Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה היינס אומר על כך?

 

האם גם בהיינס כתוב "20NM ולאחר מכן 240 מעלות"?

וללא חיזוק ראש בהמשך.

 

לפי מה שאתם אומרים, חייבים להחליף ברגים לחדשים בעת ביצוע "ראש מנוע".

כי הנ"ל נמתחו כבר.

 

בברכה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

סליחה, לפני שאתה משמיץ מעוות ומסלף!

המוסך לא נמנע מחריטה כדי לשמור על מקוריות המנוע!!!

המנוע נמדד ונמצא תקין! אין צורך לחרוט סתאם! אם המנוע לא הראה שחיקה עושים הונינג וזהו!

חריטת מנוע שלא לצורך זה לא דבר חיובי כלל! למה לחרוט אם הכל תקין ואין צורך אתה מוכן להסביר לי??? ידעת שרוב בריחת הקומרסיה הייתה מרינג שבור, מיותר לציין כי ברגע שנשבר הרינג הפסקתי לנסוע ולכן לא חרצתי את הצילינדר!

 

מעבר לכל זה, כמו שאומרים מבחן התוצאה הוא זה שקובע. וכל מי שנסע איתי ברכב התרשם מאוד לטובה מהמנוע, כי הוא יצא פשוט מצויין, כך שאם לא יהיו בעיות ובנתיים אין אז הכל טוב ואין צורך להשמיץ סתאם!

 

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

  • ספונסר פורום
פורסם

נדב ידידי

אין צורך להתגונן,אתה לא תחת מתקפה.

כל מה שרשמתי לך אני וחברי הפורום היה כדי לעזור לך ולמנוע ממך עוגמת נפש בעתיד.

 

הלוואי ואני טועה ואכן הצילינדרים במידות המקוריות,ואכן הרינג לא פצע את הצילינדר והמנוע יסע עוד שנם רבות

 

בברכה אורן בן סימון

×
×
  • תוכן חדש...