Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי 205 GTI , מבקש קצת עזרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור שלי מתחיל כשחזרתי לארץ לאחר כמה שנים של שהייה נעימה באנגליה שבה התרבות המוטורית זמינה וקרובה כמו שאפשר רק לחלום שיהיה פה פעם

 

בית ל 4 קבוצות F1 ומדינה בה יותר מ 20% מהרכבים הם רכבי ספורט, יש לנו הרבה מה ללמוד מהם

 

אבל אז פגשתי את רז וגם קניתי את האוטו שלו ( GTI 205 1.6) והוא הפנה אותי לפורום ונראה שאולי יש עוד סיכוי למדינה הקטנה שלנו ויש אנשים שאוהבים מכוניות, אני אופטימי

 

הקניה של האוטו היא סיפור אחר ושלובים בו רז, מספר ימים אחר כך איציק שקיבל את האוטו על גרר ועזר לי מאוד כמעט בלי כסף (הממסר למחשב ומשאבת דלק השתעמם והפסיק לעבוד) , בקיצור סיפור

 

בחזרה לאוטו שהוא מאד נחמד ומאד מהנה ושמור כמו שרק רז יכול , יש צורך בישור קו קטן והייתי מאד שמח לקבל עזרה

 

צמיגים – מכל מי ששאלתי נראה שהאפשרויות העקריות (פשוט כי לא מביאים את רב האחרים)

 

Michelin Pilot Exalto

Pirelli P6000P

 

חפשתי ביקורות בארץ על ה Michelin Exalto ולא נתקלתי בהתיחסות אליהם , האם משהו מכיר \ נוהג עליהם ? הם מאוד יקרים אז די חשוב לי לשמוע איך הם עובדים בארץ.

 

מתלים – הבאתי איתי Drop-link (מוט קישור למוט מייצב) מאנגליה ואני רוצה לחבר בעצמי , האם יודעים איפה אפשר לקנות כלי מוסך בסיסיים ( ג'ק גדול , מעמדים ) כדי שאפשר יהיה לעשות את העבודה בביית בקלות , תהייה עבודה נוספת בתחום אבל בעתיד

 

אגזוז –באוטו אגזוז פתוח מטורף שהוא מעבר לרמת הרעש שאני מוכן לה כרגע ,אני בחיפושים אחרי אגזוז מקורי לאוטו, עדיין מביאים כאלה , מישהו מכיר ?

 

אני מתנצל על השאלות הטפשיות (ומאד מחבר עם 0 הודעות) אבל פשוט הרבה שנים לא הייתי בארץ ואני באמת לא ממש מתמצא

 

תודה רבה

אורי

-

חוסך ל 911 בינתיים 205

פורסם

רז אמר לי וראיתי את השרשור שלו אבל יש נקישות חזקות מהגלגל הקדמי צד נוסע וגם האוטו לא מרגיש 100% יצוק על הכביש, אז נחליף כי זה לא כל כך יקר ועשוי לעזור

-

חוסך ל 911 בינתיים 205

פורסם

כלי עבודה וציוד מוסכים תוכל לקנות בחנות קטנה וצפופה "אספקה לתעשיה" שברח' יצחק שדה 33 ת"א, טל' 03-5617851 ובקש את חגי. קנה מגבהה (ג'ק) טוב ולא סיני זול.

אגזוז צקורי תנסה להשיג בחנות חלפים מתמחת פז'ו וסיטרואן "ג'אן" שברח המסגר 10 ת"א,

טל' 03-6393393 ואתרם הנו www.jan.co.il

מכיון שכולם מתקינים אגזוזים חליפיים אז קשה לה להאמין שמישהוא, כולל לובינסקי, מייבאים אגזוז מקורי אך יש לנסות.

לידיעתך יש "מועדון פז'ו-סיטרואן ספורט ישראל" שאתרו הנו www.psi.co.il

בהצחה ובברכה - רפי לין :-)

פורסם

לא חושב שג'ק סיני עושה את העבודה פחות טוב מג'ק מתוצרת אחרת (דגש - למשתמש מזדמן , ולא למוסכניק שעובד עם הג'ק באופן יום יומי). הדבר החשוב הוא להשתמש בג'ק להרמה בלבד ואח"כ לתמוך בעזרת בוקים טובים.

 

אגזוז מקורי ? כמעט בטוח שיש , אבל מחירו יהיה חסר פרופורציה ביחס לשוק התחליפיים שיעשו בערך את אותה עבודה.

פורסם
צמיגים – מכל מי ששאלתי נראה שהאפשרויות העקריות (פשוט כי לא מביאים את רב האחרים)

 

Michelin Pilot Exalto

Pirelli P6000P

ה-P6000 הוא צמיג בינוני שמתייבש מהר בתנאי האקלים בארץ.

 

ה-Exalto צמיג מצוין ביבש וברטוב אבל המחיר שלו (לפחות בארץ) שם אותו מול מתחרים מקטגוריה גבוהה יותר. dunlop sp9000 הוא אלטרנטיבה זולה וטובה מאוד, ו-goodyear eagle F1 GS-D3 הוא אלטרנטיבה מצוינת במחיר דומה ל-Exalto.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

קודם כל תתחדש.

 

קנית אוטו שאני מכיר כבר כמה שנים, האוטו הזה קיבל הרבה חום ואהבה מרז.

 

בקשר לצמיגים- אני חושב שהאקסלטו יהיו יותר מדי לאוטו הזה. אני על הקליאו ספורט שמתי SP9000 ואני מאוד מרוצה. ההפרש ביניהם היה 1000 ש"ח לרביעיה בקוטר 15". אני חושב שגם ל-205 אפשר להתספק ב-SP9000.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני חושב שהאקסלטו יהיו יותר מדי לאוטו הזה...אני חושב שגם ל-205 אפשר להתספק ב-SP9000.

שד חברותי, האקסלטו ממוצבים קטגוריה אחת מתחת ל-SP9000. המקבילה של מישלין ל-SP9000 היא pilot sport.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

בקשר ל SP9000 בדקתי ב TIRES4U ואין במידה 185/60/14 מישהו נתקל במידה כזו ?

 

והמחיר למישלין הוא באמת מאד יקר 540 לאחד ,אבל אני עדיין לא רואה חיסכון של 1000 שקל עם רביעית צמיגים טובה אחרת

בינתיים גם בדקתי וחלק מהפנצ'ריות טוען בתוקף שאין את המישלין במידה בארץ, אז אני ממשיך לבדוק לגבי זה

-

חוסך ל 911 בינתיים 205

פורסם
אני מניח שהוא מדבר על צמיגים במידה 185/60/14, אז עד כמה שידוע לי אין SP9000 במידה הזאת

הקדמת אותי , תודה :-)

-

חוסך ל 911 בינתיים 205

פורסם

האם בגיר טיפלת ? למיטב זיכרוני איזה סינכרו מדבר שם אידיש כבר כמה שנים ע"פ הודעתו של רז ושוב אם הסקלרוזה לא התלבשה עלי.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
שד חברותי, האקסלטו ממוצבים קטגוריה אחת מתחת ל-SP9000. המקבילה של מישלין ל-SP9000 היא pilot sport.

כנראה שהתבלבלתי.

הייתי בטוח שהכוונה היתה למישליין פיילוט ספורט אקסלטו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...