Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

היום (שישי) הרכב שלנו הושבת בתאונה.

למזלנו אבא שלי יצא שלם, ועכשיו הגיע הזמן לקנות רכב חדש.

 

אבא שלי נסע כבר 8 שנים על הסאאב שלו, 9000 , והוא רוצה לעלות קצת ברמה וגם בשנתון.

 

דרישות:

 

כמה שיותר חדש

שיהיה מרווח

שיהיה איכותי.

כמה שיותר אמין

 

 

חשבנו ללכת על וולוו S80 שנת 2000 או פורד מונדאו 2004.

 

אשמח לקבל עוד הצעות.

 

 

תודה :)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

ה S80 תהיה יותר יקרה לאחזקה אבל היא יותר מפוארת וגדולה

אבל המונדיאו יותר חדשה ולכן יותר מתקדמת

אני חושב שהכי טוב שהוא ילך לעשות נסיעת מבחן על שתיהן לא חסר מגרשים שאפשר

לעשות על הרכבים נסיעת מבחן להתרשם מהרכב.

 

דבר נוסף: הוולוו יותר בסגנון של פאר נוחות ופינוק

והמונדיאו יותר בכיוון של רכב ספורטיבי ויש לה ביצועים טובים.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

פאסאט 1.8T- משנת 2001/2. רכב מעולה מאובזר וחזק.

 

מאזדה 6- בגלל שהשוק מוצף בהם תוכל לקנות אחת במחיר נמוך. הרכב אמין, איכותי ומרווח.

אני לא בקיא במחירון, אבל חפש אחת בת 3..והנה לך רכב מצויין שעונה על כל הדרישות

(ולדעתי גםעדיף על המונדאו).

1.8T 8)

פורסם
מונדיאו? ספורטיבי? :shock:

לידיעתך ממבחנים שעשו למונדאו אקורד מאזדה 6 סיטרואן C5 ולסובארו B4

המונדיאו לקחה מקום ראשון במסלול עם הזמן הטוב ביותר

בנוסף הרכב יציב עם אחיז טובה הגה מדוייק (לפי מה ששמעתי) ובקרת אחיזה שעושה את העבודה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

עושים תחרות ריצה בין 5 בחורים שמנים מאוד.

המנצח נקרא בחור מהיר?

 

 

 

המונדיאו, איך שלא תהפוך את זה, לא ספורטיבית.

Back to the original - NC again.

פורסם

אני, מת על סאאב, אני רוצה שאבא שלי יקנה 9-5 שנת 2002 במחיר מגוכך.

כמובן שמקבלים את כל הפינוקים והתוספות, אבל סאאב, אךךך איתה היה לנו רומן נבגד.

האוטו לא מפסיק לעשות בעיות, אבל עדין נשארנו איתו מסיבה אחת- אי אפשר להפרד ממנה, יש בה משהו מיוחד שאין בשום מכונית אחרת.

אבא שלי סיכם לי את ה8 שנים שלו על הסאאב "אני בסאאב בחיים לא נוגע", אבל בגלל שגם וולוו לא ממש מצתיינת באמינותה, אולי אפשר לשכנע אותו לקנות אחת.

 

מאזדה 6 לא באה בחשבון.

אשמח לקבל עוד הצעות.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

סיפור שלך נשמע כמו שלי למרות שאבי עדיין חושב על סאאב לפעמים ושוקל לקנות אחת .

 

ל BMW_525_89 תאמין לי שהסאאב הרבה יותר מפנקת מ S80 וגם יותר מאובזרת (תלוי בגירסה שני המקרים )

 

אני הייתי בנעליים שלך כשלאבי נמאס מרכב ליסינג המאזדה 6 ורצה לשדרג, הוא חשב על סאאב אבל וגם סחט כמה אנשי מכירות ב UMI אבל כל העסקה לא הלכה מכמה סיבות .

