Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

לאחר שהרכב שלנו הושבת , אבא שלי מחפש רכב חדש.

הקתציב לא גדול במיוחד - בין 60-ל80K ש"ח.

אני חייב לציין שהרכב יהיה אצלו זמני לחצי שנה-שנה מקסימום עקב קניית רכב חדש.

 

ישר חשבתי על פורד מונדיאו 2002, שהמחירים שלה לא גבוהים כלל , בין 50-60 אלף ש"ח.

הרכב בפורום מאוד מומלץ, בעל התנהגות שלדה ומנוע מעולים וכ'ו.

 

הבנתי שדגם 2002 הם מהראשונים שהגיעו לארץ.

האם יש מחלות ילדות שאני צריך להזהר מהם?

 

מבחינת אבזור - הבנתי שהמונדיאו מגיע כסטנדרט (!) עם קרוז-קונטרול, בקרת אקלים ומערכת אודיו מובנית, ודיפוני עץ (שלא ראיתי בדגמים של 2002 )

ראיתי בכמה תמונות בYAD2 שלא כל המונדיאו מגיעות עם מערכת מובנית, למה זה? הרי כולם הגיעו לכאן ברמת אבזור הגבוהה - GIHA.

בקשר לכריות אוויר - כמה יש ? 4 או 6?

 

שחכתי לציין באבא שלי היום עשה נסיעת מבחן על מונדיאו 2004 מליסינג והוא ממש אהב אותה, אך המלצתי לו לרדת בשנות.

 

האם בעקרון מונדיאו היא עסקה טובה?

צריך לזכור שהרכב צריך להמכר עוד שנה, ואנחנו לא רוצים להתקע\ להוריד מהמחירון בזמן המכירה כי שמתי לב שאת הרכב מוכרים הרבה מתחת למחירון.

 

 

אשמח לקבל חוות דעת ועצות

 

תודה! :)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

ניב ידידי, ב-02 יש דיפוני עץ (עלק), הם פשוט כהים.

 

בהצלחה ברכישה!

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אם תקנה מתחת למחירון גם תמכור מתחת למחירון.

 

בכל מקרה המונדיאו מאוד מומלצת, אבל לא מליסינג.

חפש פרטית (לא פשוט) - את הליסינגיות קשה כפליים למכור.

פורסם

אין, אני כבר שבועות שלמים מחפש בYAD2 מונדיאו 2002 מיד פרטית.

מצאתי רק 2 אך עם ק"מ מאוד גבוה (170K).

 

בכל מקרה, אשמח עם תענו לי על השאלות הנ"ל.

 

תודה

:)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

לי יש מונדיאו (של המשפחה) שנת 2003 הוא רכב מצוין אצלנו היה המיכל מים סדוק ולא רצינו להתעסק בתיקון אז החלפנו לחדש (550 ש"ח) וחוצמזה הכל בסדר (חמסה ,חמסה ,חמסה חחחחח)

המערכת המובנית לפי מה שאני יודע היא משנת 2004 (תקנו אותי אם אני טועה),הגימור ב2003 ו2004 הוא שונה לגמרי ב2003 יש פלסטיק אפור שמישהו בפורד חשב שזה ייראה כמו עץ וזה ממש לא,ראיתי את הגימור ב2004 והוא יותר יפה ונעים למראה .(ב2006 הגימור הוא אחלה ואני חושב שעם המתיחה הקטנה היא נראית מעולה).

לגבי התנהגות הרכב טוב יש לו abs וההיגוי שלו מצוין .

 

מקווה שעזרתי (לגבי המיכל מיים,לפי מה השהבנתי זו לא מחלה ,פשוט מזל רע שלי).

פורסם

תודה!

תשובה מבעל נסיון :)

 

הבנתי שלך אין מערכת אודיו מובנית, אך בקרת אקלים דיגיטלית יש לך?

ועכשיו סוף סוף ברור לי שמערכת מובנית יש רק מ2004 (אבל גם במודעות בYAD2 ראיתי מונדיאו 2004 בלי מערכות מובנות) , ושדיפוני עץ יש גם מ2004 (לאחר המתיחת פנים)

הבנתי גם שלאחר המתיחה, יש גם כל מיני תוספות חדשות כמו ידיות כרום, פנסים שונים מאחורה, גריל שונה, דיפון עץ ומערכת מיבנית.

