Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש לי את בעיית הרעשים הנפוצה (שריקות גם שהאוטו לא מונע וגם עם הסל"ד) ובכן לאחר חיפוש רציני בפורום ובדיקות באוטו, הבנתי בגדול שזה בעיית הפרשי מינוסים, וגם שהגורם לבעיה זוהי משאבת הדלק שנמצאת מתחת למושבים האחוריים ( פיג'ו 206). השאלה שלי היא אם אני אתן מינוס אחר למשאבת הדלק האם זה יעזור במשהו? ואיך לעבוד נכון אם תמליצו לי לעשות זאת?

 

תודה לכולם

פורסם

dudubh,

 

האם הרדיו דיסק הוא מתוצרת פיוניר?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

לא, הרדיו הוא המקורי בפיג'ו 206 של חברת קלריון מסוג RD1 חיברתי אותו למגבר לייטינג אודיו 300.4 דרך חיבורי הHIGH LEVEL, אני יודע מן הסתם שהחיבור הRCA הוא החיבור העדיף אבל אין לי יציאות RCA במכשיר המקורי ואני לא רוצה להחליף אותו מטעמי: "אה הנה פיוניר בוא נדפוק לו אותו"

ולא ראיתי צורך לקנות מנחת כי למגבר יש כבר את החיבור המתאים.

תודה על העזרה

פורסם
היי, יש לי את בעיית הרעשים הנפוצה (שריקות גם שהאוטו לא מונע וגם עם הסל"ד) ובכן לאחר חיפוש רציני בפורום ובדיקות באוטו, הבנתי בגדול שזה בעיית הפרשי מינוסים, וגם שהגורם לבעיה זוהי משאבת הדלק שנמצאת מתחת למושבים האחוריים ( פיג'ו 206). השאלה שלי היא אם אני אתן מינוס אחר למשאבת הדלק האם זה יעזור במשהו? ואיך לעבוד נכון אם תמליצו לי לעשות זאת?

 

תודה לכולם

הבעיה לא במשאבת הדלק. הבעיה בהתקנה/יחידות שהותקנו ואופן החיבור/העברת החיוט/ החיבור הישיר ללא מנחת.

יש לנתק את החיבור של הINPUT למגבר ולראות האם הרעשים נעלמו. אם כן, נסה להתקין מנחת RCA , אם לא, אז משהו בחיוט/העברתו/מיקום כזה או אחר לקוי, מובן שיש לבדוק מינוס איכותי למגבר, וקצר ככל שניתן.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הוצאתי את הINPUT מהמגבר ואין רעשים, משמע המגבר בסדר, השאלה היא למה להתקין מנחת אם במגבר יש כבר כניסה לHIGH LEVEL, האם באמת יהיה הבדל? מה הקטע במגברים שטוענים שניתן לחבר בלי RCA?

תודה על התשובות

×
×
  • תוכן חדש...