Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המציאות שמאחורי "יד ראשונה מליסינג. נהג יחיד. מטופלת במוסכים מורשים". ויש גם חידה...


ארנון
שימו לב! השרשור הזה בן 6324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה הקשר בין ליסינג לזמן נסיעה?

:shock:

 

אחת הטענות שהועלו היא שמי שיש לו רכב בליסינג לא ממש שומר על הרכב. אני לא חושב שנסיעה מאומצת כמו זו שמתוארת כאן היא הדרך הטובה ביותר לשמור על הרכב.

 

לי אישית די נמאס מהעליהום שיש על הליסינג.

כמו שכתבתי כבר באתר של אהרונוביץ - אחד הגורמים העיקריים לעליהום הזה נובע מקינאה נטו.

מי לא היה רוצה לקבל רכב חדש כל שלוש שנים ולסוע עליו חופשי מכל דאגות של עליות אחזקה (וגם דלק...) ?

 

אני יודע, אני יודע - כולכם פה מיחסים חשיבות אדירה ל"חדוות נהיגה" ובתור שכאלה סולדים סלידה עזה מכל האוטומטיות 1.6 שיש בליסינג.

כדיין, חלק משמעותי מאתוס הישראליות הוא 'לא לצאת פראייאר', וכל הרבה אנשים שאין להם אפשרות לליסינג מרגישים שהם פראיירים.

 

יש טענה שחברות הליסינג מטפלות ברכבים בצורה לא מספקת - אם זו הבעיה, אז יש לחייבן לעשות זאת באמצעות חקיקה. זו לא סיבה להרוג את הליסינג. לא סיבה אמיתית.

 

גם לגבי העלויות יש דיסאינפורמציה בתיקשורת. מדברים רק על הזקיפה למס, ושוכחים לומר שיש עוד תשלום סימלי של כ 3000 שקל שיורד מהשכר (מהברוטו, מהברוטו - אני יודע). במקומות שכבר כן מזכירים את התשלום הזה נהוג להוסיף שעובדים "בכירים" לא משלמים אותו, וגם זו שטות. כל עובד, בכיר ככל שיהיה - תמיד יכול לוותר על הרכב ולקבל את הכסף (בברוטו :-) ).

אין דבר כזה ליסינג בלי תשלום.

 

במידה והליסנג יעבור מן העולם, אני,ורבים שכמותי, לא נרכוש רכב חדש, ולא נעבור לסוע באוטובוסים. אנחנו נקנה רכב משומש, עם פחות אמצעי בטיחות. את החישוב של העלויות הגבוהות של תאונות הדרכים (של לדבר על חיי אדם) האוצר לא עושה. כל מה שהם רואים מול העיניים זה עוד דרך לחלוב את המעמד הדפוק ביותר בישראל - שכירים ממעמד הביניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני חייב לחלוק על ארנון, ולחלוק עליו בנושא השמירה על הרכב, כי לפי ראות עיני , מהכירות עם אנשי הייטק רבים, הדרך שהם מתיחסים לרכבי הליסינג,משקפת לרוב את צורת ההתנהלות שלהם גם ברכב הפרטי , ובחיים בכלל.

הכל ניתן להחלפה, ואם מדובר רק בכסף, אז זה ממש לא נורא.

 

האגדות שניתן לקרוע את הרכב ללא הגבלה וללא תשלום, אולי נכונות לחברות הייטק קטנות, אך חברות הליסינג הגדולות (מנסיון אישי עם SIXT), שומרות על הרכב, הטיפולים ברכב שלי מבוצעים בזמן, כל בעיה מטופלת באותו יום, או לכל היותר למחרת.

חריגה מתצרוכת דלק שפויה, גוררת חיוב בשכר, ונזק תאונתי באשמת בעל הרכב מחויב ב 200$ השתתפות עצמית.

