Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל המחירון של הרכב הוא ממש לא מעל המחירון והנה כמה דוגמאות 1. האוטו של בן דוד שלי היה שנת 2002 5 חודשים הוא לא הצליח למכור את הרכב והוא רצה רק מחירון הרכב שלו היה כסוף עם 75 אלף ק"מ ובסוף הוא מכר 2000 מתחת , והאוטו שלו היה מלוקק.

2.חבר טוב טוב שלי מכר אחת שנת 2003 ב-2500 מתחת למחירון, והרכב לו היה רק עם 42 אלף ק"מ.

3. בזמנו שאחותי חיפשה רכב כזה אף אחד לא היקש מעל המחירון , זה רכב דיי נפוץ ואין שום בעיה להשיג אותו והביקוש הוא גם ביכלל לא גדול כל כך מהתיאור שהיה פה.

4. עכשיו יש ביד 2 שני cc שהבעלים שלהם מבקש מחירון והם רושמים גם שהם גמישים ואפילו התקשרתי לאחד מהם {זה עם הירוקה} ובתוך 2 דקות של שיחה הוא כבר הוריד אלף מתחת בלי שום סיבה מיוחדת.

5. קשה מאוד למצוא צבע אדום כי מעט מאוד נמכרו ולכן אם בעל cc אדומה יבקש מעל המחירון אז אני מבין אבל לא בצורה מוגזמת

 

אני לא טוען שלא פלת על אנשים שמבקשים מעל המחירון אבל קח בחשבון שהם פשוט חולמים אף אחד לא ייתן להם מעל המחירון אלא אם כן הם הוסיפו לו המון תוספתות כמו מושבים מעור ועוד {רק המושבים בחברה זה 8 אלף מעל } ובמחירון זה לא מופיע אז יכול ליהיות שבגלל זה מישהו מוסיף 8 מעל , תבדוק את העיניין.

 

בנוגע לאמינות , תקשיבו טוב טוב עכשיו כי עם עובדות אי אפשר להתווכח.

אח של אבא שלי עובד במוסך של פיזו בת"א מוסך גדול מאוד.

והוא טוען שה- cc זה הרכב הכי לא אמין של פיזו , בגג אין נזילות או משהו כזה אלא הגג פשוט נתקע באמצע הסגירה או הפתיחה כי המנוע של הגג חלש , בקשר לבעיות חשמליות יש לרכב המון , אני מוכן לפרט אחרי שאני אשאל אותו בדיוק מה, הוא טוען שכל הפיזו 206 הסגורות מגלות אמינות גבוהה בהרבה משל ה-cc/

ובנוגע לכל אלו שקופץים ואומרים שלהם לא הייתה שום תקלה , אז קחו בחשבון שתמיד יש יוצא דופן אבל אי אפשר להתעלם מעובדות, הוא אמר לי שפשוט אני אלך למוסך של פיזו ושאני אשאל אותם לגבי האמינות של הרכב הזה ושאני כבר אראה את התוצאות, ואני אכן בדקתי והוא אכן צדק כמעט כל אחד במוסך של פיזו בת"א המליץ לי על הפיזו gti ואמר לי להתרחק מה-cc בשל האמינות.

ואני יודע את כל זאת כי חשבתי לקנות רכב לחברה, ובדקתי בנוגע לרכב הזה וכולם פשוט המליצו לי שלא לקחת, ואם כבר החלטתי לקחת אז רק ידנית ומנוע 2000.

וגם לי הרבה בעלים של הרכב אמרו שהרכב תקין לגמרי ושאין שום בעיות , אבל מעניין שבמוסך פשוט טענו לגמרי אחרת ואני יותר מאמין להם.

בעלים של הרכב הנ"ל יכולים לשקר כי לא כיף להודות שיש בעיות מסויומות ברכב, מי כמוני יודע:wink:

ורק בשביל להבין את העיניין כשהייתי במוסך המרכזי של פיזו היו שם 5 cc שמתוכן 3 עם בעיה בגג אחת עם נזילה ואחת שהלך לה הגיר.

זאת שהלכה לה הגיר זה היה נורמלי היא הייתה שנת 2001 עם 140 אלף {אוטמט} אבל אלו עם הבעיה בגג היו בין השנים 2003-2005 ואח של אבא שלי טוען שזה עוד כלום.

 

אז קחו לתשומת ליבכם {זאת הסיבה שאני ירדתי מהרכב}

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

"ואם כבר החלטתי לקחת אז רק ידנית ומנוע 2000."

הבנתי, לגרסת ה-2 ליטרים הידנית, אין בעיות עם הגג ועוד בעיות מוזרות ומשונות?

?!?!?!

