Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם אני מחפש מונו שיתן לי 700 רמס ב 2 אוהם לזוג אינפיניטי קאפפה פרפקט 12.1.

 

יש באפשרותי לקנות מונו חדש של XETEC 1200G במחיר של 280 יורו מחו"ל.

רציתי לקבל ביקורות על המגבר הזה

1)הבנתי שזה מגבר יחסית ישן בשוק הם לפני 3 שנים ועכשיו כבר לא מיצרים אותם. האם זה חיסרון או יתרון?

2)האם הוא עומד בהספקים שלו?

3)זולל חשמל? ובכללי כמה שיותר פרטים על המגבר..

עשיתי חיפוש בפורום ובתוצאות כמעט אין אינפורמציה על המגבר. עשיתי גם חיפוש בגוגל וגם שם אין הרבה מידע ,יותר נכון להגיד כל המידע בגרמנית.

4)האם יש חנות או מתקין שמחזיק במלאי את המגבר?

5)אך הוא בהשוואה למונוים שיש היום בשוק עד 2000 שקל?

 

ובכללי מה עדיף לקנות את הזטק או מונו אחר בארץ בסביבות ה 2000 שקל?

אם כן מה תמליצו

פורסם
זו מפלצת רצינית, ערוך חיפוש בפורום

מחיר ששווה לחטוף

אתה מתיחס לזטק נכון?

אם כן אתה יכול להתיחס לשאלות ששאלתי בקשר לזטק

תודה מראש

פורסם

נתחיל עם העובדה שאתה צריך מונו של לא 700W . אלא מונו של 800W RMS לפותח את האלמנטים

כל אחד הוא 350W. וכדי שהמונו יהיה יותר חזק. שניהם ביחד הם 700. אתה צריך מונו של לפחות 800. ב 2 אום.

 

אגב גם מונו של 900W RMS ב 2 אום יהיה לך טוב. האבים יודעים להתמודד עם 450W RMS. לתווח קצר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

עם נסיון עבר שלי עם פיניקס גולד קסנון 400.1 ו600.1

ממליץ בחום על ה 600.1 שהוא מוציא קצת יותר מ 700 כמעט בכל התנגדות.

 

גם מגבר חתיך , גם אמין

וגם עם מחיר סביר.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

את האמת מספיק לי 700 רמס

בהתחלה הם היו מחוברים על לאנזאר 1200D שנותן 700 רמס ב 2 אוהם

היתי מאוד מרוצה ..הלאנזאר נגנב

חבר שלי נתן לי את המאגנאט פנטום שמוצהר 700 רמס ב 2 אוהם ..והיה הבדל ענק לטובת הלאנזאר

 

חברה חשוב לי לדעת מה דעתכם על הזטק הבנתי שזאות חברה מצויינת אבל אין ביקורות על המונו הזה באינטרנט

פורסם

הלאנזר 1200D נותן מעל 800W RMS ב 2 אום. לפי מספר לא מבוטל של

של בדיקות והשוואות מחו"ל.

 

והפנטום נותן בלחץ 600W.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
עם נסיון עבר שלי עם פיניקס גולד קסנון 400.1 ו600.1

ממליץ בחום על ה 600.1 שהוא מוציא קצת יותר מ 700 כמעט בכל התנגדות.

 

גם מגבר חתיך , גם אמין

וגם עם מחיר סביר.

 

אליקו, איך בדיוק אתה בטוח שהוא מוציא יותר מ700?

ועוד משהו שיש לקחת בחשבון - אמנם המגבר מצהיר 600 RMS בכל התנגדות, אבל לא בכל מתח (כמו הJL למשל), אלא רק ב14.4.

 

וחלילה שיש לי משהו נגד המגבר הזה, להיפך, ממש רציתי לקחת אותו בעבר.

לא חותם

פורסם

הזטק שציינת, מגבר מסדרת הגרביטי הגבוהה שלהם,מעליה יש את הפרסטייג'

לי בעקרון יש את הצירקיט מוצהר 125 RMS לערוץ באמת מזיז היטב סט שאוהב מאוד עוצמה

באחד המפגשים הראשונים שהייתי בהם שמעתי מגבר כזה ,הוא בהמה אמיתית, אם תערוך חיפוש בפורום עם שם המגבר תמצא הרבה תגובות עליו, כיום החברה בפרוק,לי אישית לא הפריע לקנות את המגבר שלי, ממליץ בחום במחיר הזה

×
×
  • תוכן חדש...