Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני בן 18 וחצי אני עולה על מדים בעוד חודש..

ומכרתי את האיביזה טורבו שלי בישביל להביא משהו חסכוני יותר..

רציתי לשאול אותכם לגבי האאודי A3 1.6 ידנית (2002)

הכי חשוב לי זה המידע לגבי צריכת הדלק.(לא מצפה לצריכת דלק של ג'סטי מנוע 1000..אבל רציתי לדעת אם הצריכת דלק שלה היא ממוצעת למנועי 1600 ידני)

אני יודע שהA3 ה1600 לא הכי חזקות אבל זה לא הכי משנה לי,השאלה היא אם היא בסדר או שהיא ממש עגלה.יש לי חבר עם גולף מנוע 2000 ידני הרכב לא הכי חזק אבל נוח ואמין רציתי לדעת אם יש הרבה הבדל בתאוצה ובהתנהגות של הרכבים האלה(גולף2.0 והאודי A3 1.6)

אני צריך רכב אמין שלא יאכל הרבה דלק וישמור על הערך שלו וכמובן שיהיה איכותי.

אז מי שיודע פרטים לגבי האמינות,צריכת דלק,ביטוחים.ממש הכל.מוזמן לעזור לי.תודה

פורסם

כתור חייל אני ממליץ לך קצת לרדת לרכבים יותר פשוטים ואמינים. אני לא חושב שה-A3 שווה את התוספת ביחס לרכבים אחרים. איכות ההרכבה בפנים מבישה בחלק מהרכבים שאני נסעתי (קילופים בקונסולה המרכזית, קרקושים וכו'), הרכב לא חזק במיוחד (אני מעריך שגרסאת 1600 ידנית שווה מבחינת ביצועים ל-1800 אוטומט שיש לי קצת ניסיון אתה) וגם לא אמין במיוחד.

מה התקציב שלך? אני הייתי הולך על יאריס/פונטו/קליאו מכיוון שאין שום סיבה שחייל יצטרך רכב משפחתי (אבל אם אתה בכח מתעקש אז פוקוס ידנית תהיה אופציה מעניינת).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני כנראה יעשה 5 9 יומיות וחוץ מזה יש לי כסף בצד להחזקה וכאלה שזה לא הכי מעניין..ודוקא לפי המחירים זה נראה שהם כן שומרות על הערך..שנת 2002 עולה 79K זה מחיר מאוד מכובד

פונטו אני לא רוצה הם עושות בעיות לפי מה שהבנתי..

וקליאו אני לא אוהב תרכב הזה..

גם בן דוד שלי מחפש רכב הוא כנראה קונה אלפא גם אני אוהב את הרכב הזה אבל ההחזקה שלו יקרה מידי ושמעתי שלא הכי אמינה

פורסם

1. הצריכת דלק של האודי לא כזאת רחוקה מהצריכה של האיביזה טורבו, בנסיעה רגועה כמובן.

 

2. אודי לא שווה את הכסף שלה - אותה גברת בשינוי אדרת פשוט ככה. ב-80 אלף שקל אתה יכול לקנות

אחלה רכבים עם שנתון הרבה יותר גבוה.

 

3. ביטוח לאודי בגיל שלך יעלה המון כסף - מקיף + חובה לשנה - בסביבות 6-7 אלף שקל !!!!

 

אני הייתי מציע לך ללכת על האיביזה ספורט 1.4 100 כ"ס ידני 2005 או 2006 אפילו.

זה אחלה תמורה למחיר שאתה משלם. גם חסכונית וגם אמינה וממש אבל ממש לא עגלה.

אל תשכח שזה רכב כמעט חדש ולא 5 שנים על הכביש.

 

אם אתה לא בקטע של איביזה בגלל שהייתה לך יש עוד אפשרויות חסכוניות:

יאריס, פונטו, פולו ויש עוד כמה.

 

עמוס.

פורסם
1. אני הייתי מציע לך ללכת על האיביזה ספורט 1.4 100 כ"ס ידני 2005 או 2006 אפילו.

 

עמוס.

 

לחבר - אני ממליץ לך להתרחק ממנועי ה- 1400 של הקונצרן. מדובר במנוע בעייתי לתחזוקה. לא מומלץ.

פורסם

בלי לפגוע באף אחד אמרו לי לא להתקרב לאיביזה!

כן ידוע שאאודי כבדה ואוכלת דלק אבל לא ידעתי שעד כדי כך..

מה אתם אומרים על הונדה סיויק ידנית שנת 2001-2003??

פורסם
בלי לפגוע באף אחד אמרו לי לא להתקרב לאיביזה!

כן ידוע שאאודי כבדה ואוכלת דלק אבל לא ידעתי שעד כדי כך..

מה אתם אומרים על הונדה סיויק ידנית שנת 2001-2003??

 

יהיה לך קשה מאוד למצוא...

פורסם

נסעתי בכבישי גרמניה באאודי A4 ידנית בשנת 2000 , המכונית הייתה מהירהכולל 2 אנשים ומזוודות ונוחה ,צריכת הדלק הייתה טובה מאוד ואפילו חסכונית .

 

אוטו גדול ומרווח והנסיעה הייתה נעימה

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
נסעתי בכבישי גרמניה באאודי A4 ידנית בשנת 2000 , המכונית הייתה מהירהכולל 2 אנשים ומזוודות ונוחה ,צריכת הדלק הייתה טובה מאוד ואפילו חסכונית .

 

אוטו גדול ומרווח והנסיעה הייתה נעימה

 

אההה... ומזה שנסעת בה בגרמניה אתה כבר יודע שהיא חסכונית,

עזוב שאתה לא יודע על איזה מנוע מדובר והיא לא הייתה בבעלותך תכף תגיד שגם עשית חישוב של ק"מ לליטר

דיברו איתך על A3 בכלל

פורסם
לחבר - אני ממליץ לך להתרחק ממנועי ה- 1400 של הקונצרן. מדובר במנוע בעייתי לתחזוקה. לא מומלץ.

 

מאיפה אתה מביא את השטויות האלה... הכל פה מתבסס על שמועות. כל עוד אתה לא מחזיק אחת אז עדיף שלא תגיד דברים שאתה לא יודע.

 

בלי לפגוע באף אחד אמרו לי לא להתקרב לאיביזה!

 

אה ולאודי A3 כן להתקרב?! כי זה ממש שונה. לאודי מתחת למכסה מנוע יש משה אחר, משהו מופלא.

פורסם
1. אני הייתי מציע לך ללכת על האיביזה ספורט 1.4 100 כ"ס ידני 2005 או 2006 אפילו.

זה אחלה תמורה למחיר שאתה משלם. גם חסכונית וגם אמינה וממש אבל ממש לא עגלה.

אל תשכח שזה רכב כמעט חדש ולא 5 שנים על הכביש.

 

עמוס.

לפותח התר'ד

תקשיב לבחור,הביא לך אחלה של המלצה לרכב.

בסכום של ה-A3 אתה יכול להתקדם בשנים,וגם סה"כ הרכב הנ"ל נראה טוב ומאובזר מאד יחסית.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

×
×
  • תוכן חדש...