Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי מונובלוק קיקר 600.1

עכשיו ב 2 אום אני יודע הוא 745 רשום בתעודה

 

ורציתי לדעת על הסאב הזה קצת פרטים

רוקפורד פאנצ' hx2

1000 וואט

500 RMS

ככה אמרו לי,

איך הסאב הזה חזק?

שווה לקנות סאב כזה? וכמה המחיר שלו בחנות

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

אני קונה יד שניה

כמה שווה לשלם על סאב כזה?

 

ואיך הוא דופק? לאומת קיקר L7

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם
אני קונה יד שניה

כמה שווה לשלם על סאב כזה?

 

ואיך הוא דופק? לאומת קיקר L7

 

חזק יותר ומדויק יותר

ממה שאני זוכר מהפעם אחת ששמעתי אותו.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
אני קונה יד שניה

כמה שווה לשלם על סאב כזה?

 

ואיך הוא דופק? לאומת קיקר L7

 

אם אתה מתכוון למכירה הזו, אני הייתי נזהר...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=141570

 

והרי לך למה:

ראה תר'ד ראשון מ 12/2/05

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=61343

ראה תר'ד שני מ 17/3/05

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=65075

בגדול זה סאב מדהים לדעתי, אבל לא הספציפי הזה כנראה... 8)

פורסם

או אה הסאב בן שנתיים כמעט! אישית, למרות שאני חובב סאבים של רוקפורד, הייתי מתרחק מסאב יחסית ישן (לך תדע מה עבר עליו). מילא אם הסאב אצלך שנתיים ושמרת עליו זה משהו אחר אבל לקנות מיד 2 סאב שהוא בשימוש שנתיים, או אפילו שישב סתם ככה שנתיים, לא הייתי מתקרב.

את הסאב עצמו לא שמעתי, ככה שאני לא יכול להמליץ או לא להמליץ לך עליו.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
או אה הסאב בן שנתיים כמעט! אישית, למרות שאני חובב סאבים של רוקפורד, הייתי מתרחק מסאב יחסית ישן (לך תדע מה עבר עליו). מילא אם הסאב אצלך שנתיים ושמרת עליו זה משהו אחר אבל לקנות מיד 2 סאב שהוא בשימוש שנתיים, או אפילו שישב סתם ככה שנתיים, לא הייתי מתקרב.

את הסאב עצמו לא שמעתי, ככה שאני לא יכול להמליץ או לא להמליץ לך עליו.

 

בברכה,גיא.

 

לא.

הסאב יכול להיות בן שנתיים ובמצב חדש! כמו שמכרתי את ה POWER שלי.

אבל הסאב הזה עבר תיקון לפני שנתיים.

יחי ההבדל הדק.

פורסם
לא.

הסאב יכול להיות בן שנתיים ובמצב חדש! כמו שמכרתי את ה POWER שלי.

אבל הסאב הזה עבר תיקון לפני שנתיים.

יחי ההבדל הדק.

אם אכן ובאמת שמרו עליו! נכון, יכול להיות שהוא באמת שמור וכו', אבל יכול להיות שהוא גם לא שמור? מסכים איתי? -יחי ההבדל הקטן :wink:

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תודה רבה לכול העוזרים!!

נראה לי שנישאר עם ה L7 שלי וזהו :p

או שנחליף לזוג סאבים חזקים אחרים

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

מה התקציב? ואיזה סאבים אתה רוצה? חזקים בסיגנון L7 או שיהיו גם איכותיים מדוייקים וגם חזקים?

כי בכללי, כמו שקראת, זה סאב טוב (הרוקפורד) , אבל כנראה שהספציפי הזה לא.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...