Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנושא הורדת רכב מהכביש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני רוצה למכור את הרכב שלי לסוחר רכבים שצריך אותה בשביל פירוק,

לכן אני רוצה להוריד אותו מהכביש, לאחר חיפוש בפורום הבנתי שצריך לגשת למשרד הרישוי ולהביא להם את רשיון הרכב לתמד. סוחר הרכב אמר לי שמשרד הרישוי מחזיר סכום מסויים מאגרת הרכב במידה ויש טסט לרכב, האם זה נכון?

 

תודה.

פורסם

נכון.

 

מבקשים להגיע עם צילום של צ'ק שלך, כנראה בשביל פרטי החשבון (שממולאים בטופס בקשה בכל מקרה) אני הגעתי ללא הצילום, העובדת במשרד הרישוי הסתפקה במבט חטוף בכרטיס האשראי שלי :roll:

פורסם
, העובדת במשרד הרישוי הסתפקה במבט חטוף בכרטיס האשראי שלי :roll:
הכל טוב ויפה אבל מה קשור כרטיס אשראי לחשבון בבנק ?

אין עליו פרטים כמו שיש על צ'ק

 

בטח נידלקה לך על הזקנקן והיתה צריכה לאשר את זה עם הכרטיס אשראי שלך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הכל טוב ויפה אבל מה קשור כרטיס אשראי לחשבון בבנק ?

אין עליו פרטים כמו שיש על צ'ק

 

בטח נידלקה לך על הזקנקן והיתה צריכה לאשר את זה עם הכרטיס אשראי שלך

הכוונה כנראה לכרטיס דירקט...



פורסם

על כל כרטיס אשראי יש את פרטי החשבון..

יש את מספר הסניף ואת מספר החשבון, כמו כן שם בעל הכרטיס מופיע - ומן הסתם הוא זהה לשם בעל החשבון (לפחות 1 במידה ויש כמה..)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מה הסכום שבדרך כלל הם מחזירים?

זה קשור לזמן שיש עד הטסט הבא?

 

במידה ואין לי צ'ק או כרטיס אשראי, מה אני אמור להביא להם?

×
×
  • תוכן חדש...