Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזדה 323 שנת 2000 אוטומט 1.6

מאוורר עובד מנורת AC דולקת בעת הפעלה סלד עולה אבל יוצא אוויר רגיל לא חם ולא קר

מה לדעתכם הבעיה (אולי עניין של פיוסים)

תודה מראש

פורסם

האם יש איזשהי בדיקה בתנאי בית שבעזרתה אני יכול לשלול אופציות של תקלות

שקשורות לתופעה שהסברתי?

פורסם
האם יש איזשהי בדיקה בתנאי בית שבעזרתה אני יכול לשלול אופציות של תקלות

שקשורות לתופעה שהסברתי?

 

לצערי לא.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

אפשר לנסות למצוא את הונטיל דרכו ממלאים גז למזגן, ולנסות לשחרר ממנו מעט גז.

 

זה לא מדויק, אבל לפחות תדע אם ברח לך כל הגז מהמערכת או לא.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קודם כל בדוק האם המדחס מתחבר או שלא (שומעים קליק ורואים את הקלאץ של המדחס ננעל).

 

להוציא גז מהונטיל לדעתי לא נותן כלום מכיוון שגם אם יש מעט גז אתה תראה משהו יוצא. אם המערכת ריקה לחלוטין ממילא המדחס לא יכנס לפעולה (פעולת הפרסוסטט).

פורסם
אפשר לנסות למצוא את הונטיל דרכו ממלאים גז למזגן, ולנסות לשחרר ממנו מעט גז.

 

זה לא מדויק, אבל לפחות תדע אם ברח לך כל הגז מהמערכת או לא.

נכון.

אביב, לא הבנתי מה יתן לך את תבדוק, "האם המדחס מתחבר או שלא" נניח שיתחבר או שלא מה תדע מכך על, "יוצא אוויר רגיל לא חם ולא קר". יש לחבר שעוני לחץ ולבדוק כפי שכתב יצחקי.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...