Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליאו ספורט - כמה נמכרו בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם למישהו מחברי הפורום הנכבדים יש מושג כמה יחידות נמכרו בארץ הקודש מהרכב הנ"ל?

הערכתי הלא מבוססת היא 200 יחידות בקרוב (דור ראשון ודור שני).

חן חן לידענים.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אתה כבר עכשיו מנסה להעריך את ערך שווי השוק שיהיה לה בעוד כמה שנים? :wink:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אני לא זוכר , אם קראתי או שמעתי מ אלי172

 

שנמכרו בארץ מדור ה MK1 כ 72 יחידות כאלה.

 

 

אלי 8)

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
אתה כבר עכשיו מנסה להעריך את ערך שווי השוק שיהיה לה בעוד כמה שנים? :wink:

 

הרמן......אתה שפיץ.....קלטתה אותי......

 

חברים על מנת לעזור להרמן ידידנו בואו נעשה סקר קצר כמה 106 XS אוטומתי נמכרו בארץ וכמה חובבי הגה רכשו אותם.

 

בברכת הודנה מוצלחת

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
אתה כבר עכשיו מנסה להעריך את ערך שווי השוק שיהיה לה בעוד כמה שנים? :wink:

 

הרמן......אתה שפיץ.....קלטתה אותי......

 

חברים על מנת לעזור להרמן ידידנו בואו נעשה סקר קצר כמה 106 XS אוטומתי נמכרו בארץ וכמה חובבי הגה רכשו אותם.

 

בברכת הודנה מוצלחת

 

חובבי הגה לא רוכשים מכוניות אוטומטיות...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה כבר עכשיו מנסה להעריך את ערך שווי השוק שיהיה לה בעוד כמה שנים? :wink:

 

הרמן......אתה שפיץ.....קלטתה אותי......

 

חברים על מנת לעזור להרמן ידידנו בואו נעשה סקר קצר כמה 106 XS אוטומתי נמכרו בארץ וכמה חובבי הגה רכשו אותם.

 

בברכת הודנה מוצלחת

 

עופר....

 

ה106 אומנם לא 1.6 אלא 1.4

 

והיא לא אוטומטית כפי שכרגע אתה יכול להבין... כי פשוט לא יצרו 1.4 אוטומטיות...

 

אני אמנם חובב רכב מתחיל, אבל זה מה שהכיס שלי מאפשרת כרגע (וזה גם לא, עם סבי לא היה עוזר לי אז הייתי היום מסתובב באונו 1000 כנראה...)

 

בינינו אני מעדיף את הXS מאשר את הראלי, בגלל שימושיות (5 דל') הרכב, (לפעמים נוסעים בו 5 אנשים). והמזגן יותר טוב מהראלי. (כשה הוא עובד :twisted: ).

 

תאמין לי בעתיד עם אני ארצה להחליף זה יהיה רק ל 106 GTI ועד אז צריך להעביר כמה שנים עם הXS (אתה יודע לימודים זה דבר לא זול בארצנו) שההוצאות שלה יחסית זולות, והיא לא "בולעת" דלק.

 

הרמן.

 

*עופר על תתיחס לנוסע המזגן, כי זה לא מצחיק :wink:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אתה כבר עכשיו מנסה להעריך את ערך שווי השוק שיהיה לה בעוד כמה שנים? :wink:

 

הרמן......אתה שפיץ.....קלטתה אותי......

 

חברים על מנת לעזור להרמן ידידנו בואו נעשה סקר קצר כמה 106 XS אוטומתי נמכרו בארץ וכמה חובבי הגה רכשו אותם.

 

בברכת הודנה מוצלחת

 

עופר....

 

ה106 אומנם לא 1.6 אלא 1.4

 

והיא לא אוטומטית כפי שכרגע אתה יכול להבין... כי פשוט לא יצרו 1.4 אוטומטיות...