 

מתוך 30 רכבי חברה אשר מוחכרים מליסינג אני יכול להגיד בוודאות שרק 5-6 רכבים היו מעורבים בתאונות דרכים באשמת נהג הרכב מהחברה, מסך כ 12 תאונות אשר קרו במהלך 3 השנים הללו, כולל רכב אשר החליק על כביש רטוב לטוטאל לוסט:cry: ..

 

לסיכום, כל רכב יש לבדוק לגופו, יש רכבי ליסינג במצב מעולה , ויש אשר נחרשו באינטנסביות.., בדיוק כמו יד פרטית.

בדיקה במכון מקצועי תעלה על רוב הבעיות (אם יש..), וספר טיפולים מסודר מהווה הוכחה לחברה רצינית שניתן לסמוך עליה.

 

באופן אישי כחובב צרפתיות , את המאגאן 2004 שהיתה לי מהעסקה הקודמת לקחתי לאישתי, והמאגאן החדשה משרתת אותי נאמנה..

 

פה אני רוצה להודות למר לוי יצחק אשר איפשר לי לקבל את המאגאן 2004 במחיר של 60 אלף ש"ח.., חלם זה לא מילה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך*

 

12 תאונות ל 30 מכוניות בפחות מ 3 שנים זה הרבה מעל הממוצע והסביר. ואם אתה מוסיף שמהן 6 היו באשמת הנהגים שלכם הרי שהחברה שלך מהווה איום לשלום המשתמשים בכבישים . טוב יהיה אם במקום לדון בעתיד מדיניות הרכבים הצמודים/תוספת בברוטו , יממנו לכם חפשי שנתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה והליסנג יעבור מן העולם, אני,ורבים שכמותי, לא נרכוש רכב חדש, ולא נעבור לסוע באוטובוסים. אנחנו נקנה רכב משומש, עם פחות אמצעי בטיחות.

אבל כאשר אתה תרכוש רכב יד שניה (ורבים כמותך) אז לאותו איש ממנו רכשת את הרכב יהיה כסף לרכוש רכב חדש (וכנראה גם מחירי יד שניה יעלו כי רבים ירצו לרכוש רכב יד שניה).

אותנו לא מעניין האם אתה תמיד עד רכב בן 2004-2007 או 2000-2003, בסה"כ הכללי אתה באותה המידה מועיל לכלכלה.

 

מוגש כחומר למחשבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לחלוק על ארנון, ולחלוק עליו בנושא השמירה על הרכב,

לא שמעת אותי אומר מילה על האופי בו הנהגים המדוברים השתמשו ברכב. דווקא במקרה הנ"ל מדובר בשלושה נהגים רגועים במיוחד, ואני משוכנע ששלושתם נוהגים ברכב בדיוק כפי שהיו נוהגים במכוניתם הפרטית.

 

הנקודה המעניינת היא התייחסות חברת הליסינג, ואותי היא כלל לא מפתיעה.

אני מאמין שחברת הליסינג הזו אינה שונה מאחרות.

 

כשהשורה התחתונה הקובעת היא שורת הרווחים, אף אחד לא יצא מגידרו כדי לתת למכונית תחזוקה שהיא יותר מהמינימום שבמינימום.

 

משום כך, חברת ליסינג מחייבות את היבואן במסגרת המו"מ להסכים לתחזוקה במוסכים שאינם שלו, להסכים להתקנת חלקי חילוף שחברות הליסינג מייבאות בעצמן (נחש מהיכן), המוסכים שמטפלים במכוניות מתוגמלים בתשלום קבוע (ונמוך) על טיפולים שוטפים, ולכן מנסים להשלים את העבודה מהר ככל האפשר, וכן הלאה וכן הלאה.

 

 

לעניין החידון, תזכורת:

שלוש מכוניות מאותו הדגם, בנות פחות משלוש שנים, שלושה נהגים רגועים, מתוחזקות לפי הספר :wink: , בשלושתן תקלת Check Engine.

 

לא דייהו.

לא פיז'ו 307.

