Jump to content

talp

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי talp

  1. יהיה חכם יותר למכור את המערכת הביתית ועם הכסף לקנות משהו טוב לאוטו..
  2. נכון נכשלת במתמטיקה? חישוב מהיר כל שנה יורד 20 אחוז(גם לא יודע בקשר לזה) כל פעם 20 אחוז מהמחיר החדש! זה לא יגיע אחרי 5 שנים ל0!!!!! המיקרה אחלה מכונית.. לדעתי אפשרות ממש טובה
  3. שלום=] טל בן 18 אור יהודה נוהג על הבובה שלי שברולט קאווליר 96 מוזיקה כמעט הכל...
×
×
  • תוכן חדש...