Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,



 

יש לי דיהו לאנוס שנת 99, ואני משתדל לשמור עליו עד כמה שאפשר, בכלל, טיפים בכל נושא שהוא לתחזוקה בריאה יתקבלו בברכה, אין לי כרגע כסף לתיקונים וזה אוטו לא הכי מסיבי ככה שהייתי רוצה לשמור עליו עד כמה שאפשר.

 

התארד הזה עוסק בעיקר בנוזלי קירור, אז דבר ראשון הייתי רוצה לדעת, עד כמה חשוב לשים לב לחברה שממנה המי רדיאטורים, האם זה באמת משנה משהו או שהכל בסופו של דבר אותו דבר...

דבר שני, יש לי 2 נוזלים אצלי בבגאג',

Radiator Ptotector מסדרת דלקור של חברת דלקול.

American Eagle, שרשום עליו ANTI FREEZE COOLANT מוכן לשימוש, נדמה לי שהוא קצת יותר זול מבחינה כספית.

מה אתם חושבים עליהם?

 

בנוסף, בשבוע שעבר, נסעתי איזה 3 פעמים מרחק קצר (לאורך השכונה, נגיד 2 דקות לאדע בדיוק כמה) עם הנדברקס, ישר ששמתי לב לזה הורדתי אותו.

הייתי רוצה לדעת להערכתם האם נגרם נזק כלשהו מהמקרים האלה, או שהרכב מסוגל להתגבר על מקרים בודדים כאלו.

 

 

תודה רבה על כל העזרה! (:

פורסם

1.בקשר לנוזל קירור מומלץ תעשה חיפוש בפורום ותמצא שפע של מידע.

2.במידה ואתה לא מרגיש ירידה בכושר הבלימה או רעידות בזמן הבלימה אזי לא נגרם נזק.

 

חוות דעת מקצועית יכול לתת רק בעל מקצוע אחרי שיבדוק את הרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם

בנושא נוזלי הקירור תבצע חיפוש בפורום הטכני יש המון מידע.

 

בנושא הנסיעה עם בלם יש משוך, כדאי להגיע למוסך ולבדוק את הבלמים האחוריים, רק שיהיה לך שקט נפשי.

פורסם

אכן חשוב להשתמש אך ורק בנוזל קירור איכותי לרכב

הנוזל קירור של דלקול נחשב לבסדר ואפשר להשתמש בו ללא חשש רק להקפיש להחליף אותו גג כל שנתיים!

נוזל קירור של אמריקן איגל-איןלי נסיון בו אך אין לי ממש אמון ודעה טבוה על החברה הנ"ל לכן אני אישית לא הייתי משתמש בו. אם יבואו אחרים עם ידע מבוסס ודעה מבוססת על הנוזל הנ"ל הרי זה משובח.

 

בעניין תחזוקה טובה לרכב

יש להשתמש ברכב שלך בשמן מנוע איכותי ולדאוג להחליף שמן מנוע ופילטר שמן מנוע לעיתים יחסית תכופות (לא כל 15K כמו שבטח מצויין בספר הרכב שלך)

מידע שלי עם על הרכב הזה המנוע שלו אם לא עושים לו החלפות שמנים בתדירות גבוהה מין הרשום צורך בוצה ונגרם נזק של סתימות מעברי שמן במנוע דבר אשר בסופו של דבר יגרום לאורך חיים מקוצר בהרבה ורעשים מהמנוע (מרימי שסתומים)

יש להשתמש בשמן 10W40 של חברה מוכרת ואמינה כגון: LM, ESSO, VALVOLINE, MOBILE, CASTROL, ACDELCO,ויש עוד כמה חברות מצויינות שמייצרות שמנים לרכב בצמיגות הנ"ל

לשים אך ורק פילטר שמן מקורי!

להחליף פלאגים גג כל 30K

להחליף גג כל 30K פילטר אויר

 

יש לפתוח דראמים אחוריים ולבדוק את תקינות הבלמים.