 

אני אמנם חובב רכב מתחיל, אבל זה מה שהכיס שלי מאפשרת כרגע (וזה גם לא, עם סבי לא היה עוזר לי אז הייתי היום מסתובב באונו 1000 כנראה...)

 

בינינו אני מעדיף את הXS מאשר את הראלי, בגלל שימושיות (5 דל') הרכב, (לפעמים נוסעים בו 5 אנשים). והמזגן יותר טוב מהראלי. (כשה הוא עובד :twisted: ).

 

תאמין לי בעתיד עם אני ארצה להחליף זה יהיה רק ל 106 GTI ועד אז צריך להעביר כמה שנים עם הXS (אתה יודע לימודים זה דבר לא זול בארצנו) שההוצאות שלה יחסית זולות, והיא לא "בולעת" דלק.

 

הרמן.

 

הרמן ידידי,

 

לא היתה כוונה לפגוע רק להתבדח .

 

לבקשתך גם לא אתייחס לנושא המזגן, אבל בתור שכן טוב אני רוצה לתת לך מתנה קטנה, את המאורר (וינטלטור באידיש) שהיה בזמנו בפיאט 124 מודל 74 של אבא שלי שנמכרה לפני 20 שנה, העיקר שלא תזיע באוטו, זה הורס את הריפוד.

 

בידידות,

 

החתום מטה,

 

 

 

 

 

*עופר על תתיחס לנוסע המזגן, כי זה לא מצחיק :wink:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
אתה כבר עכשיו מנסה להעריך את ערך שווי השוק שיהיה לה בעוד כמה שנים? :wink:

 

הרמן......אתה שפיץ.....קלטתה אותי......

 

חברים על מנת לעזור להרמן ידידנו בואו נעשה סקר קצר כמה 106 XS אוטומתי נמכרו בארץ וכמה חובבי הגה רכשו אותם.

 

בברכת הודנה מוצלחת

 

עופר....

 

ה106 אומנם לא 1.6 אלא 1.4

 

והיא לא אוטומטית כפי שכרגע אתה יכול להבין... כי פשוט לא יצרו 1.4 אוטומטיות...

 

אני אמנם חובב רכב מתחיל, אבל זה מה שהכיס שלי מאפשרת כרגע (וזה גם לא, עם סבי לא היה עוזר לי אז הייתי היום מסתובב באונו 1000 כנראה...)

 

בינינו אני מעדיף את הXS מאשר את הראלי, בגלל שימושיות (5 דל') הרכב, (לפעמים נוסעים בו 5 אנשים). והמזגן יותר טוב מהראלי. (כשה הוא עובד :twisted: ).

 

תאמין לי בעתיד עם אני ארצה להחליף זה יהיה רק ל 106 GTI ועד אז צריך להעביר כמה שנים עם הXS (אתה יודע לימודים זה דבר לא זול בארצנו) שההוצאות שלה יחסית זולות, והיא לא "בולעת" דלק.

 

הרמן.

 

הרמן ידידי,

 

לא היתה כוונה לפגוע רק להתבדח .

 

לבקשתך גם לא אתייחס לנושא המזגן, אבל בתור שכן טוב אני רוצה לתת לך מתנה קטנה, את המאורר (וינטלטור באידיש) שהיה בזמנו בפיאט 124 מודל 74 של אבא שלי שנמכרה לפני 20 שנה, העיקר שלא תזיע באוטו, זה הורס את הריפוד.

 

בידידות,

 

החתום מטה,

 

 

 

 

 

*עופר על תתיחס לנוסע המזגן, כי זה לא מצחיק :wink:

 

אני יודע שהיתבדחת...

 

אבל לא סמת סימן כזה " :wink: " או כזה " :p "

 

ולכן חברינו FALOU לא הבין וכתב שחובבי רכב לא נוהגים באוטומטית...

 

ולכן ההבהרה היתה יותר מיועדת לו מאשר לך, למרות שצויין שמך בראש ההודעה..

 

אכן בידידות,

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...