Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שרשום בנושא,

אני הולך לעשות בדיקה קומפרסיה למנוע שאני רוצה לקנות לטיפו שלי.

 

עכשיו מזאת אומרת בדיוק בדית קומפרסיה, מה צריך לבדוק שם?

 

אחרי שמחברים את המנוע למחשב לבדיקה, יוצא פלט על דף שמסביר הכל?

 

 

איךז ה הולך???

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

לא. בבדקית קומפרסיה לא יוצא דף פלט כי זאת בדיקה ידנית, שמחברים שעון במקום המצת במצב שכל המצתים מפוקים והמצערת עד הסוף ומשאבת הדלק או ההצתה מנותקת ובודקים את הלחץ שנוצר בצילנד.

מודדים את כל הצילנדרים ומשווים להוראות יצרן .

 

הבדיקה שעושים עם הפלט מחשב זאת נקארת בדיקה השוואתים שהמחשב מודד את ההתנגדות של המנוע לסיבוב בכל צילנדר וצילנדר ונותן פלט השוואתי באחוזים בצורה שהוא לוקח את הצילנדר הטוב ביותר כ 100% ומשווה את השאר אליו. :-)

פורסם

כמובן שאת בדיקת הדחיסה (קומפרסיה) ניתן לבצע כשהמנוע מורכב ברכב כי יש צורך בהפעלתו ע"י סבובי המתנע (סטרטר).

מנוע מפורק מהרכב לא תוכל לבדוק בו את הדחיסה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

בדר"כ יש אחריות על מנועים. אתה יכול לסכם עם מי שמוכר לך, שיחד, או לבד, תלך/כו לחבר את המנוע לרכב, ואם הקומפרסיה לא תקינה (מדי - בכל זאת מנוע משומש), ביחס למה שהובטח לך - שיחזיר לך את כספך, או שיחליף לאחד אחר.

פורסם

הקטע שהמנוע עכשיו מחובר לרכב, הוא מפרק אותו בשביל להרכיב מנוע יותר גדול לרכב שלו.

וגם אם אני אלך לבדוק את הקומפרסיה לפני שיפרקו את המנוע זה לא יעזור לי למה אין לי מושג מה לבדוק שם.

מה השעונים צריכים להראות בבדיקה?

אם אני אדע את זה אז אני אוכל להבין פחות או יותר.

 

 

באיזה גבול השעון צריך להיות?

יש למישהו תמונה של השעון המדובר?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

בהמשך לתמונתו של דניאל, התחום הרצוי של גובה הקומפרסיה, אמור לנוע בין 150-200PSI , שמה שחשוב הוא אחידות הדחיסה ולא גובה הדחיסה, ההפרש לא אמור לעבור את ה10% בין צילנדר לצילנדר.

יש לציין שזו בדיקה אחת מתוך שתי בדיקות תפקוד שיש לבצע בבדיקת מנוע, הבדיקה השנייה היא בדיקת לחץ הפוך( ליקייג) , אך היא בשלב זה לא אפקטיבית, ומיותרת, מה שחשוב לציין שאת שני הבדיקות ניתן לבצע במנוע מורכב על רכב, עם סטרטר מורכב , ומתח חשמלי כמובן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אין מספיק מידע.

יש צורך גם בנתונים של הדליפות ולהיכן הן בדיוק "הולכות"(פליטה, יניקה, מע' הקרור).

 

על-פניו, הנתונים אינם מרשימים בלשון המעטה, אך בכדי לחוות דעה מושלמת יש צורך הנתונים שהוזכרו לעיל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית אכן צודק בבדיקת לחץ הפוך אתה זקוק ללחץ אוויר, ולא לסיבובי מנוע,.

ובורקה אני מטרף לעמית, ועל פניו הפרש משמעותי כה גדול בין הצילנדרים, הוא לא מבשר טובות,

בקשר למצבו של המנוע וזאת בלשון המעטה.

ובדיקת לחץ הפוך כאן מיותרת , היא לא תתרום מאומה, ולא תפתור את הבעייה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

או קיי תודה, לפני הפירוק המנוע מהרכב אני אראה איך מתבצע כל הבדיקה של הקומפרסיה

ואני ארשום לי את נתוני הדחיסה בין כל צילינדר וצילינדר

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
אם מה שחשוב זה הפרשים בין צילינדרים, איך מנתחים תוצאות בדיקה של אופנוע חד צילינדר ?
משווים לנתוני יצרן.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...