Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

יש לי מזדה לנטיס שנת 2000, עם אזעקת קוברה שבאה יחד עם הרכב.

השלט של האזעקה הוא שחור, בצורה עגולה, עם שני כפתורים אפורים - אחד גדול יותר (שפותח את הרכב) ושני קטן יותר.

 

בעבר הייתה לי בעיה ועשו לי איפוס לשלט. הוא אמר לי במנו איך לבצע זאת, אבל לא רשמתי זאת לעצמי.

 

היום - הבעיה חזרה שוב - אבל מי שאיפס לי את האזעקה כבר סגר את העסק שלו.

 

מאחר ויש לי בעייה נגישות למקום אחר, אני זקוק באופן דחוף לעזרת המלומדים פה - כיצד אני מאתחל את האזעקה בעצמי - אני זוכר שהוא הצמיד את השלט לרכב, אבל לא יודע על מה הוא לחץ בשלט, וכמה זמן ובאיזה סדר.

 

תוכלו לעזור לי??? על מה לוחצים כדי לבצע איפוס???

 

בינתיים האזעקה שלי לא עובדת...

 

תודה.

פורסם

גש לאוטו, אל תכנס אליו. מבחוץ:

לחץ על שני הלחצנים בשלט עד שהלד בשלט יפסיק להבהב.

שחרר את הלחצנים.

כעת הלד דולק קבוע בשלט.(אם לא, חזור על ההליך עד כה).

אם הלד דולק כעת קבוע בשלט המשך כך:

לחץ על הלחצן הגדול (ליד האוטו כמובן) למשך 4 שניות.

הפסק ללחוץ, ולחץ שוב על אותו לחצן למשך 4 שניות נוספות.

שחרר את הלחיצה.

בדוק האם השלט פועל תקין כעת, ואם לא, חזור על ההליך.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שלום לך חבר.

ראשית עם ניטרלת את האזעקה תחזיר אותה למצב פעיל.

תעמוד ליד האוטו ותלחץ על שני הכפתורים יחד לכמה שניות עד שהלד האדום ידלוק קבוע,תרפה את היד מהכפתורים,תן לחיצה של שנייה על הכפתור הגדול ולחיצה של שנייה על הכפתור הקטן.

עכשיו אתה אמור לישמוע ציפצוף מהאזעקה.

תיבדוק דריכה וניטרול.מקווה שעזרתי....

פורסם

כמו שדני אמר - פלוס נסה גם עם מפתח בסוויטצ' ו-"דלוק".

 

מקסימום - קפוץ לבית קוברא בת"א - זה יקח להם 20 שניות וזה חינם.

 

בהצלחה :-)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...