Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת שבתמונה.

5050089%20Silverstone%2013%20Wheel%20trim.jpg

הטאסות לפיג'ו מהיבואן יקרות מדי והטאסות באוטו דיפו מכוערות מדי.

אני מחפש טאסות 13" שלא יבלטו מעבר לג'אנט.

פורסם

ענית לעצמך...

"הטאסות לפיג'ו מהיבואן יקרות מדי והטאסות באוטו דיפו מכוערות מדי."

תחפש משומשות.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אוטו דיפו יש להם הרבה.. רק תעשה טובה. שים אזיקונים.

 

גם אזיקונים לא עוזרים.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם
אוטו דיפו יש להם הרבה.. רק תעשה טובה. שים אזיקונים.
הוא מה שכתבתי, הטאסות שם על הפנים.

אם אתה מאזור ירושלים-לך לואדי ג'וז יש שמה מבחר הכי גדול כל הסוגים הכי זול.
אני מאיזור חיפה ...
פורסם

אם אתה מחיפה יש בקרית הממשלה את התחנה של אגד שיש שם גם חניה לא גדולה לאוטובוסים.(קרוב לבניין הטיל)ת יש שם חנות או יותר נכון מחסן של טסות רואים אותם מחוזקות לשער יש שם במאות.

פורסם
אם אתה מחיפה יש בקרית הממשלה את התחנה של אגד שיש שם גם חניה לא גדולה לאוטובוסים.(קרוב לבניין הטיל)ת יש שם חנות או יותר נכון מחסן של טסות רואים אותם מחוזקות לשער יש שם במאות.

נשמע מעניין, תודה. אולי אתה יודע איך קוראים למחסן הזה ?

פורסם
גם אזיקונים לא עוזרים.

ת'אמת, מאז שקניתי את הרכב (סוזוקי באלנו 98') הטאסות של הרכב לא מחוברות עם אזיקונים ולא כלום, ועדיין כל הארבע שם (ואני חייב להדגיש שאלו הטאסות הכי יפות שראיתי בחיי על רכב ישן יחסית).

פורסם
אם אתה מחיפה יש בקרית הממשלה את התחנה של אגד

 

אם אתה מאזור ירושלים-לך לואדי ג'וז

אם אתה לא מציין באיזה אזור אתה גר בארץ - חפש בחנויות אביזרי רכב הקרובות למקום מגוריך.

תודה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...