Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זיוף ספידומטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וולו שנת 1977 המוכר יד שלישית (לדעתי בחור ישר) טוען שלרכב רק150000קמ .

כסא נהג מתפרק ושוני בצבעי לוח שעונים מרמזים אחרת!

השאלה- האם בדיקת קומפרסיה עשויה לאמת את טענת הקמ?

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אולי גם עליו עבדו? לא מן הנמנע שמי שמכר לו את האוטו הוריד כמה קילומטרים לפני המכירה...

 

עוד אפשרות היא שהמד אולי עשה סיבוב :roflmao: וכבר יש לו מעל מליון... אבל לא סביר במיוחד.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

איך בדיוק הסקת שכיסא מתפרק ושינוי בצבע לוח שעונים שווים ל250K לפחות?!?!?!?

 

בדיקת קומפרסיה תעזור לגלות את מצבו של המנוע, כמה כח הוא מאבד וכמה ק"מ בערך נשארו לו עד אוברול. כל זה לא רלוונטי אם האוטו עבר אוברול. אז תהיה לו קומפרסיה תקינה בלי קשר לגילו.

 

זיוף ספידומטר הוא דבר שדי קשה לגלות. מכון ספידומטרים יכול לנחש אם התעסקו עם הספידטמטר לאחרונה, אם פותחים אותו ומגלים שהוא נקי בצורה חשודה.

אם הבעלים החליף לוח שעונים, כולל ספידומטר, במלואו - אין כל כך איך לעלות על זה.

 

בכל מקרה - 150K לרכב כל כך ישן זה בהחלט מוזר.

פורסם

את מי בכלל מעניין הקילומרז' בגיל כזה :?:

 

הרבה יותר חשוב לבדוק את המרכב וכל המערכות ההיקפיות.

 

יכול להיות שהמכונית הזאת עברה כבר חמישה אוברולים כך שבדיקת קומפרסיה לא תתן דבר.

 

מה גם ש-26 שנים באקלים הישראלית מחייבים החלפת כל חלקי הגומי במנוע ללא קשר למצבו....

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
את מי בכלל מעניין הקילומרז' בגיל כזה :?:

 

הרבה יותר חשוב לבדוק את המרכב וכל המערכות ההיקפיות.

 

יכול להיות שהמכונית הזאת עברה כבר חמישה אוברולים כך שבדיקת קומפרסיה לא תתן דבר.

 

מה גם ש-26 שנים באקלים הישראלית מחייבים החלפת כל חלקי הגומי במנוע ללא קשר למצבו....

 

צודק 200% - ספידומטר לא משחק תפקיד כבר. תסתכל טוב שהאוטו לא רקוב לא מחליד, בלי חורים בריצפה :shock: ושים לב לגיר האוטומטי(אני מניח...)

קילומטרים - עזוב, כולם שלו. 8)

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
:roll:

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

לא שמתי לב שמדובר בוולוו....

 

אני עוד לא ראיתי בעל וולוו מסדרה 240 שמכבד את עצמו שלא ביקר במכון ספידומטרים...

 

ה-244 שלי נעצרה על 165K לפני בערך עשור....

 

מי שקבלתי ממנואת המכונית טען שהיא "עשתה" אצלו כ-120K להערכתו.

 

ז"א שהמכונית עברה כ-300K ק"מ

 

כשפירקתי את הספידומטר ע"מ לתקנו גיליתי שהוא לא המקורי....

כך שגם 500K זה לא מופרך....

 

לאחר תיקון הספידומטר המכון העמיד אותו על 155K....

 

וכמה קילומטרים שהיא לא עברה היא נוסעת כמו חיה רעה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ה-244 שלי נעצרה על 165K לפני בערך עשור....

מי שקבלתי ממנואת המכונית טען שהיא "עשתה" אצלו כ-120K להערכתו.

ז"א שהמכונית עברה כ-300K ק"מ

כשפירקתי את הספידומטר ע"מ לתקנו גיליתי שהוא לא המקורי....

כך שגם 500K זה לא מופרך....

לאחר תיקון הספידומטר המכון העמיד אותו על 155K....

וכמה קילומטרים שהיא לא עברה היא נוסעת כמו חיה רעה...

כשאני קניתי את הלנצ'יה, המוכר היה כנה מספיק להגיד לי שהוא לא יודע כמה ק"מ הרכב עשה. הספידומטר אצלי הוא בעל 5 ספרות, כך שכל 100K הוא מתאפס, וחוץ מזה כשקניתי את הרכב הוא בכלל לא עבד.

מאחר ומדובר ברכב ישן ולקחתי אותו לבדיקה כדי לדעת מה מצב המנוע, לא ממש שינה לי מה הקילומטראז'. במילא ידעתי שתוך חצי שנה גג אני לוקח אותה לאוברול, וזה נלקח בחשבון במכירה.

עד היום אני לא יודע כמה האוטו עשה ולא ממש אכפת לי.

פורסם

ל-MAX- אני לא כועס ולא מבין למה קבלת רושם כזה. המלצתה לי(בצדק) לבדוק ריקבונות

ואמרתי שבמושא זה יש בעיה בלי קשר לספידומטר.

ל-ishpuz- כאן בדיוק הבעיה המוכר שלי משוכנע (עקב חוסר מיקצועיות) שבידיו

מציאה מדהימה ולכן נושא המצב "האמיתי " של האוטו טרם נלקח בחשבון

ואולי גם לא ילקח- ואז כמובן ניפרד. :evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...