Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה רכב כדאי לי (אמא שלי רוצה) לקנות בתקציב של 110K מהחברה?

היא מעוניינת ברכב קטן (הכי גדול מזדה3), מאוד התלהבה מהמזדה וה307 מה עדיף

רוצה 307 ואם אפשר ידני שיהיה (לא חובה), עדיף לרכב כמה שיותר אמין

פורסם

קח אותה לנסיעת מבחן על סוזוקי סוויפט, ניסאן מיקרה, פיאט פונטו (גרנדה גרנדה) ודייהטסו סיריון.

אלו המתחרות הרלוונטיות ביותר במשוואה וארבעתן מכוניות טובות, כל אחת בתחומה.

מכוניות קטנות, קלות לחניה ובעלות כושר תמרון טוב - זהו הכיוון.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

ספק רב וגם נוכח ההנחות העכשוויות אם ניתן לקנות מאזדה 3 או 307 ב 110K ש"ח.

 

אם אמינות היא ענין חשוב,ספק גם אם 307 היא הבחירה הנכונה.

 

4 המכוניות שהציע drugstore הן אכן המומלצות והרלוונטיות

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
קח אותה לנסיעת מבחן על סוזוקי סוויפט, ניסאן מיקרה, פיאט פונטו (גרנדה גרנדה) ודייהטסו סיריון.

אלו המתחרות הרלוונטיות ביותר במשוואה וארבעתן מכוניות טובות, כל אחת בתחומה.

מכוניות קטנות, קלות לחניה ובעלות כושר תמרון טוב - זהו הכיוון.

 

דניאל

את הסוויפט היבואן לא מוכן להביא עם תיבה ידנית גם אם הלקוח מוכן לחכות חצי שנה (אחד הלקוחות אמר לי)

ולגבי הסיריון והמיקרה אני לא יודע,

פונטו (גראנדה גראנדה) מגיע גם עם תיבה ידנית.

פורסם

החל מינואר2007 חודש הבא שיעור המס יורד במספר אחוזים, בדוק עם היבואן של מאזדה מה יהיה המחיר.

אבל אני רוצה רמת גימור ברמה של מזדה 3, בכמה ניתן לקנות מזדה 3 חדשה מהחברה 1.6 עם רמת גימור סבירה?
פורסם

אז פשוט תגיד שאתה רוצה מאזדה 3 וזהו!

 

איזה "גימור" יש בדיוק במאזדה 3 שאתה כל כך רוצה,שים לב שכדי לקבל "גימור" שכולל יותר מבסיס אתה צריך לשלם הרבה יותר מ 110K (לפחות 127K לפני רישוי וביטוח).

 

ואם כבר כך,לך על ניסאן נוט...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

טויוטה יאריס ידנית!

קטנה, חסכונית, מחיר נכנס בתקציב, ואמינות צפויה להיות מטורפת כמעט כמו השלדה של 106רעלי.

 

לא לקנות את הגרסה הרובוטית (אלא אם כן עשיתם עליה נסיעת מבחן ואתם סבבה עם הגיר הזה)

 

עוד אפשרות - פונטו גרנדה.

או אפילו פג'ו 206 (בסוף חייה, אבל עדיין אחד הרכבים היותר מוצלחים בהיסטוריה של המכוניות הקטנות המודרניות)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מהה יש כבר להתלהב ממאזדה 3 :|

יש כבר מכוניות יותר טובות מהמאזדה.

כמו שקודמי אמרו, לא תוכל למצוא לא מאזדה 3 ולא 307 בסכום המבוקש.

התקציב שלך מאפשר או יד שניה, או לקנות סופר מיני חדשה.

מה שנשאר לך זה רק לבחור

מבולבלים? גם אנחנו.

×
×
  • תוכן חדש...