Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכבר אמרתי אני חדש בנושא הרכב.

אבל אין מה לעשות אני בנאדם שמפרק ועד שלא מגלע איך הדבר עובד לא נירגע.

יש לי רנו קליאו 92 ידנית, רציתי לדעת מה צריך לדעת בעת פירוק ראש מנוע לשם אחלפת רינגים ואטמים,

אמרו לי שצריך לדעת בדיוק את כמות הסיבובים הדרושים באת חיזוק הברגים של הראש?

וצריך להוציא את כול המנוע כדי לפרק או שאפשר לעשות את זה גם בלי להוציא?

העם קיים סיכון לאזה פיצוץ או אזה נזק בילתי אפיך עם אני ירקיב משהו לא טוב?

ועם יש משהו שיכול לעשות מין רשימה קצרה מה ואיך ממה לאתחיל וממה לסיים מהראש עד לגרביים:lol:

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

אפשר לבצע זאת בלי להוציא את המנוע. אם מעולם לא ניסית לעשות זאת, אפשר לשער שבסבירות גבוהה תהרוס את המנוע בתהליך. מידת חיזוק ברגי הראש (שאכן צריכה להתבצע במומנט מסוים ובסיבוב במספר מעלות ידוע מראש) היא הבעיה הכי קטנה שלך.

 

אתה יכול לרכוש באיביי מדריך Haynes למכונית שלך. יש שם הוראות מפורטות.

פורסם
אפשר לבצע זאת בלי להוציא את המנוע. אם מעולם לא ניסית לעשות זאת, אפשר לשער שבסבירות גבוהה תהרוס את המנוע בתהליך. מידת חיזוק ברגי הראש (שאכן צריכה להתבצע במומנט מסוים ובסיבוב במספר מעלות ידוע מראש) היא הבעיה הכי קטנה שלך.

 

אתה יכול לרכוש באיביי מדריך Haynes למכונית שלך. יש שם הוראות מפורטות.

 

ואללה ואתה אומר עם אני רוכש מדריך כזה ואני עושה בדיוק כול מה שצריך אז מה ההחוזים לאצלחה?

חשבתי אולי לקנות אוטו בדיוק כמו אצלי אבל עם מנוע מת כי מצב המכני אצלי הוא סבבה ביותר פשוט הפחחות מתה,

אז חשבתי לעביר את כול החלקים לחדשה להוציא ממנה את המנוע ולעשות שיפוץ לבד, ואז לימכור או משהו וגם הכול לידע אישי ולמידה, כי אני לא ממש מתכוון לעשות את זה למנוע שלי,

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

מכיוון שני רואה לפי השאלות שלך שאין לך נסיון ואינך מעולם לא פתחת ראש מנוע אני לא ממליץ לך לפתוח את הראש מנוע לבד תעשה את זה עם מישהו בעל נסיון רב.

אני לא נותן לך מעל 15% הצלחה ביגלל שיש הרבה בלאגן כמו כיוון שסטומים,טיימינג, סגירת ראש ולאחר מכן החיזוק ראש, החלפת אטם ראש יש עוד מלא מלא בלאגן אפשר ממש להסתבך עם זה אם אין לך ידע אתה עלול להרוס את המנוע.

15%הצלחה, 85% כישלון.

אני מאחל לך רק בהצלחה ואם אתה לוקח סיכון בהצלחה.

פורסם

לפני הפירוק אתה קודם כל צריך לוודא שאתה יודע להרכיב בחזרה.

 

אני נותן לך פחות מ 10% הצלחה אם תעבוד עם מדריך וכ 0% אם תעבוד בלעדיו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מכיוון שני רואה לפי השאלות שלך שאין לך נסיון ואינך מעולם לא פתחת ראש מנוע אני לא ממליץ לך לפתוח את הראש מנוע לבד תעשה את זה עם מישהו בעל נסיון רב.

אני לא נותן לך מעל 15% הצלחה ביגלל שיש הרבה בלאגן כמו כיוון שסטומים,טיימינג, סגירת ראש ולאחר מכן החיזוק ראש, החלפת אטם ראש יש עוד מלא מלא בלאגן אפשר ממש להסתבך עם זה אם אין לך ידע אתה עלול להרוס את המנוע.

15%הצלחה, 85% כישלון.

אני מאחל לך רק בהצלחה ואם אתה לוקח סיכון בהצלחה.

 

נראה לי ששכחת להגיד בהצלחה....

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

יש לשים לב גם לסדר חיזוק הברגים ולא רק למידת הסגירה.(ראש מנוע).

כמו כן יש לדעת כיצד להניח את הרינגים על מנת שלא יברח קומפרסיה.

