Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראשית, ארצה להצטרף לאיחולי ההחלמה לאביך.

 

מעבר לכך, מה משנה העובדה שלרכב בו נהג אביך יש ביטוח מקיף? האשמה היא ממילא של נהג הג'יפ אשר חתך את אביך, ומכאן שעליכם לתבוע את הביטוח שלו ולא את הביטוח שלכם.

נו מילא, שאלה יהיו הצרות שלנו.

מי יתן ולא תזכו לעבור עוד אירועים כאלה.

אולי אני טועה, אבל במקרים כאלו, אתה יכול לתבוע את הביטוח של עצמך ולתת לו לסדר את העניין עם הביטוח של הנהג השני, לאחר שכבר קיבלת את הכסף.

אבל אולי אני טועה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ראשית החלמה מהירה לאביך

 

מעצבן אך אין בארץ אכיפת חוקים וחוקי התנועה הם רק חלק מהחוקים שהמדינה מסרבת לפעול לאכיפתם המלאה

 

לנו,חוץ מלכעוס על המשטרה\משרד התחבורה\נהגים שלא שמים... לא נותר מה לעשות

 

כל יום יש נפגעים ולאף אחד לא אכפת

פורסם

העיקר שהוא יצר מזה בזול\שלום יחסי.

 

היום מישהו כימעט ניכנס בי חזיתית כשהוא עקף בדרך עקלקלית, הבעיה היא שזאת לא פעם ראשונה שנהגים חסרי אחראיות נכנסים לנתיב שלי, אוטו הדבר קרה לי גם שבוע שעבר, שממש במזל היתחמקתי ממנו.

 

עלי לא הייתה חלה החובה של מלווה, אבל בכל זאת נהגתי את ה3 חודשים עם מלווה.

לדעתי המלווה צריך להיות למשך שנה, ובתוך השנה הזאת יש 2-3 חובה של הרצאות (בחסות אור ירוק, עדיף בחסות המדינה) אחרת לא נצא מי זה, לא תיהיה פה תרבות נהיגה, לא נוכל לעשות דברים כמו במדינות אחרות, לדוגמה: קנדה-ששם כדי ליפנות שמאלה ברמזור אתה מחכה שיהיה פנוי, אין רמזור מיוחד לפניה שמאל או ימינה, זה עניין רב משמעות.

פורסם

אני מאחל לכם שאביך יהיה בריא ויצא מזה , וכמו שאמרת , אי אפשר להמנע מטעויות של אחרים , צריך לנסות , אבל אף פעם בכביש אי אפשר לדעת מי יכה אותך

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

כאחד שחטף חזק בתאונה אני מבין טוב מאוד את הרגשתך.

 

גם לפני כן מאוד קוממו אותי כל המופרעים על הכבישים (ומופרע הוא לא מי שנוסע מהר אלא מי שחותך, לא נותן זכות קדימה ולא מכבד את שאר המשתמשים בדרך) אבל רק אחרי התאונה והמקרים שראיתי גם בשיקום הבנתי איזה אחוז מהנפגעים נפגעו בגלל שטויות שלא היו צריכות לקרות (כמו למשל בחור בן 16 שעלה על טרמפ שהתהפך לתעלה ובגלל שהוא לא היה חגור הוא עף מהאוטו, ריסק את האגן וסבל מעוד לא מעט פגיעות פנימיות או כמו בחור בן 30 שישב בתא המטען של רכב סטיישן ורכב אחר פגע בהם מאחור. אותו בחור כבר לא ילך לעולם על רגליו).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

קודם כל, תמסור לאבא החלמה מהירה! רק בריאות ובטיחות.

 

שנית, את האמת, לא אכפת לי שאיזה ערס שזורק-תחת בכיכרות, יזרק מעל לתהום וימות לבד. בעיה שלו ושל ההורים שלו (כי הכל מתחיל ונגמר בחינוך של ההורים).

הבעיה מתחילה ברגע שהם פוגעים כבר באנשים אחרים, דוגמת אבא שלך. איש זהיר, נוסע כחוק, שבגלל ילדון שחושב שהוא שומאכר, יכול להיפצע ולמות (חס וחלילה...).

 

גם אני הייתי פטור מחובת המלווה, אבל אבא שלי לא נתן לי לנהוג עד שלא עברו כל שלושת החודשים. למה? עניין של גישה, חינוך. ועובדה! אני נהג הרבה יותר שקול וזהיר, שלא ממהר לשומקום, ולא עושה שטויות על הכביש כאילו אני בתוך משחק מחשב.

 

וזה דבר ששנה שלמה של מלווה לא תפתור!

כי מי שנוהג ללא רישיון או לא שם ז** על החוק, לא תהיה לו בעיה שהבן שלו ינהג ללא מלווה. כי זה כביכול לא פוגע בו. הבעיה היא בענישה. כי אם מישהו שדרס זקנה כי נסע מהר מידי בתוך העיר, ושללו לו את הרישיון לשנתיים, וממשיך לנהוג ללא רישיון. אז אותו צריך לשים בכלא, ולא להגביל אותו (החרמת רכב, שלילת רישיון,קנס כספי), כי זה פשוט לא עובד. מי ששם ז** על החוק בפעם הראשונה, לא יחשוב פעמיים בפעם השנייה והשלישית.

 

בנתיים מה שקורה, הוא שאנחנו, האזרחים השומרי חוק, נפגעים בגלל אותם טיפשים.

 

יאיר.

 

נ.ב. אלעד, המשפט הוא: בכביש אל תהיה צודק, תהיה חכם.

גם אם הבחור שנוסע לידך עושה שטויות, אל תנסה לשחק איתו. פשוט תאט ותתרחק ממנו. כי אם לא, זה יכול לעלות לך בחיים שלך.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

גם אם לא תחשבו ש"לי זה לא יקרה" זה יכול לקרות.

אני אף פעם לא חשבתי שלי זה לא יקרה. וזה קרה.

החלמה מהירה ושלמה לכל המעורבים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...