Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש תמונות של מכוניות עם מדבקות (כמו למשל ב"מהיר ועצבני")

הכוונה לכל מיני מדבקות על גבי האוטו... כמו בדוגמא.

חיפשתי באתרים של מכוניות משופרות ולא מצאתי... (אני גם לא יודע איך זה נקרא באנגלית , לשם חיפוש בגוגל).אודה לכם את תעזרו לי.

(ראיתי את האתר שמוכר מדבקות בחו"ל, אבל אין שם תמונה של רכב אמיתי).

20030729_2.jpg

I30 CW

פורסם

יש לרכב בתמונה ג'אנטים כמו לשלי.

 

:D:D

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

ה"מדבקות" שראית באינטרנט הן בדרך כלל צביעה איכותית.

מה שיש במהיר ועצבני,גם הוא ברובו צביעה,חוץ מדוגמה על הדלת (בטויוטה סופרה,RX7)שמסמלת משהו כמו "אלת המהירות" :shock: .

המחירים של מדבקות בשמיים ובדרך כלל אלו מדבקות של חברות שיפורים שרוצות פרסומת בעזרת גימיקים.

http://www.bomexaero.com./bomexusa.html

בצד שמאל יש רשימה.

בחר graphic stickers

פורסם

לא מצאתי את זה.... :(

 

אני יודע שישנם צביעות כאלה, כבר ראיתי את זה.

אני פשוט מחפש דברים כאלה בצורת מדבקות (ויש הרבה...).

אבל אני רוצה לראאות דוגמאות על מכוניות אמיתיות, וגם תמונה קצת מוגדלת בכדי להכין את אותה המדבקה. (יש לי חבר שעושה את זה).

 

תודה לעוזרים...

I30 CW

פורסם
יש לרכב בתמונה ג'אנטים כמו לשלי.

 

:D:D

 

שמוליק

 

 

אווי גם כמו שלי.

 

אה אתה לא מאמין.

 

תסתכל למטה

 

לך יש טאסות.

לרכב בתמונה יש מגנזיום.

 

יום טוב.

פורסם
יש לרכב בתמונה ג'אנטים כמו לשלי.

 

:D:D

 

שמוליק

 

 

אווי גם כמו שלי.

 

אה אתה לא מאמין.

 

תסתכל למטה

 

לך יש טאסות.

לרכב בתמונה יש מגנזיום.

 

יום טוב.

 

אחי יש לי מספר של רופא טוב לתת לך הוא יעזור לך להבדיל בין טאסות לג'אנטים

פורסם
יש לרכב בתמונה ג'אנטים כמו לשלי.

 

:D:D

 

שמוליק

 

 

אווי גם כמו שלי.

 

אה אתה לא מאמין.

 

תסתכל למטה

 

לך יש טאסות.

לרכב בתמונה יש מגנזיום.

 

יום טוב.

 

מה אתה רציני ראיתה טאסות??

אתה חייב לשים :shock::screwy:

×
×
  • תוכן חדש...