Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת ביתית שאני לא משתמש בה השאלה שלי אם אפשר לחבר אותה לרכב ואם כן הכיצד??

 

עוד שאלה ,אם אני מפרק את הרמקולים מהתיבה ומרכיב אותם בדלתות של הרכב האם ישמעו טוב או שיווצרו שינויים בגלל שוני התיבה??

 

(סליחה על הבורות ...)

פורסם

חסידי ברסלב מכיר?

הם מקצוענים בתחום :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ידידי,

 

את הבית משאירים בבית

למה לתפוס את כל הרכב עם מערכת גדולה,

היום מערכת סטריאו בסיסית זה לא סיפור גדול.

אז ככה.

לחבר רמקולים ביתיים למערכת לא יניב תוצאות טובות וממש לא מומלץ.

לחבר את כל המערכת לאוטו???

למה לעשות כזה דבר???

אבל אם מתעקשים אפשר לרכוש ספק מתח מ 12V ל 220V עדיף אחד שכולל UPS ומיוצב

את המערכת מחברים אליו.

את הרמקולים תמקם ברכב.

אבל לדעתי עזוב שטויות

לך לעבוד בני

תרוויח את לחמך

והתקן מערכת סטריאו לתפארת מדינת ישראל

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

פורסם
יש לי מערכת ביתית שאני לא משתמש בה השאלה שלי אם אפשר לחבר אותה לרכב ואם כן הכיצד??

 

עוד שאלה ,אם אני מפרק את הרמקולים מהתיבה ומרכיב אותם בדלתות של הרכב האם ישמעו טוב או שיווצרו שינויים בגלל שוני התיבה??

 

(סליחה על הבורות ...)

מאוד לא מומלץ.

פורסם

וכמה עולה המתאם הזה?? ואיפה אפשר לקנות?

זה רק זמני כי אין לי כסף לשים במערכת בינתיים אז אני יקנה איזה פאנל טוב ובינתיים ישאר עם הרמקולים האלה

פורסם

הוא נתן לך הסבר כי יצא מנקודת הנחה שאתה רוצה לשים את כל המערכת, ולא רק רמקולים.

אם אתה קונה רדיו דיסק (לא פאנל - רדיו דיסק) אז כל מה שעליך לעשות זה לחבר אליו רמקולים.

לרמקולים בבית יש התנגדות שונה מרמקולים ברכב, והם גם רגישים יותר.

אז:

1. זה עלול ויישמע לא טוב כמו בבית.

2. זה יהיה חיבור חובבני ולא מותאם מבחינת התנגדות.

3. זה יהיה אחד הדברים המכוערים ביותר (רמקולים של בית ברכב)

 

רד מזה, זה רעיון גרוע עם ביצוע יותר גרוע.

לא צריך כסף בשביל לקנות רמקולים לרכב, אתה גם יכול לחסוך ארוחה במקדונלדס ולקנות אותם...

http://tapuz.zap.co.il/fs.asp?PID=189682631&sog=T-Speakers

 

לא שהייתי ממליץ עליהם למישהו, אבל בטח יותר טוב מהקומבינה שאתה חושב עליה.

×
×
  • תוכן חדש...