אני לא יודע כמה הבלם יד שלך היה משוך, אני לא יודע אם נשרפו הרפידות ולכן אין לי תשובה לתת לך

אם אתה מאיזור המרכז ואתה מעוניין לקבל עזרה אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי

פורסם

וואי אתם מעולים אני מודה לכם המון.

אז ממה שאני שם לב, רק שאלה אחת נשארה פתוחה

איך הנוזל של אמריקן איגל.

 

וכמובן אם יש לכם עוד טיפים לרכב הזה, אתם יותר ממוזמנים לשתף (:

 

תודה רבה!

פורסם

אנחנו מעולים זה אנחנו יודעים, אבל אתה לא מקבל אצלי ציון גבוה כל כך.

 

פנה למנוע החיפוש של הפורום, נושא נוזלי הקירור, כולל אמריקן איגל, נתחן עד דק ואני לא מעוניין לפתוח נושא זה שוב.

פורסם

מצטער אם אני מעצבן אותך, אבל ניסיתי לעשות כבר 20 חיפושים וכל מה שאני מוצא זה תגובות כגון

"תתרחק מאמריקן איגל"

"שומר נפשו ירחק"

 

אבל אף אחד לא מציין מה לא טוב בו

מה ספציפית באמריקן איגל רע, למה לא לשתמש בו, מה הוא עושה רע...

 

זה מה שאני צריך לדעת, לא תגובות שלא ממליצות עליו בלי שום נימוק.

 

ושוב פעם, מצטער אם אני מעצבן אותך או משהו, כמובן שזאת לא הכוונה שלי, ואני שולח את התגובה הזאת רק אחרי שמיציתי את החיפוש עד הסוף ואני לא חושב שאני יכול להוציא ממנו עוד מידע מועיל בשבילי...

 

 

תודה רבה!

פורסם

אתה לא מעצבן, אותי לפחות.

אתה כתבת בעצמך:

נדמה לי שהוא קצת יותר זול מבחינה כספית.
תוסיף לזה את שאר התגובות ותעשה 1+1.

 

אין לי בעייה אם תקבל תגובות ספציפיות למה לא להשתמש במוצר הזה.

פורסם

אמריקן איגל נחשב לנוזל קירור ברמה בינונית,

אך אין זה גורע ממנו להיות שימושי ברכבך.

בדוק בספר רכב איזה נוזל קירור מומלץ, אחר כך ניתן יהיה להשוות.

 

נוזל הקירור של דלקור הוא הנוזל המומלץ ע"י יבואן מאזדה בספר הרכב. (אגב, האם זה אומר שהוא קיבל אישור מיצרן מאזדה לשימוש בארץ?)

עושה עבודותו נאמנה עד כה במאזדה 6 של הורי מזה 3 וחצי שנים.

 

הנוזל קירור של דלקול נחשב לבסדר ואפשר להשתמש בו ללא חשש רק להקפיש להחליף אותו גג כל שנתיים!

ע"פ מה מסתמך המידע הזה? לפי איזו המלצה?
פורסם

לסיום !

נוזל הקירור המומלץ לרכבי קונצרן GM הוא:

Prestone Extended Life 5/150 Antifreeze

ראה קישור לתמונה ותוכל לרכוש באוטו דיפו (אמריקן איגל תשאיר למקרה חירום בלבד).

http://www.amazon.com/Prestone-Extended-Antifreeze-Coolant-gallon/dp/images/B0002KL3MC

איזה כייף לי :)

פורסם
נוזל הקירור המומלץ לרכבי קונצרן GM הוא:

Prestone Extended Life 5/150 Antifreeze

ואניב חשבתי לתומי ש DEX-COOL הוא הנוזל המאושר ע"י קונצרן GM.

פורסם

ע"פ מה מסתמך המידע הזה? לפי איזו המלצה?

לפי ההמלצה שרשומה בספר הרכב של הרכב שלי (לאנטיס BJ)

שם רשום במפורש להחליף כל שנתיים

 

אחלה?

×
×
  • תוכן חדש...