Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות לכולם, השבוע מכרנו את הרובר 416 במחיר זנות כמובן...

האוטו כשלעצמו היה מצויין מבחינת איבזור התנהגות ונוחות יחסית טובה. ובואו נגיד שיחסית למודל 97 הוא נראה ומרגיש הרבה יותר טוב ממכוניות כמו בלאנו, אלמרה, אקסנט וכו. משנתונים של 2000-2002...

 

כרגע אנחנו מחפשים רכב שיתן דברים יחסית דומים, מחיר רכישה נמוך (וכן, ידוע שמה שקונים בזול מוכרים בזול), מראה סביר (בלאנו או אלמרה לא באות בחשבון), וסה"כ איבזור סביר עד טוב.

 

כרגע אני מסתכל על מכוניות כמו רנו מגאן, סיטרואן קסארה (או אפילו C3), פוקוס...

 

ה"דרישות": אוטומטי, עדיף תא מטען סביר, עדיף חסכוני (אבל לא חלש מידי), עדיף תצוגה דיגיטאלית.

 

שמתי לב שיש המון מכוניות בסוכנויות רכב או מליסינג במחירים מאד אטרקטיביים, מה החסרונות?

 

תודה מראש

רום.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

סיטרואן קסארה 1,6 אוט' תמורה מדהימה למחיר הזול שלה. עקב רמת סחירות נמוכה ומחירון לאומי אשר מחמיר איתה, ניתן למצוא "מציאות".

 

הרכב מאוד נוח (אין כיום מכוניות משפחתית בקטגוריה שלה שמציעה את הנוחות שלה), מהנה מאוד לנהיגה, ביצועים סבירים ורמת איבזור ופינוק גבוהה מהמקובל, דלת חמישית סופר שימושית ובסך הכול רכב שבמחיר שלו מציע הרבה.

 

אופציה נוספת, סיטרואן קסארה פיקסו שמציעה בנוסף, מרווח פנימי ללא תחרות, תא מטען גדול יותר, מנוע 2,0 חזק יותר וגם...תצוגה דיגיטאלית.

עקב רמת סחירות נמוכה ניתן למצוא מכוניות כאלו במחירים שנמוכים מהמחירון (חברה של אימי, רכשה רכב כזה מלפני חודש במחיר של 10,000 מתחת למחירון.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
פוקוס, טויטוה קורולה , מאזדה 323.....אפשר למצוא סיטרון C5 ב55 אלף ש"ח....אני כבר ראיתי כמה.....

 

ניב

323, קורולה-שנתונים נמוכים מאד במחיר הזה.

C5 גדול הרבה יותר מידי, אני שוקל לרדת מ משפחתית קטנה לקומפקטית, לא לעלות למשפחתית גדולה/מנהלים.

 

לגבי הקסארה, אני מודע לכל אלו, ולכן היא בראש מעינותי. יש איתה משהו בעייתי במיוחד שיש לשים אליו לב?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

קסארה אוטו נחמד,

שמעתי שיש לו מחלה לא רצינית עם רצועת תזמון אבל זה רק לחלק מהקסארות...

אוטו נחמד בכל מקרה....

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

בקסארה קיים גיר אוטומטי "חכם" שצריך להתרגל אליו וללמוד להסתדר איתו. מהניסיון שלי עם הקסארות שהיו בחברה בה עבדתי יש להן נטייה לבעיות עם הגיר.

 

 

אסף

פורסם

אופל אסטרה, אמורה לענות על הדרישות, לא להיות יפנומטית, ומחיר הרכישה נמוך יחסית לתמורה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

קיבלנו הצעות על יונדאי גטס, שנתונים גבוהים כמו 2004/2005 אבל מנוע 1400. האם זה האוטו הבעייתי ששמעתי עליו או שיש הבדל בינו לבין ה 1350? כדאי באופן כללי?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

ההבדלים בביטוחים בין 323 וקורולה למתחרות עלול להיות גבוה יחסית.

הייתי ממליץ גם לבדוק את האלמרה המצויינת והלא מוערכת (בנוסף לפוקוס המעולה).

פורסם

אלמרה בעייתית, בעיקר בגלל שלחברה שלי יש אחת ואני ממש לא מתלהב.

שנית היא נראת כמו מכונית מסוף שנות ה 80.

כרגע הנטיה לכיוון גטס או אולי C3, איך המחירונים עם המכוניות האלה? יורדים דראסטית כמו קסארה?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

הגטס האוטומטית ע"פ רוב לא חסכונית בדלק.

ה-C3, כיאה למצבה הקיים גם תפסיד שווי ערך לא נמוך במרוצת השנים.

 

אפשר לשאול מדוע האלמרה "בעייתית" ? (מלבד הצורה שלא אהבת)

פורסם
הגטס האוטומטית ע"פ רוב לא חסכונית בדלק.

ה-C3, כיאה למצבה הקיים גם תפסיד שווי ערך לא נמוך במרוצת השנים.

 

אפשר לשאול מדוע האלמרה "בעייתית" ? (מלבד הצורה שלא אהבת)

ממה שאני הספקתי להתרשם מאלמרה מודל 2001:

מזגן חלש מאד

נוחות המושבים מוטלת בספק

פנים הרכב נראה יותר מיושן מאשר המראה החיצוני

ואולי הכי חשוב, מסיבות ששמורות לאימי-היא לא רוצה ניסן. ניסיתי וניסיתי עוד לפני הרובר כשהאלמרה הייתה יחסית חדשה יותר. לא עובד.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...