לא רנו.

לא יונדאי גטס.

גם לא פוקוס.

 

במקום הראשון, קבלו אותה. המכונית שלא רואה מוסך ממטר. :-)

 

(הערה: אין באמור רמז בדבר אמינות המכונית. הרמז היחיד הוא לאלה שמשוכנעים שהם יכולים לייעץ בנושאי אמינות, על סמך שמו של היצרן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

12 תאונות ל 30 מכוניות בפחות מ 3 שנים זה הרבה מעל הממוצע והסביר. ואם אתה מוסיף שמהן 6 היו באשמת הנהגים שלכם הרי שהחברה שלך מהווה איום לשלום המשתמשים בכבישים . טוב יהיה אם במקום לדון בעתיד מדיניות הרכבים הצמודים/תוספת בברוטו , יממנו לכם חפשי שנתי.

 

 

אני מניח שאתה שולט היטב בנתונים הסטטיסטיים של חברות הביטוח, אם אתה מרשה לעצמך לקבוע בנחרצות כזו. :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותנו לא מעניין האם אתה תמיד עד רכב בן 2004-2007 או 2000-2003, בסה"כ הכללי אתה באותה המידה מועיל לכלכלה.

מוגש כחומר למחשבה.

 

זה נשמע כאילו הקול של פקידי האוצר מדבר מהפה שלך. לא אכפת לנו ממך. העיקר שתשלם מיסים (כמה שיותר). אתה נוסע על רכב ישן ולא בטיחותי ? לא אכפת לנו - בטיחות לא מעניינת אותנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שמעת אותי אומר מילה על האופי בו הנהגים המדוברים השתמשו ברכב. דווקא במקרה הנ"ל מדובר בשלושה נהגים רגועים במיוחד, ואני משוכנע ששלושתם נוהגים ברכב בדיוק כפי שהיו נוהגים במכוניתם הפרטית.

במקום הראשון, קבלו אותה. המכונית שלא רואה מוסך ממטר. :-)

 

(הערה: אין באמור רמז בדבר אמינות המכונית. הרמז היחיד הוא לאלה שמשוכנעים שהם יכולים לייעץ בנושאי אמינות, על סמך שמו של היצרן)

 

ארנון אוליי הנהגים בחברה נוהגים רגוע אבל הבנים שלהם בערב "דואגים" לרכב שחורשים עליו יופי יופי.

 

עזוב רמזים וקישורים תגיד את הדגם כי הקישור שנתת שבור....

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחד שתי בנות בנות 5 ו- 3. לשניה ילד בן ארבעה חודשים. השלישי בחור דתי - אני די בספק אם בניו יוצאים בשישי בערב לגדוש...

 

צירפתי את התמונה עבור מי שמתקשה לפתוח את הלינק. אצלי הוא נפתח מצויין...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחברה בה אני עובד יש מאות מכוניות בליסינג מאחת מחברות הליסניג הגדולות ביותר.

 

אני מחכה שנה וחצי שיחליפו לי פילטר מזגן בפוקוס, תמיד יש תירוץ למה לא : אין את החלק (כן כן), שכח לעשות את זה במוסך, יעשו את זה בטיפול הבא, לא צריך בכלל להחליף...

 

יכולתי לעשות סקנדל ולהפעיל לחץ דרך קצין הרכב, אבל הבנתי שזה לדבר ללמפה והמוסך פשוט מקבל הנחיה לא להחליף דברים כאלה.

 

עד כמה שאני רואה, מה שלא מעמיד את האוטו/תקלה בטיחותית לא מתוקן. נקודה.

תקלות יתוקנו בשיטה של "הזול ביותר האפשרי".

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומי שירכוש את המכונית יראה מכונית מבריקה ונוצצת, עם גליון טיפולים מפורט.

