Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשן לבן מהמנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי העשן אחרי נסיעת מאמץ קצרה מהצד הימיני ליד האינטרקולר

 

האוטו הינו אימפרזה טורבו 99

 

:?:

 

תודה

פורסם

וכשהם ביררו הסתבר שהייתה להם נזילת מים מהרדיאטור, ואז באמצע הנסיעה כשנגמרו המים פתאום פאףףףףףףףף התחיל לעלות עשן מהמכסה מנוע(כמו בצ'ארלי וחצי עם האוטו של ששון), והסתבר שהלך להם ראש מנוע.

עכשיו אני לא אומר שזה מה שקרה לך, אבל זאת יכולה להיות אחת מהאופציות.

RSi

פורסם

המד טמפרטורה לא עובר את קו האמצע

גם כשיצא העשן הסתכלתי והכל נראה לי תקין

פורסם
המד טמפרטורה לא עובר את קו האמצע

גם כשיצא העשן הסתכלתי והכל נראה לי תקין

 

כשהיה את העשן הזה פתחת מכסה מנוע? אם כן אז המנוע היה חם? המים של הרדיאטור היו חמים? המאוורר פעל?

פורסם

לא בדקתי את המים אבל המאוררים היו בסדר גמור

 

תסתכל בתמונה

איפה שמסומן, משם יצא העשן

פורסם

בדרך כלל עשן לבן זה ממש מ-מ-ש לא טוב..... זה רק ראש מנוע.. לך למוסך שיעשו לך בדיקה, כי אם תמשיך ככה, סביר להניח שישפוך לך בסוף.... (עשן שחור ניגרם בדרך כלל מאי-שריפה של כל הדלק שהוזרק למנוע... )

פורסם
בדרך כלל עשן לבן זה ממש מ-מ-ש לא טוב..... זה רק ראש מנוע.. לך למוסך שיעשו לך בדיקה, כי אם תמשיך ככה, סביר להניח שישפוך לך בסוף.... (עשן שחור ניגרם בדרך כלל מאי-שריפה של כל הדלק שהוזרק למנוע... )

 

 

סתכל בתמונה

 

יש לך מושג מאיפה בדיוק זה יצא?

פורסם
בדרך כלל עשן לבן זה ממש מ-מ-ש לא טוב..... זה רק ראש מנוע.. לך למוסך שיעשו לך בדיקה, כי אם תמשיך ככה, סביר להניח שישפוך לך בסוף.... (עשן שחור ניגרם בדרך כלל מאי-שריפה של כל הדלק שהוזרק למנוע... )

 

 

סתכל בתמונה

 

יש לך מושג מאיפה בדיוק זה יצא?

 

 

 

וואלה אחי, אתה יודע.. כל מכונית בנויה אחרת, ואני מזה לא מכיר ת'מנועים של האימפרזה!

לא יצא לי להתעמק אף פעם במנוע שלה... בגלל זה אני מציע לך לגשת למוסך אבל

בהקדם האפשרי!!! ועדיף שזה יהייה מוסך של subaru...... הם מכירים את הרכבים האילו

הכי טוב..( מין הסתאם.. :wink: )

פורסם

זובי מוסך מרכזי

 

אני הבאתי להם את האוטו עם בעיה, לא תיקנו אותה וחייבו אותי!

 

עשו לי עבודה חאפרית בפעם שעברה שהייתי שמה ועכשיו השארתי את האוטו שמה לתיקון אני אדרוש שיסדרו גם את הבעיות הקודמות :mad:

×
×
  • תוכן חדש...