 

אשמח לקבל עוד תגובות.

 

תודה! :)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אני לא יודע אם זה רק אני,אבל לקנות רכב לחצי שנה זה נראה לי בזבוז כסף רציני.

בייחוד רכבי מנהלים שהמחיר שלהם ירד מהר,ביטוח וטיפולים יקרים.

לך על אפלאוז 92 , לחצי שנה הוא יעשה את העבודה,תוכל לקנות ולמכור אותו באותו מחיר.

 

בברכה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

תגיד, אתה רציני?

זה רכב לבן אדם בן 50 שצריך רכב מנהלים איכותי, ולא פחות מזה.

 

הרכב הזה או ימכר , או יעבור אלי בעוד חצי שנה -שנה.

 

מהי צריכת הדלק של המונדיאו, ואשמח לקבל תשובות לשאלות הנ"ל.

 

תודה

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אין צורך להתעצבן.

אז מה אם זה רכב לבן אדם בן 50 , אני מכיר בן אדם בן יותר מ 50 שנוהג על סיטרואן ויזה.

חוץ מזה שלא ציינת שהוא צריך רכב מנהלים איכותי ושזה יעבור אלייך אחר כך.

אני סתם חושב שלהחזיק אוטו כזה חצי שנה זה בזבוז כסף על ביטוח יקר,טיפולים יקרים,והפסד יד במכירה.

לשאלתך צריכת הדלק תהייה בין 1 ל 7-10 כנראה,זה כבר תלוי בך(באבא שלך)....:wink:

 

בברכה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

הצריכת דלק היא ממוצעת או שבעיר היא בין 7-10 ?

 

 

ו:

 

הבנתי שלך אין מערכת אודיו מובנית, אך בקרת אקלים דיגיטלית יש לך?

ועכשיו סוף סוף ברור לי שמערכת מובנית יש רק מ2004 (אבל גם במודעות בYAD2 ראיתי מונדיאו 2004 בלי מערכות מובנות) , ושדיפוני עץ יש גם מ2004 (לאחר המתיחת פנים)

הבנתי גם שלאחר המתיחה, יש גם כל מיני תוספות חדשות כמו ידיות כרום, פנסים שונים מאחורה, גריל שונה, דיפון עץ ומערכת מיבנית.

 

עם אפשר, תשובות לשאלות האלה.

תודה :)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

ידוע לי על מונדיאו בה נסדק מיכל המים. היא הייתה 2002, כך שכנראה זו לא אותה אחת :lol:

 

כמו כן, שמעתי על מספר רכבים כאלו בהם הגיר סיים את חייו לפני קו ה-100K.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

בטח, רכבי ליסינג וכדומה, שלא טיפלו בהם אף פעם.

 

אשמח לקבל תשובות מבעלי מונדיאו.

זה נכון שצריכת הדלק שלה בעיר היא בין 6-7 ק"מ לליטר?

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

צריכת הדלק היא בן 7-8 בערך בעיר (שוב הכל תלוי באיך אתה נוהג) הצריכה היא רגילה ביחס לכל המשפחתיות /מנהלים עם מנוע 2000.

 

הפסנסים הוחלפו רק בשנת 2006 ואם זה מה שיפריע לך אז תחליף הם באותה צורה וגודל בדיוק.

אין לי מערכת מובנית.

 

וגם דיפוני עץ אין לי.

 

ידיות גם אפשר להחליף לא סיפור.

יש עוד שינוי בחזית שהם החליפו את הגריל מפלסטיק לרשת ברזל (לדעתי מוסיף המון)

 

קח בחשבון שכשאתה קונה תקנה לפי המחירון החדש (יירד כניראה 5 אלף :( )

 

ולבחור שאמר שלא מטפלים ברכבי ליסינג שלא ידבר סתם היה בחור שהציע לנו מונדיאו מטופלת רק במוסך המקורי עם ספר טיפולים והכל והמחיר היה גבוה מעט אז אבא שלי היסס קצת וכשחזרנו אחרי יומיים היא כבר נמכרה .(ליסינג -עם 60000 קילומטר שנת 2003 זה בסדר גמור ).אבל נכון שזה נדיר יחסית.

×
×
  • תוכן חדש...