Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה מתמקדת על איזה מסמך (שיכתב על ידיי) להחתים את מוכר הרכב במידה והרכב עם רשיונות ובמידה אם הוא בלי רשיונות?

 

על מה להחתים ע''מ למנוע סיבוכים שלי בעתיד (מדבר רק על סיבוכים של הבעלות, לא סיבוכים עם איך ואיפה שהרכב יעמוד).

 

תודה רבה מראש לעוזרים, עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אם יש רשיונות - תעשה העברת בעלות ואל תשבור את הראש

אם אין רשיונות - חוזה מאולתר יעשה את העבודה, פשוט תחתים אותו על מסמך שאומר שהוא מכר לך את האוטו

פורסם

ניתן לעשות העברת בעלות לרכב שאין לו כמה שנים טסטים?

 

מחר אני אדע...

 

מישהו יכול להרכיב לי את החוזה המאולתר?

 

תודה לכם!

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

מישהו יכול להרכיב לי את החוזה המאולתר?

1. ניתן לעשות העברת בעלות במשרד הרישוי גםן כשאין טסט, וזה לא עולה אפילו כסף.

עם הטופס של רישיון רכב אתה צריך לשלם אותו בדואר או בבנק ואז יס סמכות חוקים שהרכב שלך ,

אבל זה יעלה לך ...

 

2. מצ"ב מסמך זכרון דברים, מקווה שיהיה לך לעזר רב.

 

3. בברכת עסקה מוצלחת וחכמה

 

דורון

זיכרון דברים - רכב4.doc

:mm_cool:
פורסם

על מה להחתים אם אין רשיונות, יש מנוע ואני מתכונן להשתמש במנוע ברכב אחר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם אין רשיונות אז צריך להיות במקום הרשיון "שטר מכר" של המנוע עם מספר המנוע.

אם הוא הבעלים של הרכב (אפילו אם הרכב ירד מהכביש או לא שולמה אגרה 200 שנה) הוא יכול ללכת למשרד הרישוי, לבצע הורדה מהכביש אם עדיין לא בוצעה, ולקבל מהם שטר מכר על המנוע.

 

כשהוא מוכר לך את המנוע לא יודע מה צריך לעשות, שאל במשרד הרישוי.

 

שאר החלקים (למעט שלדה, שהיא הרכב עצמו) אינם ממוספרים ואתה לא צריך מסמכים כדי להשתמש בהם.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
לא (בהנחה שאתה לא מדבר על רכב אספנות)
לא רכב אספנות...

 

אז להעביר בעלות לא אוכל כי אני בטוח שאם זה רכב לחלקים אז אין לו טסט.

 

מה שכן זה לקחת את המסמכים שנשארו של הרכב? שהם? אם הרשיונות מופקדים אז יש איזה מסמך?

 

היום נוסע לראות את הרכב.

 

כמובן עדיף שלרכב יהיו רשיונות בכל מקרה.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...