Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי הוא בורה 2002 דיזל

 

נמאס לי מהפנסים הדהויים שלי. וכל החיפושים והברורים העלו עובדה אחת.

שבפחות מ 500 שקל. אני לא יכול לסדר אותם. וגם אז זה לתקופה של שנה שנתיים.

ועם פנסי קסנון הם לא יהיו אופטימלים.

 

היו חנתה לידי גולף 1800. 2000-2004. (הגרסה ה4 אני חושב)

הסתכלתי על החזית ועל הצדדים.

זה נראה זהה לבורה שלי. --- כוונה. מכסה מנוע. כנפיים וטמבון זהים

ההבדל הוא הצורה של החלל לפנסים והגריל.

 

מה הסיכוי שאני יקח חזית של גולף. מהשנים 2000-2004

(מכסה מנוע, כנפיים, טמבון, גריל, פנסים) וזה יתאים לי לבורה?

ללא שינויים של ברגים. וחלקי שלדה.

 

מה גם שאני מעדיף את הצורה החזיתית של הגולף.

מבחינת פנסים. הם עדיפים לקסנון! וזה יתרון גדול מעוד בשבילי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תוספת קטנה.

ראיתי באתר אינטרנט. שהפנסים של הג'טה (99-2005) מתאימים לבורה מהשנים האלו.

יש סיכוי.? משהוא יודע עם זה נכון? איזה פנסים יש לג'טה? (בשנים 99-05?)

פלסטיק? זכוכית? מנורה רגילה (H 1/3/4/7) או קסנון?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לג'טה (בורה אמריקאית) יש פנסי פלסיק כמו לבורה, אבל בתקן אמריקאי (אלומה סימטרית) שאינה חוקית בארץ (לא עובר טסט - בצדק!) ועלולה לסנוור נהגים במסלול הנגדי. בשורה התחתונה, הפנסים דומים, אבל לא זהים.

 

לגבי החלפת פני הרכב לכאלו של גולף, אני לא בטוח במאה אחוז, אבל אני חושב שיש להחליף גם כנפיים ומכסה מנוע. אני אוכל לבדוק זאת בערב מול תוכנת ETOS.

פורסם

זאת מחלה בפולקסואגן שהפנים ניהיים דהוים מהשמש עם הזמן

גם לחבר שלי בפאסט 02 הייתה תופעה זהה

אבל ניתן להבריק את זה כמו שחבר שלי עשה

וזה עולה בסביבות 200 שקל.

אם אתה מעוניין יש בחור מאשדוד שעוסק בזה ובטח יש בעוד הרבה מקומות

אם אתה רוצה אני יכול לברר לך.

פורסם

SV. אני ישמח לקישור לאיך מבצעים את הטיפול לפנס.!

 

 

ALX. אני חושב לקנות מחו"ל פנסי איגל איי. ולהוסיף עליהם קסנון.

זה יהיה חוקי בארץ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/99-05-VW-JETTA-BORA-GERMAN-FK-x4-ANGEL-EYE-HEADLIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ018QQitemZ280070142382QQrdZ1

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

שמעתי (אינני יודע על כך מניסיון אישי), שניתן להסיר את הדהיה עם פוליש.

 

נסה לשפשף בזהירות (בפינת הפנס) עם פוליש עדין ואם זה לא יעזור, נסה עם פוליש גס יותר. הצלחת? לך על כל הפנס.

 

בהצלחה ואנא עדכן.

פורסם

עשית 3 פעמים פוליש חיצוני! על 2 הפנסים! אין הבדל רציני. הדהייה היא פנימית!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

Soundman, שום פנס שתביא מארה"ב לא יהיה חוקי בארץ (אלא אם מדובר ברכב אמריקאי!). אם אתה ממש מתעקש להביא פנסים מחו"ל, אתה צריך לחפש באירופה הקונטיננטלית (לא באנגליה, כי שם נוהגים הפוך ואלומות הפנסים הן בהתאם - הפוכות למה שנהוג אצלנו ובשאר חלקי אירופה).

פורסם
עשית 3 פעמים פוליש חיצוני! על 2 הפנסים! אין הבדל רציני. הדהייה היא פנימית!

פוליש פנימי ניסית?

באשר לפנסים: הם נראים מעניינים, אבל עליך לוודא מול המוכר שהם בתקן אירופאי, אחרת אין לך מה לעשות איתם. שים לב שהוא ציין שניתן להשתיל בהם זנון לפי תקן אירופאי, כך שאם תרצה בעתיד להשתדרג, הדרך פתוחה בפניך.

מעבר לכך, הייתי שוקל גם לפנות לצ'מפיון על מנת לברר איתם כיצד ניתן לרכוש באמצעותם פנסי זנון מקוריים לרכב (יוצרו בזמנו. לבורה V5 האדומה שהופיעה על הפרוספקט היו כאלה). זה, לטעמי, הפתרון הטוב ביותר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

יש פתרון לבעית הפנסים הדהויים.

יש לי בורה 2001 שכמובן כמו לרוב הבורות והגולפים הייתה את בעית הפנס הדהוי.

ישנו בחור שמבצע טיפול לפנסים. עבור כ 200 שקלים הפנסים יוצאים כמו חדשים ויש גם אחריות לשנה.

הבחור עושה עבודה מעולה. למי שמעוניין מדובר על מקום שנמצא באזור תעשיה פולג בנתניה.

המקום נקרא "זגגות פולג".

ממליץ לכלום.

 

מי שרוצה עוד פרטים מוזמנת לפנות בפרטי.

×
×
  • תוכן חדש...