Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתכנית ציפורי לילה מכדררות של אריה מליניאק (מתחילה אחרי חדשות חצות).

הפעם זו לא "תכנית" נוסח ערוץ 10 אלא דיון שאמור להיות מעניין.

אני מניח שמאזינים יוכלו להתקשר לאולפן.

בין הדוברים גם נהגי המירוצים, ראם סמואל ויוסי בוזנח.

פורסם

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תוכנית הTV "מופע מוטורי" עוד לא עלתה לאויר וכבר יש לך מה "להגיד לטובתה" ?

 

תודה על ההמלצה להאזין לגל"צ.

 

רוני א' ,

שכחת להגיד שגם אתה משתתף בתוכנית.

תמהני למה, האם זה מפאת הצניעות, או שסתם פרח מזכרונך ?

פורסם

סיכום קצר, למי שלא יצא לו להאזין, וגם למי שכן (;

 

בשעה הראשונה לא היה דיון כלשהו בספורט מוטורי, אבל היו צחוקים, קטעים עם מאזינים, וגם מוסיקה טובה.

 

בשעה השניה, קשה לומר שהיה "דיון", אבל הייתה שיחה די קולחת ומעניינת, בנושא ספורט מוטורי.

עם אורחים טלפונים, שסיפרו על אהבתם לתחום.

 

הוזכר בעיקר תחום הF1 והודגשה עצם החוויה של הצפיה במירוץ במסלול עצמו, להבדיל מהצפיה מבעד למסכי הTV בבית, שלא מצליחים לשחזר את החוויה המקורית של הצופה ביציע .

 

לסיכום, היה די נחמד, מליניאק כדרכו יודע להעביר שעתיים בכיף ובמיומנות רדיופונית.

 

ישראל.

פורסם
...

הוזכר בעיקר תחום הF1 והודגשה עצם החוויה של הצפיה במירוץ במסלול עצמו, להבדיל מהצפיה מבעד למסכי הTV בבית, שלא מצליחים לשחזר את החוויה המקורית של הצופה ביציע .

 

...

אי אפשר להבין את זה עד שעוברים את החוויה המתקנת הזו .

הטלויזיה מסרסת את הפורמולה-1 כמעט לחלוטין .

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

ממש כך. הטלויזיה מסרסת.

אני חייב לציין שF1 בטלויזיה הוא משהו שנורא קשה לי להתחבר אליו. בעיני זה מונוטוני כמעט כמו כדורגל (שבו כלל איני צופה).

אבל כשיצא לי לשמוע במו אוזני מנוע F1 שואג על מסלול שערותי סמרו. ואני מדבר מילולית. סמרו.

מדובר ברעש ומראה שלא מהעולם הזה, ואני כווולה ראיתי F1 עושה הקפות נסיון על מסלול פיתוח ולא מירוץ חי, אבל הבטחתי לעצמי שלצפות במירוץ F1 במו עיני זו חוויה שאני חייב לסמן עליה V מתי שהוא, דבר שהצפיה בטלויזיה לעולם לא הייתה גורמת לי לרצות.

פורסם

אני יצאתי מאוכזב לגמרי מהתכנית!

לא דיברו בכלל על הספור המוטורי בארץ!

אני אישית הייתי בטוח שאם זה לא יהייה הנושא העיקרי אז בטח ובטח שיקדישו לזה לפחות חלק ניכר מהתכנית!

 

באכזבה

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

F1 לייב זה משעשע. מי שלא רוצה צלצולים באוזניים שיביא אטמים מראש. רעש מוזר של מתכת נגרסת במתכת, לא דומה לשום דבר אחר.

 

 

 

ובנוגע לנושא, עצוב שתוכניות על ספורט מוטורי נדחקות לשעות הקטנות של הלילה. זה צריך להיות פריים טיים.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
בנוגע לנושא, עצוב שתוכניות על ספורט מוטורי נדחקות לשעות הקטנות של הלילה. זה צריך להיות פריים טיים.

למה?

עכשיו גם הסהרורים יודעים מה זה ספורט מוטורי.

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

×
×
  • תוכן חדש...