Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הפג'ו - יש לי את הטלפון של מישהו מחברת ההתקנות במהלך היום אני אנסה לדבר איתו... נביא עוד עדכונים מהשטח...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אם כבר מדברים אז באותו נושא פחות או יותר

מה אתם אומרים על המערכת של b&o שבאה עם האודי s8 ? באמת שווה 8000$ או שאפשר להרכיב סטים יותר טובים במחיר?

b&o מייצרים גם אפטרמרקט לרכב?

http://www.bang-olufsen.com/audi/

 

כבר דיברנו על זה לפני כמה זמן.

קודם כל זה לא 8000$ זה יותר בכיוון של 12500$.

ותכלס ברוב המקרים, במיוחד בארה"ב תוכל להרכיב מערכת סאונד הרבה יותר טובה בתקציב כזה ...

בוא נגדיר את זה ככה, 12500$= 56250 ש"ח(וזה עוד לפני מיסים ומשלוחים) נניח ואתה לא משלם את זה.

 

אם תתן לי 56250 ש"ח, תוריד מזה 10 אחוז עמלה על העבודה שלי ואני אתקין לך מערכת SQ זוכה בתחרויות בילאומיות:).

מבטיח:wink: ..עליי!.

under construction..

פורסם

טוב,

 

דיברתי עם המתקין של נור סקיור לגבי ההתקנה בפיג'ו

 

איטום ברכב לא בוצע למעט תושבות לרמקולים עם סיליקון - לדבריו.

 

הטוויטרים ממוקמים במקומות המקוריים להם אך שינו את הזוויות שלהם בכדי לקבל אימג'ינג מתאים.

המידבאסים במקום המקורי.

הסאב והמגבר בתא המטען.

 

כל מה שנשאר זה לבוא לסניף הראשי ולשמוע... אדווח לכם בהזדמנות הקרובה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לכל המעוניינים

 

אני עובד כמנהל טכני בחברת "נור סקיור" שהיא בעלת מחלקת ההתקנות "פיתון" הממוקמת בחצר היבואן "דוד לובינסקי".

אשמח להפגש עם כל אחד מהמעוניינים באולם המכירות של פג'ו בבני ברק ולתת הסברים והדגמות.

לכל המזלזלים ןעוני התשובות ללא ברור מוקדם, אינני יודע מהיכן המידעשקיבלתם אך הוא ברובו רחוק מהמציאות.

היום שוחחתי בטלפון עם בחור בשם אדי ומסרתי לו מעט פרטים על המערכת.

בנושאהמקצועיות שלי בתחום האודיו לרכב לא אדבר אך אתם יכולים לקבל חוות דעת מנציגי אוטופרט

אודי זהבי, תומר צין ושאר החברה.

 

טלפון שלי כדי לתאם הדגמה 054-4494994 ניר.

פורסם

ניר,

 

אני אדי - אתה דיברת איתי!

 

קודם כל אני רוצה להודות לך על היחס החם בטלפון, על הכנות ועל המוכנות שלך להפגש איתי באולם התצוגה - אין בזה צורך, תודה. אני נותן חוות דעת רק לפי הטעם האישי שלי וזה לא אומר שום דבר מעבר לזה!!!

 

מעולם לא מתחתי עליך ביקורת - אני רוצה שזה יהיה ברור, גם מעולם לא התכוונתי למתוח ביקורת וגם לא התייחסתי לרמת המקצועיות שלך.

התשובה המשתמעת מפיו של סוכן מכירות בפיג'ו גרמה לי להבין שהמערכת לא עוצבה במיוחד לרכב הספציפי אלא כוללת התקנה סטנדרטית של רכיבים שנבחרו מראש.

 

לגבי האיטום - הטענה שלך בשיחה היתה כי הפיג'ו 206 מגיע עם אטימה מסויימת של הפח שהיא ברמה גבוה מרוב המתחרים בשוק. לגבי איטום של אודיו אני לא נכנס כאן לויכוח מיותר אבל השאלה שלי היתה אם היה שימוש בחומר איטום ייעודי לאודיו מעבר ליצרן והתשובה היא חד משמעית - לא, פרט לשימוש בסיליקון וטיפול נקודתי בתושבות של הרמקולים - את זה הבנתי מתשובתך בקצרה בטלפון.

 

לגבי הרכיבים - מערכת סאונד חביבה מאוד - אני "מעריץ מספר 1" של חברת מוראל - דוטק זה סט מקסים סה"כ (היה מומלץ לשדרג את הטוויטרים מMT11 לMT22...) עם סאונד נפלא לדעתי - בחירה מצויינת לסט קדמי.

לגבי הסאב - סאב וופרים של מורל לדעתי בינוניים אבל עדיין מדובר ברכיב איכותי שמפיק צליל נעים לאוזן - התיבה למיטב הבנתי חישוב ועיצוב שלך.

לגבי המגבר והHU - מגבר חביב - 100 וואט RMS כפול 4 ב 4 אוהם סה"כ יעשה עבודה יפה מאוד עם הדוטק אני רק מקווה שגם אם הוא אנדר-רייטד אז שהוא לא נופל בהרבה מהצהרות היצרן.

 

לגבי הHU אני לא אתייחס כי אני לא מתמצא בפיוניר

 

הבנתי גם שמיקומים הטוויטר שונו בזווית שלהם בכדי לקבל אימג'ינג נכון.

 

סה"כ מתקבלת כאן תמונה יפה - אדם שבא ומשקיע קרוב ל3 אלף שקל על המערכת הזאת לדעתי מקבל תמורה יפה מאוד ובהתחשב בזה שהגימיק הזה בא למשוך קונים שלא בהכרך מגיעים מעולם הסאונד - אני מאמין שמערכת כזאת תדהים אותם.

 

נשאר רק דבר אחד - לגשת ולשמוע ואני מתכוון לעשות זאת בהזדמנות הקרובה שתהיה לי.

 

דבר נוסף ניר - מעולם לא היתה לי כוונה לחשוף מתקין ספציפי, אני חייב לציין שאתה וסוכנות פיג'ו מאוד הרשמתם אותי בשירות שקיבלתי מכם - לדעתי, זה רק מוסיף יופי לשם שלכם ואם אתם מתייחסים לכל לקוח כמו שהתייחסתם אליי אין סיבה שמהפורום הזה לא יצא לכם שם טוב ובכלל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מערכת ברמה בסיסית.

המגבר הזה אם זה CRUNCH אז הוא לא יכול ליהיות אנדרייטיד.

זה הכל מה שניתן להבין מהסיפור עד כאן. ו עוד דבר

למאסטר, במקום לקרוא לכל 17 אלף חברי הפורום לבוא למרכז המכירות אז כבר תספר לנו מה קורא ב"מיוזיק מאשין" הזה, זה פורום אודיו.

מסקרן מאוד.

פורסם
דני - שמת לב שלא ניתן להבחין בפטמות של הבחורה בסמלון שלך???

 

סתם סתם סתם

 

של אממא...

לכול החרמנים סתם לידע כללי לכוסית הזו קוראים ADRIANA LIMA בירזילאית משהוא עצבני...

 

בעניין המערכת שוב כמו שנאמר בישביל לקוח שלא בא מעולם הרבה החבילה מישתלמת לו מאוד אבל לאודיו פיל היא לא כול כך הייתה מתאימה....לפחות לי לא:wink:

 

בפרוש לא הייתי קונה אוטו רק בגלל חבילת הסאונד שיש לו:| (יש אנשים שקונים ??)

×
×
  • תוכן חדש...