Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תצפה שם להערכה וכל זה וגם אל תצפה למשהו מעניין.

הרוב זה לעמוד סתם ולבדוק רישיונות,לא חושב שזה תורם כול כך הרבה.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה מסוכן? שיתחילו להתנהג בקצת יותר קשיחות עם גנבי רכב.

גנב שולף מברג או כלי נשק אחר במטרה לפגוע? תירו לו בראש.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
מה מסוכן? שיתחילו להתנהג בקצת יותר קשיחות עם גנבי רכב.

גנב שולף מברג או כלי נשק אחר במטרה לפגוע? תירו לו בראש.

 

אם יורים, יורים בכדי לעצור התקדמות של מפגע ולא כדי לחסלו.

 

וידוא הריגה לא חוקי

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

יכולים לירות ברגליים.

בברך זה נחמד.

 

אגב, זה לא וידוא הריגה. וידוא הריגה זה אחרי שהבנאדם כבר נפל, אתה בא ומוודא שהוא מת.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
יכולים לירות ברגליים.

בברך זה נחמד.

 

אגב, זה לא וידוא הריגה. וידוא הריגה זה אחרי שהבנאדם כבר נפל, אתה בא ומוודא שהוא מת.

 

במקרה שהיה אני מניח שירי באוויר היה מספק לו היתה שהות לכך.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
יכולים לירות ברגליים.

בברך זה נחמד.

 

אגב, זה לא וידוא הריגה. וידוא הריגה זה אחרי שהבנאדם כבר נפל, אתה בא ומוודא שהוא מת.

 

וידוא הריגה זה כאשר אתה יורה בגופה/פצוע כדי לשלול כל ספק שהנ"ל חי.

פורסם

נו, ומה אמרתי?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אם העבר שלי לא בדיוק נקי,זאת אומרת יש לי משפט בקרוב.

 

ובלי שום קשר אליו אני רוצה להתנדב למשטרת תנועה,אולי אפילו בשביל להשפיע קצת על דעתו של הכחול.

פורסם
רוצה לתרום לבטיחות בדרכים ולקבל סמכות על ההתחלה? תתנדב למשמרות הזה"ב.

 

מתנדב מת"נא אחרי שלב א של ההכשרה נוסע כמה משמרות עם שוטר/ מתנדב שכבר עבר שלב ב. אז הוא חותם כעד על דוחות רגילים שממלא הותיק או ממלא בעצמו דוח פנימי שמומר במת"נא לדוח רגיל /אזהרה/ ביטול ,- אחרי בדיקה של בכירים יותר. אם לא פישל בשלב זה (שגיאות בהכרת חוקי התנועה/שיקול דעת לקוי/ביקורת בי"מש/ריבוי ביטול דו"חות שלו ועוד) ,עושה שלב ב ( עוד כ 100 שעות של הדרכה בהרצאות + מעשי בשטח ) שאחריה מוסמך כשוטר תנועה לכל דבר . זה "עציץ" ?

כפי שאמרתי , יש כאן הזדמנות להשפיע גם על הנהגים וגם מבפנים- על המשטרה .

פורסם
שוטר שוטר עם שכל ויכולת

 

יורה באדם בפיקת הברך

 

יורה בראשו. אומר שלא עצר ולכן ירה בפיקה השניה

 

מודה שירה בכוונה תחילה בראשו של אדם. עקב כך שלגנב הייתה חרב/סכין/אקדח

 

לא שוטר יותר. הוא שוטר והגנב לא יגנוב עוד לעולם

ושלום למדינת ישראל

 

יש מבין?

(אנני ממליץ לביצוע)

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
שוטר

 

יורה באדם

 

יורה בראשו.

 

מודה שירה בכוונה תחילה בראשו של אדם.

 

לא שוטר יותר.

 

יש מבין?

 

דיברתי לאביב 2005.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

רוצה להתנדב?

תתנדב למטרות מועילות, ולא בכתיבת דוחות לנהגים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
רוצה להתנדב?

תתנדב למטרות מועילות, ולא בכתיבת דוחות לנהגים.

 

 

 

 

ל'

זהו,בדיוק זאת הנקודה.

אולי דווקא שם אני יוכל להגיד לממזר השמן והכחול שלידי אולי אין טעם,אולי ככה וככה.

אני בעל יכולות שכנוע מאוד גבוהות :roll:


×
×
  • תוכן חדש...