Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליעד, זו היתה הגזמה קיצונית רק בשביל הדוגמא.

אבל אם אתה ממש מתעקש, ראיתי אחת שחורה לפני שבועיים ננהגת ע"י נהג די מבוגר ברחוב פרישמן בת"א.

האמת זו היחידה שראיתי בת"א, ולא מעט פעמים. פעם הבאה שאתקל בה, אני אשאל את הנהג אם הוא מוכר, רק בשבילך. :)

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זו הבעיה בדיוק. לכל בעל CC זה נראה מובן מאליו שהרכב שלו מיוחד וספורטיבי. הבעיה שאף אחד עוד לא הבין שהרכב כלל לא ספורטיבי, אם 13 שניות עצלות למאה נקרא ספורטיבי אז כנראה שזו באמת בעיה.

אגב, רק בגלל שאין מבחר בארצינו ברכבי קבריולט אז כל רכב עם גג נפתח הופך אוטומטית להיות "ספורטיבי" כי לא יודעים איך לאכול אותו כי הוא נדיר.

ליאור

מה זה משנה ? יש מספיק קונים שמוכנים להוסיף את הקצת מעל המחירון, אז זה השווי של האוטו בפועל. ספורטיבי או לא, אופנתי או לא, מגניב או לא, יש מספיק שרוצים ומוכנים ולכן זה מה שהרכב שווה. וכנראה שגם כשתמכור אותו תקבל קצת יותר. חלס להתלונן, זו המציאות וזהו.
פורסם

רכב שווה מה שדורשים עליו ומה שמישוה אחר יהיה מוכן לשלם עליו..

מחירון זו נקודת התייחסות.

 

לגבי גג קשיח - אתה יכול לקנות מיאטה ולהרכיב לה גג קשיח.

נכון, עלותו גבוהה, אך לאורך שנים זה משתלם.

 

מה גם שאם תלך על מיאטה שנת 98-7 דור ראשון עדיין תישאר עם עודף מהמחירים שדורשים ממך על ה206.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

הבעיה עם המיאטות בשנים המוקדמות, כלומר 98 ומטה, הן רק ידניות, ואני מחפש אוטומט... לפקקים בתל אביב זה סבל רכב ידני.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

מתרגלים. לי יוצא לנהוג רק ברכבים ידניים, וזה לא כל כך מפריע לי.

 

 

מה שכן, קבל פטנט: טיפה יותר סבל לקלאצ', אבל תקשיב לאודטה :) :

רוב האנשים בפקקים נעים בין מצב של קלאצ' לחוץ לגמרי לקלאצ' לחוץ למחצה. לא עוד.

אתה תחזיק את הקלאצ' על חצי במצב גלישה, קבוע. ככה הרגל נמצאת יחסית במנוחה ולא תתעייף. תשאיר את הרכב בהילוך ראשון ו... עכשיו יש לך רכב אוטומטי בשקל ;-). פשוט לנוע עם הגז והברקס. (זה טוב לפקקים של עד 30 קמ"ש).

 

 

 

אביעד

פורסם

לא מבין את העניין של הצבע (ועוד אדום) אבל WHATEVER...

 

אתה אומר ששנת 2001 עם 80K ק"מ זה יותר מדי בשבילך.

צר לי לאכזב אותך, אבל זה הרבה מתחת לממוצע. לטעמי אתה בררני אובר על המידה. אני מבין את העדפה לצבע מסוים או חיפוש אחר נתונים ספציפיים, אבל כמו שאתה מבקש שיתגמשו עם המחיר, אתה צריך להתגמש עם ההעדפות שלך.

 

רוצה? סבלנות.

דעתי? קנה מיאטה.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם
מתרגלים. לי יוצא לנהוג רק ברכבים ידניים, וזה לא כל כך מפריע לי.

 

 

מה שכן, קבל פטנט: טיפה יותר סבל לקלאצ', אבל תקשיב לאודטה :) :

רוב האנשים בפקקים נעים בין מצב של קלאצ' לחוץ לגמרי לקלאצ' לחוץ למחצה. לא עוד.

אתה תחזיק את הקלאצ' על חצי במצב גלישה, קבוע. ככה הרגל נמצאת יחסית במנוחה ולא תתעייף. תשאיר את הרכב בהילוך ראשון ו... עכשיו יש לך רכב אוטומטי בשקל ;-). פשוט לנוע עם הגז והברקס. (זה טוב לפקקים של עד 30 קמ"ש).

 

 

 

אביעד

במצב כזה הקלאץ' יחזיק בדיוק יומיים עד שהוא יעבור לעולם הבא ביחד עם המיסב לחץ של הקלאץ'

ים long time no

פורסם

ליאור כמה נקודות שאולי יקלו עליך בהמשך החיפושים,

פגו 206 סי סי אדומה קשה מאוד למצוא מנתונים ממקומות שנים בעבר

שמעתי שנמכרו בקושי 8 יחידות בצבע הנ"ל!

 

אתה יכול כיום לרכוש סי סי במצב מצויין כי לא חסרות כאלו אפילו עם הקילומטארז

שאתה רוצה רק בצבעים אחרים כגון: כסוף(הכי נפוץ) כסוף תכלת, ושחור.

 

בהמשך לדיון המחירון,אין מה לעשות כפי שציינו לפני המחיר שיקבע לבסוף יהיה מה שידרשו

לעומת מה שישילמו.

 

לגבי זה שאמרת שהמחירים לא ירדו אז יש לך טעות הסי סי שלי שנת 2003 נקנתה כאשר המחירון

היה 110 אלף (+4400 לאוטומט) כיום המחירון עומד על 102 אלף לפני ההוספה.

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

אתמול כשיצאתי מהבית ראיתי CC אדומה יפיפיה חנתה על הכביש

 

היא למכירה כמובן אם אני יראה אותה שוב אני יביא לך את המספר

צבע אדום פשוט מדהים על הרכב הזה אי אפשר לתאר

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

nitch - יש יגואר XK קבריולט למכירה באוטודיל כבר די הרבה זמן.. :roll:

 

THE-ONE - אם אתה לא מוכן להתפשר על כלום, צבע, קילומטראז', מחירון וכו'

תאלץ לחכות הרבה.. אין מה לעשות.. ככה זה בחיים - לדברים הטובים צריך לחכות..

 

בהצלחה ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני עדיין לא מבין אתכם חבר'ה. למה לחשוב שלרכב משנת 2002 שכבר 4 שנים על הכביש, פחות מ-80 אלף קילומטרים זה אופטימי מדי ונאיבי מדי למצוא?! אני לא מאמין שכל אחד נוסע 20 אלף קילומטרים בשנה, הרוב נוסעים פחות.

לגבי המחירון - אין לי בעיה עם מחירון, יש לי בעיה של תנאים מעל המחירון רוצים מהעל המחירון בהרבה. (סתם דוגמא: על CC מ-2002, עם קילומטרז של 70 אלף, יד ראשונה, כחולה, הבחורה רצתה 105 אלף, לא פחות ולא יותר!! שהמחירון שלה עומד על 93-4 אלף).

ולגבי הצבע, יש לי אובססיה לאדום והכל אצלי אדום (אני לא אוהד הפועל או משהו) אבל כרגע יש לי רכב אדום, הרכב השני במשפחה הוא אדום, ככה שאני לא מוכן פתאום להתפשר על הצבע ולרכוש CC כסופה. (לא מתאים).

ליאור

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...