Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבחירה שלי היא קלריון.

קונברטורים דיגיטאל לאנלוג של 24 ביט (מתוצר של אלפא פרוססינג- DENON).

בעל טיים אלמנט,קרוס אקטיבי

גם יש לו איזה יציאות דולבי דגיטלי 5.1.

המון דברים שנותנים לו יתרון על הפיוניר.

וכמובן כל התוספת של המכשיר בו מסך נגיעה,גולש,צבעוני.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

הבדלים מאוד גדולים

ב955 יש קרוס אקטיבי,טיים אלימנט,יציאות דולבי 5.1, אקולייזר 3 ערוצים (לעומת 2)

אתה יכול להשוות באתר:

865:

http://www.clarion.com/us/en/products/2006/audio/source_units/cd/DXZ865MP/us-en-product-pf_1134643389122.html

 

955:

http://www.clarion.com/ca/en/products/2006/audio/source_units/cd/DXZ955MC/ca-en-product-pf_1140753830959.html

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

מאיפה אתה רוצה לקנות P1R? חדש? באיזה מחיר?

אתה מדבר על זה?

http://www.teamrocs.com/reviews/headunits/P1R.htm

 

מדובר על אחת מיחידות הראש היותר טובות שפיוניר ייצרו ושקיימות בכלל. זה תלוי בתקציב שלובמחיר של היחידה אבל אני הייתי מעדיף את הP1R על הקלריון 955.

 

אם אתה מתכוון ל9255 אז יש על מה להשוות והקלריון עדיף אבל, הפיניר P1R בכלל לא בליגה של ה955.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אם הפיוניר במצב טוב מאוד (זו לא יחידת ראש חדשה) ואתה יכול לבצע לה המרת תדרים לארץ (אם זה חשוב לך) אז לפי דעתי מדובר באופציה עדיפה על ה955 של קלריון.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

רק שהוא לא קורא MP3 ממה שהבנתי.

 

אני אישית עדיין לא נתקלתי במכשיר הזה. אני מדבר על ה PIONEER כמובן.

 

מבחינת איכות סאונד, כנראה טוב מה-CLARION.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

אם כבר יש לך 300 דולר למכשיר כזה, הייתי מנסה לקנות ב EBAY (ויש כאלו) HXD-1 של קלריון או DRZ9255EXL , מכשירים מדהימים , אין להם MP3 אין כלום , רק לנגן מוזיקה ואמיתיות למקור בצורה לא נורמלית.

כמו כן יכולים להגיע ל 9V ב PRE OUT.

לפי זכרוני מה שמוכרים ב EBAY הם גם חדשים ולא משומשים.

 

שים לב שהמכשירים ללא פאנל נשלך , כמו כן גם ה 9255 שעוגי המליץ עליו .

לגבי הפיוניר לא שמתי לב אם יש לו נשלף או לא.

פורסם
אם כבר יש לך 300 דולר למכשיר כזה, הייתי מנסה לקנות ב EBAY (ויש כאלו) HXD-1 של קלריון או DRZ9255EXL , מכשירים מדהימים , אין להם MP3 אין כלום , רק לנגן מוזיקה ואמיתיות למקור בצורה לא נורמלית. מסקרן אותי לדעת למה לא הזכרת כאן את האקליפס ? או שאולי הוא לא יודע לנגן מוסיקה ברמה גבוהה ?!!!

 

שים לב שהמכשירים ללא פאנל נשלך , כמו כן גם ה 9255 שעוגי המליץ עליו .

לגבי הפיוניר לא שמתי לב אם יש לו נשלף או לא.

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אני לא ממליץ על מוצרים שאי אפשר לתת להם שירות טוב בארץ.

אין חלפים ואין מעבדה שבאמת יודעת לטפל.

במוצרי פיוניר/קנווד/סוני/קלריון/אלפיין וכו.. יש להם חלקים ושירות בארץ גם אם עולה כסף .

לאקליפס אין.

חוצמזה שמעתי שהאקליפס החדשים לא כאלו מוצלחים.

כמו כן מצאת כאלו חדשים באותה רמה כמוHX-D2 ,HX-D1 DRZ9255EXL או הפיוניר שמוצג פה במחיר של 300 דולר חדשים?

פורסם
עוד שאלה האם יש הבדלים בין 945 ל 955 איזה 945 של קלריון או של אלפיין ? כי אם מדובר על קלריון , הבדל ראשוני שכול המכשירים מתחת ל755 אין להם 24 DAC BIT כי מכשיר שלא קורא MP3 אני לא מעוניין.ומה הבעיה לצרוב את זה בתור תקליט ? שווה לך לוותר על איכות בשביל מחיר של כמה דיסקים ?
בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אני מאמין שבהשוואה הזאת הפיוניר יותר איכותי. הוא אחד המכשירים הטובים ביותר שפיוניר אי פעם הוציאו. ה 955 הוא איכותי ללא ספק, אבל הוא לא משתייך לסדרת הדגל של קלריון.

 

אני מאמין שהמכשיר הזה ישן מאוד. קח בחשבון ש:

א. הוא יתקלקל.

ב. תיקון יהיה יקר.

ג. יקר מאוד.

 

אם אתה משיג אותו במחיר מגוחך - קח אותו. אם לא, באופן אישי הייתי מעדיף להיות בראש שקט ולקנות את ה 955 שחדש יותר וסביר להניח שגם מגיע עם אחריות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני חולק על דעתו של STARLET 8-)

 

955 הוא כן נחשב בין ספינות הדגל של קלריון.

955 הוא היי-אנד, מעליו יש לך את ה9255 ועוד פאנל אחד שנחשבים לאולטרא-היי-אנד.

 

 

כך שהייתי ממליץ דווקא על הקלריון, אבל דעתי משוחדת :)

 

ההבדל בין 945 ל955 הוא מסך מגע צבעוני ועיצוב שונה.

 

בנוסף - ב955 ישנו קרוס 3-WAY מלא כאשר ב945 אין חיתוך לטוויטר

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

×
×
  • תוכן חדש...