Twincharger Stratified Injection

פורסם
"ואם כבר החלטתי לקחת אז רק ידנית ומנוע 2000."

הבנתי, לגרסת ה-2 ליטרים הידנית, אין בעיות עם הגג ועוד בעיות מוזרות ומשונות?

?!?!?!

ניסית להתחכם לא הלך.

הנה ההסבר בשבילך.

לא מומלץ לקחת אוטומט כי הגיר במילה פשוטה פשוט חרא ועל זה אין ויכוח .

והרכב במנוע 1600 מרגיש ממש נחות, ההבדל בנסיעה בין ה-1600 ל-2000 הוא משמעותי, אומנם בשום מנוע הוא לא יהפוך לספורטיבי אבל הוא נותן הרגשה יותר טובה עם ה-2000 {את זה אני אומר מניסיון אישי ,מבחינתי ההבדל הוא עצום אבל יש שטוענים שלא עד כדי כך}.

ובקשר למשפט שציטטת אותי, אז פשוט אמרו לי שאם כבר החלטתי להתעלם מהבעיות, אז שאני אקח אחת ידנית ומנוע 2000 שלפחות אני יותר אהנה מהרכב.

ה-1600 לצערי הרב {כי חיפשתי אחת} ממש עגלה, היא דווקא דיי מהנה לנהיגה אבל הרכב מרגיש ממש איטי, ככה זה לפחות לפי דעתי.

 

ואני שמתי לב שאתה מחפש אוטומטית אז אני כבר מעכשיו אומר לך תקנה רק ידנית, שלא תעז להתקרב לאוטומט , פתח להמון בעיות ופה אני מדבר על כל דגמי הפיזו.

 

ידנית ידנית ידנית , אני מתחנן :wink:

פורסם

משה היקר, אל תתחנן, אני רוצה אוטומט ולא ידני מבחינת נוחות, אני פשוט יודע שידני יימאס עליי אחרי שבוע.

חוץ מזה, שמעתי כבר מבעלי CC ממקור ראשון שזה אחלה רכב והוא לא עשה להם שום בעיה מיוחדת.

כשאני אמצא אני אקח את הרכב לבדיקה מקיפה, וכשאמצא את האקזמפלר המתאים בשבילי (כמובן אחרי בדיקה שתוכיח שהרכב תמים) - אני ארכוש. ואני אשמור עליו כמובן, לפי דעתי הרכבים שאתה שמעת עליהם ננהגו ע"י צעירים שחשבו שה-CC היא מכונית ספורטיבית ומצווה לקרוע לה ת'רקטום. אני ממש לא משלה את עצמי ולא מחפש רכב עם ביצועים ותאוצות, פשוט קבריולט שיספק אותי, פרקטי ופתוח - זה הכל.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

גבר נרשמתי לפורום במיוחד כדי להגיד לך שלא להתקרב לסיסי בלי שאתה יודע מה המצב המחשב שלה

אני תקוע עכשיו עם סיסי 2000 אוטו מהנה כל עוד הוא נוסע טוב מה שקורה לעיתים רחוקות.

המחשב דפוק כל פעם מצביע על הבעיה אחרת. זה אוטו שאם לא התייחסו אליו יפה אז אבוד המשחב הצרפתי הזה. אז בקיצור גם כשאתה מוצא סיסי תעשה תבדיקה במוסך של פיג'ו לפני שאתה קונה למה בדיקה טובה לא עלתה על זה ואני עכשיו תקוע איתה. ותסמוך עליי שלא יימאס לך מהידני ב2000 הבטחה

פורסם
קודם כל המחירון של הרכב הוא ממש לא מעל המחירון והנה כמה דוגמאות 1. האוטו של בן דוד שלי היה שנת 2002 5 חודשים הוא לא הצליח למכור את הרכב והוא רצה רק מחירון הרכב שלו היה כסוף עם 75 אלף ק"מ ובסוף הוא מכר 2000 מתחת , והאוטו שלו היה מלוקק.

2.חבר טוב טוב שלי מכר אחת שנת 2003 ב-2500 מתחת למחירון, והרכב לו היה רק עם 42 אלף ק"מ.

3. בזמנו שאחותי חיפשה רכב כזה אף אחד לא היקש מעל המחירון , זה רכב דיי נפוץ ואין שום בעיה להשיג אותו והביקוש הוא גם ביכלל לא גדול כל כך מהתיאור שהיה פה.

4. עכשיו יש ביד 2 שני cc שהבעלים שלהם מבקש מחירון והם רושמים גם שהם גמישים ואפילו התקשרתי לאחד מהם {זה עם הירוקה} ובתוך 2 דקות של שיחה הוא כבר הוריד אלף מתחת בלי שום סיבה מיוחדת.

