Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

למישהו יש מושג איפה אפשר למצוא מידע לגבי פרטי המערכת שמותקנת בפיג'ו מיוזיק מאשין החדשה?

 

מאוד מעניין אותי לדעת מי מעצב המערכת, מה הרכיבים שלה ומה הנתונים שלה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לפי דעתי זה סתם זבל.

 

הם מנסים למכור כמה שיותר לפני כניסת ה207 לשוק.

אז עכשיו הם מציעים מערכת....

פורסם

זה עדיין לא עונה לי על השאלה... אם למישהו יש לינק לאתר שמפרסם את המערכת הזאת אני אשמח לדעת כי באתר הבית שלהם כאן בארץ אין על זה שום פרסום

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

205GTI כתב:

-המבצע של חבילת המוזיקה הוא בשיתוף כוכב נולד4, הזוכה בגמר יקבל את הרכב.

מעבר לזכיה ניתן לקנות את החבילה הזאת במחיר של 2888 ש"ח (אם אני לא טועה)

החבילה כן כולל ג'אנטים, מערכת פיונר MP3 כולל מתאם לנגן MP3 שכולל בחבילה

סאב של מורל + קומפונטנט מקדימה של מורל + מגבר.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=121634&highlight=206

E46 330CI

פורסם

המממםםםם מורל זה טוב...

 

אולי אני אקפוץ בהזדמנות לסוכנות של פיג'ו סתם בשביל הכיף ואברר את הנתונים המדוייקים...

 

תודה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אתה מעוניין לגבי פרטים מדוייקים לגבי סוג המערכת הסאב רמקולים שמותקנים מקדימה או מאחור , צלצל לסניף לובינסקי ת"א מח' פיגו' ודבר עם איש מכירות בשם דני ,הוא ישמח לעזור לך ...

טלפון . 5631333 03

פורסם

- חסכת לי - תודה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב... עדכונים מהשטח...

 

הסט הקדמי הוא מורל דוטק mkII

הסאב מאחורה הוא באמת מורל 10 אינטש ADMW בתיבה ונטד 32 ליטר

המגבר הוא מגבר 4 ערוצים של crunch אין לי עדיין את הדגם המדויק.

HU מסדרה בינונית של פיוניר - גם - את הדגם המדוייק אדע בהמשך.

 

לא מדובר כאן על התקנה שעוצבה ע"י אודיופיל לפי מה שהבנתי מאיש המכירות, לא ידוע אם מעבר להתקנה ברמה X עשו כיווני במה מיוחדים או מיקומים מיוחדים לרכיבים, הם עובדים עם מתקין שעובד איתם כבר מספר שנים - הוא לא אמר לי מי המתקין.

 

ביקשתי גם שיברר לי אם הרכב עם חבילת המוזיקה עובר כלשהוא תהליך של איטום - למיטב ידיעתו - לא!

 

בקיצור חביב - לאדם שבא לרכוש רכב ולא בא מעולם הסאונד החבילה הזאת בוודאי נשמעת נהדר ואטרקטיבית...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

פרטים קצת יותר מדוייקים:

 

1-החבילה עולה 2886 והיא כוללת:

 

*רדיו דיסק של פיונר דגם: DEH 2850MP

*קומפוננט MOREL DOTECH MKII 6

*סאב של MOREL ADMW

*תיבת תהודה: VENTED BOX ליטר-32

*מגבר CRUNCH PZI100.4

*מתאם לנגן חיצוני

*נגן MP3 נייד

*ג'אנטים

 

2-זוכה בכוכב נולד 4 יקבל 206 MUSIC MACHINE

לקוח רגיל יכול להוסיף 2886 ש"ח ויקבל את החבילה

כמובן שהחבילה עצמה מסובסדת ע"י היבואן ואין כפל מבצעים.

סתם לדוגמא: עלות הג'אנטים ללקוח רגיל 2886 ש"ח.

 

3-לכל הקופצים בראש (כמו בתרד הקודם)

207 תיהיה בנוסף ל206 ולא מחליפה אותה

ה207 גדולה יותר ותגיע באבזור שונה וגם המחיר בהתאם.

נכון לעכשיו אין ממש מלאי של 206 בארץ (בערך 5 מכוניות אחרונות)

אז אף אחד לא תקוע עם מלאי.

 

4-לסיכום:

זאת לא חבילת סאונד מקצועית ברמה גבוה, אבל ביחס למחיר

היא נותנת הרבה יותר מתמורה מלאה...

גם באופן פרטי המחיר יהיה גבוה יותר משעומית.

 

מקווה שעזרתי ....

פורסם

דני - שמת לב שלא ניתן להבחין בפטמות של הבחורה בסמלון שלך???

 

סתם סתם סתם

 

בכל מקרה - דיברתי עם עוד נציגי מכירות של פג'ו - החברה שמתקינה להם את המערכת עצמה

היא חברה בשם "פייתון" לפי מה שהבנתי מהם - הם אמרו שנציג שלהם יחזור אליי אבל זה לא קרה...

 

אני בהזדמנות הקרובה רוצה באמת לגשת ולשמוע את התוצאה הסופית של המערכת הזאת

 

הם יגנבו כשאני אכנס עם קווארק (הברווזון בסמלון שלי) ואשלוף ממנו דיסק בדיקה של אממא...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
דני - שמת לב שלא ניתן להבחין בפטמות של הבחורה בסמלון שלך???

 

סתם סתם סתם

 

בכל מקרה - דיברתי עם עוד נציגי מכירות של פג'ו - החברה שמתקינה להם את המערכת עצמה

היא חברה בשם "פייתון" לפי מה שהבנתי מהם - הם אמרו שנציג שלהם יחזור אליי אבל זה לא קרה...

 

אני בהזדמנות הקרובה רוצה באמת לגשת ולשמוע את התוצאה הסופית של המערכת הזאת

 

הם יגנבו כשאני אכנס עם קווארק (הברווזון בסמלון שלי) ואשלוף ממנו דיסק בדיקה של אממא...

הייתי רוצה לראות את זה:-D

 

חנן

פורסם

אם כבר מדברים אז באותו נושא פחות או יותר

מה אתם אומרים על המערכת של b&o שבאה עם האודי s8 ? באמת שווה 8000$ או שאפשר להרכיב סטים יותר טובים במחיר?

b&o מייצרים גם אפטרמרקט לרכב?

http://www.bang-olufsen.com/audi/

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

×
×
  • תוכן חדש...