Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

אני צריך את חוות הדעת שלכם בקשר לקומפוננט.

היתכוונתי ללכת על הייברד אבל לשמוע אותם לפני שאני קונה.

עכשיו החוות דעת..

יש גם את האלייט והסופרמו..

הבעיה שזה 2WAY..

האם הבניה של ה2WAY מסובכת,יקרה,בעיתית?

האם זה לא יהיה בולט לעין (גנבים)?

האם יש אותם בסאונד סטרום?

האם יתנו לי לשמוע אותם בלי בעיה?

 

את הייברד נותנים לי,אבל צריכים לחבר כבר ביררתי את זה,בקשר ל2WAY לא דברתי איתם.

 

למי שיש נסיון איתם יכול בבקשה להגיד מה דעתו על הקומפוננט האלו?

או שזה לא משנה כל אחד והאוזן שלו?

מה המחיר של הסופרמו בארץ?

 

תודה מקס :)

פורסם

הקומפוננט יחובר למגבר 4 ערוצים של החברה נקמיצ'י



PA-2004

רדיו דיסק אלפיין 9855

רכב פיג'ו 306

 

בבקשה חוות דעת..

פורסם
ערב טוב.

אני צריך את חוות הדעת שלכם בקשר לקומפוננט.

היתכוונתי ללכת על הייברד אבל לשמוע אותם לפני שאני קונה.

עכשיו החוות דעת..

יש גם את האלייט והסופרמו..

הבעיה שזה 2WAY.. אולי התכוונת ל - 3WAY? כי גם ההייבריד הוא 2WAY.

האם הבניה של ה2WAY מסובכת,יקרה,בעיתית?

האם זה לא יהיה בולט לעין (גנבים)?

האם יש אותם בסאונד סטרום?

האם יתנו לי לשמוע אותם בלי בעיה?

 

את הייברד נותנים לי,אבל צריכים לחבר כבר ביררתי את זה,בקשר ל2WAY לא דברתי איתם.

 

למי שיש נסיון איתם יכול בבקשה להגיד מה דעתו על הקומפוננט האלו?

או שזה לא משנה כל אחד והאוזן שלו?

מה המחיר של הסופרמו בארץ?

 

תודה מקס :)

 

מקס,

 

הסופרימו מגיע כסט 2WAY בלבד, כאשר הוא מגיע ללא קרוסאובר פאסיבי. את האלייט ניתן לקנות גם כסט 2WAY וגם כסט 3WAY. לסט של האלייט יש קרוסאובר פאסיבי. אצלי ברכב מותקן סט של אלייט 2WAY במקום הסטנדרטי ברכב, ללא בניות ושינויים בצורתו המקורית של הרכב. אם אתה מעוניין לשמוע את הסט הזה אצלי ברכב, אתה מוזמן להגיע לאחד ממפגשי מרכז.

 

שלו.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
ערב טוב.

אני צריך את חוות הדעת שלכם בקשר לקומפוננט.

היתכוונתי ללכת על הייברד אבל לשמוע אותם לפני שאני קונה.

עכשיו החוות דעת..

יש גם את האלייט והסופרמו..

הבעיה שזה 2WAY..

האם הבניה של ה2WAY מסובכת,יקרה,בעיתית?

האם זה לא יהיה בולט לעין (גנבים)?

האם יש אותם בסאונד סטרום?

האם יתנו לי לשמוע אותם בלי בעיה?

 

את הייברד נותנים לי,אבל צריכים לחבר כבר ביררתי את זה,בקשר ל2WAY לא דברתי איתם.

 

למי שיש נסיון איתם יכול בבקשה להגיד מה דעתו על הקומפוננט האלו?

או שזה לא משנה כל אחד והאוזן שלו?

מה המחיר של הסופרמו בארץ?

 

תודה מקס :)

 

דבר ראשון שאלה נורא חשובה!:

בכמה מציעים לך את ההיבריד?

דבר שני: מה אתה מחפש מסט? איזה סוג סאונד אתה אוהב? איזה מוזיקה שומע?

דבר שלישי: שמעת פעם סטים של מורל, אהבת? אולי דווקא תעדיף הרץ , פוקל או בכלל ZAPCO?

 

תשמע כמה שיותר סטים ורק אז תבחר לעצמך מה מספק אותך ונותן מבחינתך את התמורה הטובה לכסף סה"כ הרבה מאוד תלוי בתקציב נכון? :lol:

 

בברכה

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

א. סופרימו זה לא סוג טוויטרים?

ב. כל סט קומפוננט בסיסי הוא 2WAY בגלל זה קוראים לו כך.

ג. בנוגע לגנבים הדבר היחיד שהם רואים זה את הטוויטר (מדובר בהתקנה רגילה, תלוי בהתקנה כמובן).

פורסם

נכון שהטוויטרים יצאו ראשונים לאוויר העולם, ורק לאחר מכן יצא המיד/באס.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...