ישנם מידות לסגירת מיסבי הטלטל .

כמו כן לבצע כיוון טיימיינג, כיוון שסתומים,באם אתה מפרק שסתומים כדאי לבצע שלייף.

 

זה לא פשוט כמו שזה נשמע .

זאת עבודה לא קלה למי שלא עשה זאת אף פעם.

 

אבל תמיד תוכל לשאול.

 

בהצלחה.

ירון מאיר

פורסם

ואללה ואתה אומר עם אני רוכש מדריך כזה ואני עושה בדיוק כול מה שצריך אז מה ההחוזים לאצלחה?

 

אתה תצליח. לגבי הסיכויים, הם בוודאי יהיו גבוהים יותר משל כל מוסך אחר שעובד ללא ספר צמוד, וכמעט כולם עובדים בלי ספר צמוד.

פורסם

אם אתה עובד עם הספר ועם הכלים המתאימים כמו שדורשים בספר אתה תקבל 75% הצלחה.

 

אבל שוב יהיה דברים שתסתבך איתם אפילו עם הספר יש דברים שלא מסבירים איך לבצע וכו.

פורסם

אני לא נותן לך מעל 15%

 

אתה תקבל 75% הצלחה

 

נו, זה מתקדם. עוד כמה תגובות ואתה מגיע ל100 אחוז, שהם בדיוק אחוזי ההצלחה שהיו לי בשיפוצי מנוע והחלפת מצמדים בעבודה קפדנית ע"פ ספר, ובדיוק אחוזי הכשלון שהיו לי במסירת עבודת החלפת מצמד למוסך.

פורסם

שתי דוגמאות טובות:

1) היה לי חבר בצבא שהיתה לו פיאט 127. יום בהיר אחד היא נעמדה, הדבר המקרטע והפולט שמן מכל חור שהיה תקוע מיתחת למיכסה הקידמי של האוטו, אשר הבחור כינה אותו "מנוע", החליט כי די לו...

בפרץ של מוטיבציה הוא החליט שהוא עושה את העבודה לבד. מדובר בבן אדם שחוץ מלדעת לאיזה כיוון מבריגים בורג לא היה לו מושג במכונאות.

אחרי הרבה היתיעצויות, קריאה בסיפרי הרכב, פרוק והרכבה חוזרים ונישנים הוא הצליח. זה היה ליפני עידן האינטרנט והפורומים...

2) אני קניתי פעם אופנוע 50CC, אחרי שהוא היתקלקל ולא היה לי כוח לסדר אותו הוא עמד כאבן שאין לה הופכין בגינה של ההורים שלי.

באיזה שהוא שלב אחי התחיל לישאול אותי שאלות שקשורות לבוכנות, קרבורטורים וכו'...

אחרי שנה של עבודה "בסתר" הוא תיקן את האופנוע ולמד איך לינסוע עליו. הוא התחיל שהיה בן 11 וכשהיה בן 12 בערך לקח אותו לנסיעת הבכורה...

מיותר לציין כי אחי הוא אחד המכונאים הטובים שהכרתי (ואני מכיר אחדים;)), אם כי זה לא המיקצוע ה"אמיתי" שלו. אין כמו לילמוד עם הידיים! זו הדרך להבדיל את הילדים מהגברים...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אני צופה לך 78.4 אחוזי הצלחה , 15.3 אחוז כישלון ו6.3 אחוזי בינים - שזה אומר בין הצלחה לכישלון (מנוע מגמגם)

וברצינות , אם תעבוד מסודר - לפי ספר עם הוראות מדויקות , תשמור על סדר בעבודה הכולל ניהול מחברת שבה רשום בדיוק מה פירקת ובאיזה סדר .

תקרא קצת על פעולת המנוע בכדאי להבין מה אתה מפרק ומה תפקידו - ומה סדר ההרכבה ההגיוני .

תקנה את כל הכלים הדרושים , תיקח כמה ימי חופש , תתייעץ לגבי נושאים שאתה לא בטוח בהם

ואם יש לך חוש , כשרון טכני .

יש סיכוי סביר שתצליח , אם לא - לומדים מטעויות ...

פורסם

אני מאחל לך הצלחה.

תתחיל ברכישת הספר ולאחר מכן את הכלים הדרושים ותתחיל לשאול שאלות כאן בפורום ותקבל עזרה.

איזה כייף לי :)

פורסם

שאלה אני כרגע עושה ראש מנוע לסקודה פיק אפ ואין לי שום מידע על כיוון טיימיינג, כיוון שסתומים או כל מידע אחר. אז מה אני עושה??

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...