 

אחרי שנתיים, כשהמזגן יפסיק לעבוד והוא יצטרך להחליף יחידה פנימית ב- 2000 ש"ח, הוא לא יחשוב שזה קשור באיזה שהוא אופן לכך שהרכב היה שייך בעבר לחברת ליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי?

תלוי בבן אדם,אני בדיוק באותה מידה כמו שאני לוחץ בשברולט אני לוחץ גם בגטס הדלקנית.

באותו אופן נהיגה נוהג בשתיהן,ובאותה מידה מנקה את שתיהם בשישי אחר הצהריים.

אין שום צורך להכליל.

יש מכוניות ליסינג,שבאמת יוצאות ונמכרות כמו כל רכב כשר למהדרין יד שניה.

יש אנשים שקנו ומרוצים.

לא הכל שחור על גבי לבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

12 תאונות ל 30 מכוניות בפחות מ 3 שנים זה הרבה מעל הממוצע והסביר. ואם אתה מוסיף שמהן 6 היו באשמת הנהגים שלכם הרי שהחברה שלך מהווה איום לשלום המשתמשים בכבישים . טוב יהיה אם במקום לדון בעתיד מדיניות הרכבים הצמודים/תוספת בברוטו , יממנו לכם חפשי שנתי.

 

 

מה אתה אומר, ואני מניח שיש לך את הסטטיסטיקה הרשמית לגבות את האמירה חסרת התוכן הזו..

בהתחשב שהנסועה הממוצעת בחברה היא 40אלף ק"מ לרכב, כלומר בשלוש שנים , כאשר הרכבים גמאו כמליון וחצי ק"מ , 12 תאונות נחשבות הרבה בעיניך..

 

איום למשתמשים בכביש...תסלח לי , אבל בעדינות הראויה, אתה פשוט Zיין שכל רציני, אשר לא טורח לקרוא את אשר הוא כותב, ולהבין לבד שמדובר בבליל מוחלט של שטויות לא ראויות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחד שתי בנות בנות 5 ו- 3. לשניה ילד בן ארבעה חודשים. השלישי בחור דתי - אני די בספק אם בניו יוצאים בשישי בערב לגדוש...

 

צירפתי את התמונה עבור מי שמתקשה לפתוח את הלינק. אצלי הוא נפתח מצויין...

 

 

עזוב אותך ארנון, חבר קרוב שלי חשב שהוא ביצע את השקעת חייו כאשר הוא קנה קורולה דנדשה , הוא עוד הבטיח לי לבוא לאסוף אותי מהמוסך לאסוף את המאגאן בכל תקלה...

 

אחרי שבועים בדיוק, טלפון בהול, בוא חלץ אותי , הקורולה תקועה..

כביש הטכני הישן בחיפה.., הקורולה הכסופה נתקעה לבלי זוז, מנוע הלך....

מיותר לציין שהמנוע הוחלף תחת אחריות, עם שירות מצוין של טויוטה, אבל הפער בין התדמית למציאות די רחוק.

 

דרך אגב, בפעמים שבקרתי במוסך של טויוטה בחיפה , בוא נגיד, לא נראה שחסר להם עבודה.., ולא מדובר על החלפת שמנים..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הדיונים על מכוניות ליסינג מיותרים.

צריך לבדוק כל רכב לגופו, ואם אתם מלינים על כך שחברות הליסינג לא מחליפות ולא מתחזקות- אז יש גם לא מעט פרטיים כאלה. גם אם הרכב תחת אחריות אף אחד לא יאבד יום עבודה כדי להחליף פילטר במזגן.

כמו כן, צאו מהסרטים שנהגי הליסינג מקבלים דלק חופשי, נסועה חופשית, ועושים נזקים חופשי ברכב בלי לשלם. חברות הליסינג מחזיקות את הנהגים מאוד קצר,וגם קציני הרכב.

 

תחשבו על זה רגע, אם כל רכבי הליסינג שאתם רואים על הכביש היו חינם + כל מה שאתם חושבים- היתה חברה אחת שיכולה להרוויח בארץ?

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...