5. קשה מאוד למצוא צבע אדום כי מעט מאוד נמכרו ולכן אם בעל cc אדומה יבקש מעל המחירון אז אני מבין אבל לא בצורה מוגזמת

 

אני לא טוען שלא פלת על אנשים שמבקשים מעל המחירון אבל קח בחשבון שהם פשוט חולמים אף אחד לא ייתן להם מעל המחירון אלא אם כן הם הוסיפו לו המון תוספתות כמו מושבים מעור ועוד {רק המושבים בחברה זה 8 אלף מעל } ובמחירון זה לא מופיע אז יכול ליהיות שבגלל זה מישהו מוסיף 8 מעל , תבדוק את העיניין.

 

בנוגע לאמינות , תקשיבו טוב טוב עכשיו כי עם עובדות אי אפשר להתווכח.

אח של אבא שלי עובד במוסך של פיזו בת"א מוסך גדול מאוד.

והוא טוען שה- cc זה הרכב הכי לא אמין של פיזו , בגג אין נזילות או משהו כזה אלא הגג פשוט נתקע באמצע הסגירה או הפתיחה כי המנוע של הגג חלש , בקשר לבעיות חשמליות יש לרכב המון , אני מוכן לפרט אחרי שאני אשאל אותו בדיוק מה, הוא טוען שכל הפיזו 206 הסגורות מגלות אמינות גבוהה בהרבה משל ה-cc/

ובנוגע לכל אלו שקופץים ואומרים שלהם לא הייתה שום תקלה , אז קחו בחשבון שתמיד יש יוצא דופן אבל אי אפשר להתעלם מעובדות, הוא אמר לי שפשוט אני אלך למוסך של פיזו ושאני אשאל אותם לגבי האמינות של הרכב הזה ושאני כבר אראה את התוצאות, ואני אכן בדקתי והוא אכן צדק כמעט כל אחד במוסך של פיזו בת"א המליץ לי על הפיזו gti ואמר לי להתרחק מה-cc בשל האמינות.

ואני יודע את כל זאת כי חשבתי לקנות רכב לחברה, ובדקתי בנוגע לרכב הזה וכולם פשוט המליצו לי שלא לקחת, ואם כבר החלטתי לקחת אז רק ידנית ומנוע 2000.

וגם לי הרבה בעלים של הרכב אמרו שהרכב תקין לגמרי ושאין שום בעיות , אבל מעניין שבמוסך פשוט טענו לגמרי אחרת ואני יותר מאמין להם.

בעלים של הרכב הנ"ל יכולים לשקר כי לא כיף להודות שיש בעיות מסויומות ברכב, מי כמוני יודע:wink:

ורק בשביל להבין את העיניין כשהייתי במוסך המרכזי של פיזו היו שם 5 cc שמתוכן 3 עם בעיה בגג אחת עם נזילה ואחת שהלך לה הגיר.

זאת שהלכה לה הגיר זה היה נורמלי היא הייתה שנת 2001 עם 140 אלף {אוטמט} אבל אלו עם הבעיה בגג היו בין השנים 2003-2005 ואח של אבא שלי טוען שזה עוד כלום.

 

אז קחו לתשומת ליבכם {זאת הסיבה שאני ירדתי מהרכב}

לפותח התרד מתגובות כאלה בדיוק !! אני מציע לך להתעלם כל אנשי "הדוד של סבא של חברה שלי שמע ש.."

 

כל רכב שלא שומרים עליו כמו שצריך מתקלקל הרכבשהיה לי שלוש שנים מעולם !! לא התקלקל , לא היתה לי אף פעם בעיה עם הגג ,אגב גם לא לבעלים הנוכחי של הרכב .

 

ברור שבכל כלל יש יוצא מן הכלל ויש רכבים בעייתים יותר ובעיתיים פחות באופן כללי לאחר נסיון אישי

ממושך עם 206CC שעברה תחת ידי 70000ק"מ וכיום עומדת עם קרוב ל90000 (ועדיין הגג לא נתקע פלא!!!) אין שום בעיה עם הרכב !!

כמו שכבר ציינתי אני קיבלתי מחירון + ומכרתי את רכבי דיי מהר בערך 3 שבועות בעיתון וזהו!!

רכב שמור ויפה נמכר !!

בהצלחה ידידי ...

פורסם

יש לי עוד הרבה מה להגיב אבל זה ממש לא מעניין אותי , תיקח איזה רכב שאתה רוצה ושיהיה בהצלחה.

אני הצגתי את המסקנות שאני הגעתי אליהן כשחיפשתי את הרכב, תשים לב כמה אנשים בתרד הנ"ל כבר ציינו אותן.

בכל אופן שיהיה בהצלחה .


×
×
  • תוכן חדש...