Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי סובארו DL1300.

היום עשיתי בדיקה שגרתית של השמן ומצב הפילטר, כשפתחתי את בית הפילטר גליתי שיש שם כמות גדולה מאוד של שמן, כנראה הוא יוצא מצינורית שם בצדיו השמאלי של הבית פילטר.

 

ממה זה נובע ומה אפשר לעשות בנוגע לזה?

 

תודה

פורסם

אם אני אנתק את הצינורית שמוציא אתה שמן עדיין יאבד שמן מהמנוע..

 

דבר שני הצינורית באה מתחת לבית פילטר היא מברזל קבוע אי אפשר להוזיז אותה לשום מקום

פורסם
תוציא את הצינור שזורק את השמן,מבית הפילטר אויר ותכוון אותו לריצפה .

 

וסע לשלום.

 

בברכה.

 

ההצעה הזו בגלל שהמהנדסים היפאנים טעו ותיכננו את הצינורית בכיוון הלא נכון ?

פורסם
בצע חיפוש בפורום. אני חושב שגם נשם סתום גורם לבעיה כזו.

 

ואכן אביב ידידי, נשם סתום ועודף שמן במנוע, ומנוע בעל טבעות שחוקות גורם לכך.

בנקוי צנרת גומי שהולכת ממכסאות מכסה השסתומים, והחלפת ספוגית לבד לבנה, המורכבת בקצה הכניסה של מכסה שמאלי (צד נהג), בדיקת מפלס שמן באם הוא לא נמצא מעל המקסעמטם ניתן לצמצם זאת למינימום.

סובארו הוא הרכב היחיד כמעט, שאינו פולט שמן מצינורות הנשם, ולו רק בגלל אורכם היחסי, ובגלל איכותם הידועה של מנועי הסובארו.

כל חריגה כזאת נובעת משימוש לא נכון של בעל הרכב, כגון הוספת עודף שמן... שיהיה שלא יחסר בתור מאגר רזרבי, ומכאן נובעת הטעות.

יש לבדוק אפשרות של מסנן שמן סתום, הגורם ללחץ שמן חזק מדי בגלל מעבר עוקף במסנן השמן.

יש להשתמש בצמיגות 20/50 בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
ההצעה הזו בגלל שהמהנדסים היפאנים טעו ותיכננו את הצינורית בכיוון הלא נכון ?

 

לא, דווקא בגלל שהם חשבו או יותר נכון,התחשבו בתקנות מחמירות של זיהום אויר.

פורסם

אנא עדכן באם ידוע לך האם השסתומים ברכבך הדראולים?

מה תדירות וכמות השמן שאתה מוסיף?

שמן חצי סינטטי, והוא אחד הגורמים להזעת המנוע והוא לא מתאים למכוניתך, והוא אחד הגורמים לתצרוכת שמן גבוהה , הזעה ושמן בבית המסנן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...