Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרכב מליסינג.


Yoav_21
שימו לב! השרשור הזה בן 6460 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חג שמח ושנה טובה לכל משתמשי הפורום,

 

לדניאל : ה B4 לא היתה המכונית הטובה בקבוצה. אבזור קמצני, מנוע חלש (+ גיר 4 הל').

ב 2006 האבזור שודרג, וכך גם המנוע , שלמרות ארבעת הילוכיו הציע יכולת נאה בהחלט.

היום ב 2007, ה B4 היא אחת הקנייות הטובות. העיצוב הפך להיות מעוגל-מכובד יותר מאשר חד-ספורטיבי. רמת האבזור קיבלה תוספת משמעותית+עידכון עיצוב פנימי מבורך.

מול ה 6 המתיישנת היא מתעלה, ומול האקורד הלא מאובזרת היא קורצת.

אין ספק שב 160 אל"ש ה B4 היא הקנייה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי תיבת ההילוכים בB4 , שהיא בעלת אופציית SPORT SHIFT (תפקוד ידני לחלוטין ללא קלאץ'),

עושה את העבודה בצורה מצויינת.

 

כמו כן הופתעתי משפע האבזור בגרסת הליסינג מתוחת הפנים שכולל בין היתר :

א) CRUISE CONTROL

ב) צ'יינג'ר MP3 של 6 דיסקים

ג) בקרת אקלים

ד) קיפול מראות חשמלי

 

ועוד כל מיני גאדג'טים ומקדמי פוזה/יופי שספק אם קיים בשאר גרסאות הליסינג של המזדה 6 והאקורד, כגון:

- תא מטען נפתח בשלט

- פנסי ערפל

- חישוקי מגנזיום 17 אינץ'

- מזגן מפוצל

- הנעה לכל הגלגלים AWD

- בקרת אקלים

- פנסי איתות במראות

- שני אגזוזים

 

ועוד...

 

בחודשים האחרונים סייעתי לאבי לבחור רכב מקבוצה 4, בין היתר יצא לי לבחון את כל הרכבים בקטגוריה,

למעט הC5 שנזרקה מראש וכל הקוריאניות למיניהן.

הפינאליסטיות שלנו דווקא היו פיג'ו 407 וטויוטה אוונסיס והB4 כמובן.

 

ביחס עלות/תועלת ואיכות נהיגה הB4 מבחינתי מובילה, ולא, אין לי שום אינטרס ואני לא עובד עבור סובארו :-D

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי תיבת ההילוכים בB4 , שהיא בעלת אופציית SPORT SHIFT (תפקוד ידני לחלוטין ללא קלאץ'),

התפקוד הוא לא ידני לחלוטין בגלל שהרכב אוטו'. אין שם תיבה רובוטית ולכן לא נכון לרשום תפקוד ידני לחלוטין ללא קלאצ'.

הרכב לא מעביר הילוך אלא אם נותנים לו את הפקודה (במצב הידני) קשר לקלא'צ אין כאן... אבל זה שהוא לא מעביר על דעת עצמו זה בהחלט נחמד.

 

אגב אני מסכים ש-B4 היא אחת הבחירות הטובות בקבוצה, אם לא הטובה מבניהן.

 

 

 

ה B4 חזקה יותר מהאקורד, מנוע בוקסר גלי זיזים כפולים ותזמון שסתומים משתנה – 165 סוסים ,אומנם תיבת הילוכים בעלת 4 הילוכים שמסרסת את המנוע אך עדיין, הסובארו מהירה יותר , גם בהאצות ביניים.

הגה מדוייק ורגיש יותר, נוחות מצויינת,מושבים איכותיים,4*4....

להונדה 155 כ"ס, ביצועים בינוניים,יותר כבדה.

על הנייר, בנתוני הספק, ה-B4 עדיפה (היבואן לא מפרסם נתוני תאוצה). במציאות (בוודאות) המצב הפוך. 0-100 האקורד תשאיר מאחורה את ה-B4 בהפרש משמעותי יחסית. כנ"ל בכל בדיקה של תאוצות ביניים וכו'. האשם העיקרי במצב הזה הוא הגיר בסובארו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, לא הסברתי בצורה מדוייקת.

דיברתי על תפקוד הרכב לא על תפקוד הנוהג.

 

על מנת להעלות הילוך יש לדחוף את הידית קדימה, ועל מנת להוריד, לדחוף אותה אחורה.

הרכב לא יעלה הילוך על דעת עצמו מה שמאפשר השגת נתוני תאוצה משופרים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התפקוד הוא לא ידני לחלוטין בגלל שהרכב אוטו'. אין שם תיבה רובוטית ולכן לא נכון לרשום תפקוד ידני לחלוטין ללא קלאצ'.

הרכב לא מעביר הילוך אלא אם נותנים לו את הפקודה (במצב הידני) קשר לקלא'צ אין כאן... אבל זה שהוא לא מעביר על דעת עצמו זה בהחלט נחמד.

 

אגב אני מסכים ש-B4 היא אחת הבחירות הטובות בקבוצה, אם לא הטובה מבניהן.

 

 

 

על הנייר, בנתוני הספק, ה-B4 עדיפה (היבואן לא מפרסם נתוני תאוצה). במציאות (בוודאות) המצב הפוך. 0-100 האקורד תשאיר מאחורה את ה-B4 בהפרש משמעותי יחסית. כנ"ל בכל בדיקה של תאוצות ביניים וכו'. האשם העיקרי במצב הזה הוא הגיר בסובארו.

זה פשוט לא נכון, ישנו מבחן דרכים בין B4 לאקורד, ה B4 יותר גם בתאוצה וגם בהאצות ביניים יותר מהירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי, האקורד יותר חזקה (גיר 5 הילוכים מול 4 הילוכים ו AWD בסובארו).

 

הנתונים המפורסמים בארץ גם כן נותנים לאקורד יתרון של שניה על הסובארו - ובהתחשב בעובדה ש 10 כ"ס לא יכולים לפצות על AWD וגיר 4 הילוכים, זה דיי הגיוני שהאקורד תהיה חזקה יותר בקו ישר.

 

בשורה התחתונה שתיהן מכוניות טובות לדעתי והעניין יכול להסתכם ב...טעם אישי.

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשורה התחתונה שתיהן מכוניות טובות לדעתי והעניין יכול להסתכם ב...טעם אישי.

קול ההגיון. :wink:

 

אייל, עם כל הדיבורים הללו על טיפטרוניק, ספורט-שיפט וכו', מעניין כמה מהרוכשים

הפונטציאליים באמת משתמשים בהעברה ידנית. אחוז מזערי, לדעתי.

 

דניאל

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק. זה מעניין רק חובבי רכב מושבעים, שסביר להניח שרק תחת אילוצים כבדים יסעו ברכבים כאלו...

 

מבחינתי האופציה הזאת והאבזור העדיף משמעותית על האקורד החמושה ברביעיית טאסות , וחסרה עוד אי אלו דברים בגרסת הליסינג, מטה את הכף משמעותית.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6460 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...