני יחליף אני לא ירגיש שיפור משמעותי.

קשה לי להאמין שבעל מוסך שמרווי כסף מהתקנה של בולמי זעזועים יגיד לי שאין צורך.....

חשוב לציין שהרכב נוטה קדימה אך ראיתי מספר רב מאוד של מכוניות 121 שהן נמוכות כמו האוטו שלי עם נטייה קדימה.

הסיבות למה אני חושב שיש צורך להחליף בולמי זעזועים ותגידו לי אם הן קשורות.

1)במהירויות גבוהות ההגה רועד ובעת עצירה פתאומית

2)מרחק בלימה ארוך למרות שיש ברקסים חדשים

3)הרכב נוטה מעט קדימה יותר מרכבים מסוג זה

4)בסיבובים חדים יש תת היגוי למספר שניות

האם אתם עדיין חושבים שיש צורך בהחלפת בולמים?

חשוב לציין שלאחר בדיקה מקיפה אלו הבולמים שהציעו לי עם פירוט מחירים אשמח לחוות דעת

בולמי זעזועים מאנדו 250-200 ש"ח

בולמי זעזועים קיאבה 220-240

בולם סיני שמחירו זול-בסביבות 150

בולמי זעזועים של קאיה שאמרו לי שמקביל למאזדה 225 ש"ח

מה מומלץ?חברות אחרות?כמה תעלה לי התקנה?

תודה מראש

יוסי

פורסם

בודקים בולמים בכך שמנדנדים פינה אחת של האוטו ובודקים.

אם הוא עושה יותר ממחזור אחד של נידנוד(ירידה ועליה).

אז הוא חלש וצריך להחליף והוא ייכשל בטסט.

בבקשה

מתן

פורסם

KAYABA בלי להתלבט בכלל. חברה מצויינת!

מה שכן, אולי הקפיצים אצלך חלשים ולא הבולמים? תבדוק טוב לפני שאתה מוציא סתם מאות שקלים!

פורסם

כאחד שסובל מבעית בולמים\קפיצים גמורים - איך מבדילים?

אצלי זה מתבטא בעיקר בחוסר נוחות והתרסקת של הרכב לכל בור אפשרי (אלמרה 99).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...