 

בסוף היתה התלבטות קשה בין רובר 75 והיינו על סף קניית אחת אך הבן אדם חזר בו מהמכירה למרות שאפילו לא התווכנו איתו על מחיר כי האוטו היה ממש שמור ונסע 38 אלף ב 6 שנים :p

 

בכל מקרה בסוף החיפוש שלי שהתמקד ברכב יוקרתי במחיר יחסית קטן ,

הכלה היתה אופל אומגה שנת 2000 מנוע 3000 , הנעה אחורית , המנוע של GM כן אני יודע אבל את אבי זה לא ממש מעניין . הרכב נוח מאוד, מפואר מאוד מאוד (תתחיל מחלון שמש ועד כיוון כסאות חשמלי הנהג והנוסע ועד חימום בתוך הכיסאות כמובן עור, מערכת BOSS מפואר הם קול מדהים בכלל רכב מעולה )

הרכב היה מלוקק ונסע 105 אלף (ממש לא הרבה לרכב בן 7 ) ואחרי בדיקה וגם בדיקת היסטורייה מלאה במוסך המרכזי של UMI , הרכב נקנה ב 57 אלף אחרי מיקוח .

 

הרכב ממש מעולה, הנוחות טובה מאוד , ההתנגות פחות טובה אבל עדיין יותר ממספקת לכל בן אדם נורמאלי , מערכת ה TCS עוזרת מאוד במקרה של רגל כבדה מדיי בסיבוב ונכנסת בזמן המתאים (כמובן שאפשר לנתק גם בלחיצת כפתור ) לא רכב ספורטיבי אלא רכב לאנשים שרוצים הרבה יוקרה נוחות אבזור וכוח במחיר קטן יחסית .

 

בתקציב שלך נראה לי שאחת מודל 2002 תיכנס בתקציב (אז יש גם מנוע 3.2 ליטר)

 

נ.ב יש גם גרסאות עם נפח מנוע יותר קטן .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

הייתה לנו בשנת 97 אופל אומגה.

קנינו אותה חדשה מהחברה עם כל התוספות ומחרנו אותה אחרי שנתיים במחירון וקנינו את הסאאב.

 

האומגה רכב מעולה, חוץ מטיימינג שלא החלפנו בזמן, אני לא זוכר בעיות אמינות כלשהם.

 

אומגה , מונדאו וסאאב 9-5, וגם וולוו S80, הם האופציות.

אשמח לקבל עוד הצעות.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

עושים תחרות ריצה בין 5 בחורים שמנים מאוד.

המנצח נקרא בחור מהיר?

 

 

 

המונדיאו, איך שלא תהפוך את זה, לא ספורטיבית.

 

התשובה ברורה: מאוד.

המונדיאו נחשבת מכונית ספורטיבית מאוד, ביחס למכוניות מנהלים ובכלל.

אין הרבה מכוניות חדשות שמסוגלות להציע את השילוב המדהים הזה בין יכולת גבוהה והגה מושלם(לפחות המונדיאו הישנות יותר, לפני מתיחת הפנים האחרונה).

אישית, לא זכורה לי שום מכונית שנהגתי עליה בעלת הגה כ"כ מושלם ויכולת גבוהה(והכל במחיר מגוחך, ביחס למתחרות)

פורסם

לא לאנצ'יה תודה.

 

המועמדות :

 

פורד מונדיאו 203

סאאב 9-5 2001

וולוו S80 2000-2001 מנוע T6

אופל אומגה

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

תבדוק מה המחירון של המונדיאו בגירסת הגיהה (לא סגור לגמרי לגבי השם)

זאת הגרסאת איבזור הכי יוקרתית שלהם, תראה אם מתאים לאבא שלך שיקח סיבוב

וירגיש את האוטו, בנוסף זה פורד אז גם האחזקה לא יקרה יחסית.

 

כל כך חבל לי שרכב כל כך טוב לא יכלו לעשות עם הנעה אחורית זה היה יכול להיות רכב מושלם.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

שלום לכולם

 

אני חייב הסבר לגבי הרמות גימור.

אני יודע שיש רק גיאה בארץ, משנת 2002 , אבל בחלק מהמכוניות ראיתי מערכת אודיו מובנית, חלקם עם בקרת אקלים וחלק עם מזגן רגיל.

חלק עם דיפוני עץ, חלק עם ריפודים מפוארים יותר, חלק עם פחות.

יש מונדיאו'ז עם טאסות ויש עם מגנזיום.

 

מה בדיוק הולך פה?

 

ובקשר לתמורה למחיר - לפי דעתי זה הרכב הכי משתלם - ב70 אלף ש"ח אפשר לקנות אחת שמורה שנת 2003.

ראיתי גם ב50K שנת 2002 אבל עם ק"מ גבוה.

הק"מ גבוה (170) אמור להתריע?

 

אשמח לקבל עוד מידע על הרכב

 

תודה

מבולבלים? גם אנחנו.

×
×
  • תוכן חדש...