Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שיחה ומאוד נחמדה עם צביקה(קרבורטור),

שברצוני להגיד לו תודה רבה רבה, על הקשבה ומתן הסבר לפרטי פרטים(בלי לחסוך מילה),

מבלי להכיר את הבן אדם שנמצא בצד השני, מחמם את הלב שבישראל עוד נותרו אנשים כאלה, שנותנים בלב שלם הסברה כזאת תודה ושוב תודה צביקה!.

 

אתמול אני מניע את האוטו ומגלה לראות כי המנוע צעדים השתגע מעלה לי ל5000 ונופל ל1000

מעלה ומוריד, אז כבר הבנתי כי, לצערי המחלה תקפה אותי שוב, לאחר פירוק של בית המצערת ומנוע הצעדים גילתי לראות כי הגלגל השיניים הפנימי נשבר לרסיסים.

מסיבובים שלי סביב פירוקיות, גיליתי כי היום לאף אחד אין נכונות מסויימת למכור לי רק את הגלגל שיניים בודד, אלה, את כל בית המצערת.

התייאשתי ובאתי אליכם!

האם אתם מכירים מקום איזה מכון הזרקה או קרבורטור שמתעסק עם מכירה של גלגלי שיניים כאלה? האם למישהו כבר יצא לקנות גלגל שיניים אחד? וכמה עלה לו?

 

בתודה מראש משה.

חתימה עד שלוש שורות. כולל שורות רווח.

פורסם

דניאל בשיחה טלפונית מוקדמת, הבחור מסר לי מחיר של 1800 שקל בחברה.

ו150 שקל מפירוק. מה דעתך בנידון נשמע לך סביר, מחיר כזה בחברה?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

המחיר הגבוה נשמע כמו מחיר למצערת שלמה.

בכל מקרה אם מדובר במנוע סטנדרטי של חברה מכובדת אוליי תוכל להשיג אותו באינטרנט.

פורסם

ראיתי מישהו ביד 2 שמפרסם מנוע צעדים למכירה. נראה של "קולט" אבל אני כמעט בטוח שזה אותו דבר. כנס ל"רכב לפירוק-חלקים"

אגב, בכל פירוקייה ניתן למצוא היום מנוע צעדים, אך, צריך להיות זריזים כח החלק הזה עף במהירות מהמחסן.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

תגידו אתם רציניים ?. היכן יש גלגל שיניים במנוע צעדים ?.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
תגידו אתם רציניים ?. היכן יש גלגל שיניים במנוע צעדים ?.

בברכה דוד.

 

 

במיצובישי,מנוע הצעדים בנוי מ4 גלגלי שיניים וקפיץ חזרה שיוצרים מעיין סירקולציה!

 

ראה קובץ מצורף.

 

שאלה נוספת!

האם תקלה במנוע הצעדים יכולה לגרום למצב שאין וואקום?

כי מבדיקה שלי, בזמן התקלה שהוצאתי את צינורית הוואקום,

לא הייתה שאיבה לא במצב סרק ולא במצב גז,

האומנם?

תמונה023.jpg

תמונה024.jpg

חתימה עד שלוש שורות. כולל שורות רווח.

פורסם

את האמת, אני עם רכב זהה 97

הרכב היה במוסך לבדיקה ודווקא בזמן הזה המנוע לא השתגע (מעלה ומוריד טורים) אגב אצלי זה היה יחסית עדין אין לי סל"ד אבל אני בטוח שמתחת ל 2000 המנוע שהוא קר בהנעה עושה רעש חזק יותר.

בכל אופן נגרם מבעיה חשמלית ונפתר ע"י החלפת אחד החלקים (שכחתי איזה).

בכל אופן המנוע ברשותי קרוב ל 200K (לעולם לא הייתה בעיה).

לשאלתי, ממה הבעיה נגמרת וכיצד ניתן למנוע (או להאריך את חיי החלק)

תודה מראש

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

  • שנה מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יש לי מיצובישי סופר לנסר95 שגם אותי תקפה המחלה של מייצב טורים במילים אחרות הטורים עולים ויורדים על מצב "ניוטרל".

החלפתי את המצייב טורים במשופץ במחיר 1200 שקל ואחריות ל 3 חודש הכל עבד טוב כעבור 5 חודש הבעיה חזרה על עצמה נסעתי לאותו המוסך שהתקין לי והוא אמר שהפתרון היחיד זה לקנות משופץ חדש שזה לא נשמע לי הגיוני בכלל . קפצתי לעוד מקום שחבר שלי המליץ שם הבחור אמר לי שכל מה שצריך להחליף זה את הגלגלי שניים שהם עשוים מפלסטיק והם שגורמים ל 90 אחוז הבעיות עלות התיקון של גלגלי השניים הוא מפירוק עד 200 -250 שקל ואורגינלי 550 . לא מומלץ לקנות תחליפי עקב הבלאי הגבוה אז שלא יבלבלו לכם את השכל! שצריך להחליף את כל המייצב כל פעם

:-)

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכל חברי הפורום (הודעה מס' 2)

 

לפי הסיפור הבא:

אתמול נשרף לי הפיוז של המראות החשמליות -החלפתי אותו והכול עובד טוב,

היום בבוקר התעוררה בעיה חדשה (במיצובישי סופר לנסר אוטו' 96) ,כאשר לא לחצים על דוושת הגז

הרכב נכבה ,בדקתי את הפיוז והוא נשרף פעם נוספת, הייתי אצל חשמלאי רכב והוא אמר לאחר מבט קצר בלבד

שאין קשר בין הפיוז לאוטו שנכבה והבעיה היא במנוע צעדים, הוא נגע קלות בבורג של הטורים והעלה טיפה את הסל"ד

לאחר מכן הרכב לא כבה יותר . בחור נוסף שהגעתי אליו לחוות דעת הציעה לי תוסף דלק בטענה כי אולי זה יכול לעזור

ולנקות את המערכת ובכך לדחות או לחסוך את החלפת מנוע הצעדים

מה אתם מציעים האם יש אמת בדבר או לא לקחת סיכון ולא להחליף (במידה ואני רואה שהתופעה לא חוזרת)

 

כרגע דחיתי את ההחלפה לסוף השבוע!!!

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

רק לבעלי הניסיון בבקשה

האם זה מסובך לפרק את המנוע צעדים ?(סופר לנסר אוט' 96)

האם צריך כלים מיוחדים?

 

אני מעונין לפרק את מנוע הצעדים ע"מ לנקות אותו וגם ע"מ לראות האם גלגלי השיניים שבורים

זאת לאחר שלפני מס' ימים הרכב כבה כאשר לא לחצתי על דושת הגז הענין סודר זמנית ע"י חשמלאי שנגע קלות בבורג

הטורים מאז דרך הגב הרכב תקין

לטענת החשמלאי הבעיה במנוע צעדים, ואני רוצה לוודא לפני שאני מחליף אותו

פורסם

איך אני יודע איפה נימצא הפיוז של המראות החשמליות במיצובישי סופר לנסר אוטומט שנת 97 וכיצד אני יודע שהוא שרוף המראות לא זזות אבל עדין כיצד אני מגלה שהוא שרוף

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

×
×
  • תוכן חדש...