Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה:

היום בבוקר נסענו לצמיגי כחלון (שם נקנו החישוקים),על מנת לנסות לאזן את החישוקים.

הטבעות מרכוז לא היו יעילות במקרה שלי,מכיוון שהג'אנט ישב כמו שצריך .

עשינו איזון,כיוונים,ניסינו כל מיני דרכים ,אך הרעידות המשיכו.

 

מנור(מנהל המקום),בסופו של דבר אמר שהדרך היחידה היא לנסוע לתל אביב (לחרוט נדמה לי )את החישוק.

 

כאשר לא הסכמנו,ביקשנו להחליף בחזרה לחישוקים המקוריים שלנו.

 

מנור,להפתעתי לא התנהג כישראלי מצוי,ובחיוך מייד הסכים.

 

עוד הפעם פירק,איזן הרכיב.

 

ביטל את החיוב בישראכרט,ולא לקח אפילו כסף על כל הטרחה והעבודה.

 

אז זהו,ניסינו להחליף משהו בקאדילק,לא הצלחנו.נישאר עם המקוריים.

 

הנסיעה עכשיו חלקה ונעימה כמו פעם.

 

בקיצור,צמיגי כחלון באזור תעשייה חדש בראשון לציון רחוב הא''צל יצאו תותחים.מומלץ!

פורסם

לירון- שמח שהסתדר. לא כולם חראות, רק הרוב.

רון- הסבר מעולה, אבל לא הבנתי עדיין למה התכוונת באומרך גלגלים אבצנטריים.

 

יש למישהו טיפים שיועילו לי וללירון ולשאר משתמשי האתר שיעשו חיפוש בעתיד,

כיצד לבחור חישוקים מתאימים? (ולא רק מבחינת התבריג\אופסט)

 

תודה,

 

אביחי

פורסם
לירון- שמח שהסתדר. לא כולם חראות, רק הרוב.

רון- אבל לא הבנתי עדיין למה התכוונת באומרך גלגלים האבצנטריים.

 

יש למישהו טיפים שיועילו לי וללירון ולשאר משתמשי האתר שיעשו חיפוש בעתיד,

כיצד לבחור חישוקים מתאימים? (ולא רק מבחינת התבריג\אופסט)

 

תודה,

 

אביחי

גלגלים האבצנטריים - יש הסבר מעולה של מוטי איפשהו פה [אפשר למצא בחיפוש קליל]

אך מכיוון שאנוכי עצלן למדי - הנה לינק נעים לא פחות

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...