Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא ניסן טראנו דיזל SR

שנת 2003 עבר 100K

הרכב די שמור יד ראשונה מבן אדם שאנחנו מכירים,

השאלה שלי אנחנו לא עושים נסיעות בשטח

אבא שלי מעוניין לקנות אותו מכיוון שיש 7 מקומות

ובטיולים אין בעיה לרדת לכורכר

 

מה אתם מציעים, מה אומרים על הרכב?

מבחינת טיפולים,אמינות,דלק?

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

גם מיניוואן סטנדרטי דוגמת מאזדה MPV קאיה קרניבל ודומיהם יכולים לרדת לכורכר, אבל הם יהיו טובים יותר בכביש, מרווחים ומפנקים יותר. אני לא רואה שום סיבה לקנות רכב שטח בידיעה שאין כוונה לרדת לשטח.

 

 

פיליפ.

פורסם
גם מיניוואן סטנדרטי דוגמת מאזדה MPV קאיה קרניבל ודומיהם יכולים לרדת לכורכר, אבל הם יהיו טובים יותר בכביש, מרווחים ומפנקים יותר. אני לא רואה שום סיבה לקנות רכב שטח בידיעה שאין כוונה לרדת לשטח.

 

 

פיליפ.

נכון, נכון ושוב נכון.

 

כבעל טראנו לשעבר (קצר אמנם, אבל עדיין טראנו) וכבעל ניסיון עם טראנו ארוך, אומר לך את הדברים הבאים:

מזגן אומלל, גם אם הוא מפוצל וגם אם מחליפים פילטר פנימי כל יומיים. פשוט לא מקרר, במיוחד בארוך.

חלפים יקרים.

שרות של קרסו - אין שום מילה טובה בנושא.

כרכב שטח:

יתרונותיו - הוא זול מהמתחרים, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה יעיל.

חסרונותיו - הוא צפוף מהמתחרים, נחות באיבזור, קופצני ולא נעים בשטח.

 

אמינות - כמו כל יפאני, בסה"כ טוב, אבל היות ומדובר ב-SUV, הוא עובר חיים קשים יותר מפרייבט והבלאי בהתאם.

תצרוכת דלק - צפה ל - 1:8-1:10 בערך, אבל אל תשכח את אגרת הדיזל המוגדלת.

טיפולים - כמו שכבר אמרתי, יקרים.

 

כמו שציין קודמי, אם אין לכם כוונות שטח רציניות, אין שום סיבה לקנות 4X4.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

מסכים עם ברק. לנו יש טראנו שנת 2001 ארוך.

סה"כ אנחנו מאוד מרוצים מהרכב, וזה השני שלנו. היה לנו בעבר אחד שנת 96. במשך 5 השנים הוא שירת אותנו יותר מנאמנה. וגם הנוכחי עושה את עבודתו כראוי.

 

סה"כ תמורה יאה מאוד לכסף.

 

מה שכן, אני לא מבין איך הם מעיזים לומר שיש ברכב 7 מושבים. הספסל הנוסף מתאים לילדים קטנים יותר מאשר למבוגרים.

!AWDSOME

פורסם

אתם צודקים בהחלט,

הלכנו היום נסענו בו איזה שעתיים ככה,

הרכב ממש לא מתאים חמישה מקומות מאחורה אני לא קורה לזה מושב

בכביש התנהגות זוועה לדעתי בכל אופן,

 

ירד מהפרק תודה לעוזרים

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

×
×
  • תוכן חדש...