שלום לכולם יש לי סופר לנסר 95 האוטו אצלי רועד במצב דרייב האוטו אצלי אוטומט!.
הרעידות מתגברות טיפה אם הפעלת המזגן . החלפתי את כל תושבות המנוע כולל תושבות גיר המייצב טורים שלי שלי עבר שיפוץ לא מזמן והוא עובד (בנתיים ,חלק מאוד רגיש) כל מי ששאלתי לא יודע לתת לי תשובה על הבעיה אמרו לי שבמיצובישי יש בעיה שהטורים נופלים במצב עמידה על דרייב אבל יש לי חבר אם אותו אוטו ואצלו אין בעיה ! מי שהוא יודע על הבעיה?