Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

1.לאור המצב שהריפודים של הרכב שלי קצת מלוכלכים ויש קצת קרעים בהם, החלטתי לפנק את הסאאב שלי בריפודים חדשים.

 

חשבתי ללכת על ריפוד עור בצבע ב'ז- מישהו יודע כמה יעלה לי משהו איכותי שיראה גם איכותי ומקורי?

שהייתי באוטומוטור ראיתי שם חברה שמוכרת ריפודי סקאי ב800 ש"ח- האם מומלץ לשים סקאי, כי אמרו לי שממש ממש מזיעים עם זה וזה לא נוח....

 

על מה אתם ממליצים?

 

2. מה המחיר הכי זול שאני יוכל להשיג לקיט קסנון לסאאב? האם מומלץ להביא מחו"ל? כמה זה בערך יעלה לי?

 

תודה

ניב

פורסם

אם אתה מאיזור המרכז אני ממליץ לך ללכת ל"נועם בריפודים" ביצחק שדה 5, בת"א. דבר עם מני. הוא יכול לתפור לך כל ריפוד שאתה רוצה לפי כל דוגמא שאתה רוצה. הוא עובד לי עכשיו על המושבים באימפלה, וזה יוצא מדהים! מומלץ בחום, תגיד שדימה שלך אותך.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

מה זה מחירים זולים? אפשר בבקשה הערכת מחיר לריפודי סקאי איכותיים?

ומה אתם ממליצים לי, ריפודי סקאי או עור?

האם אני יכול להשיג ריפודי עור בעד 1500 ש"ח כולל הלבשה?

 

וכמה יעלה לי קיט קסנון איכותי במחיר הכי זול שניתן להשיג בחו"ל\בארץ?

 

ניב

פורסם

ריפודי עור לכל הרכב יעלו הרבה יותר מ 1500 - קח את זה בחשבון. לדעתי סקאי לא שווה כלום - כבר עדיף בד.

 

 

לגבי קסנון - כדאי לך לבצע חיפוש יש הרבה מידע שמסתובב שם. אבל ברמת העקרון - אם אין לך היום קסנון לא כדאי לך גם להרכיב קסנון בעיקר ממניעי רישוי. קיט קסנון איכותי עשוי לעלות בארץ קרוב ל 2000 שח, כמובן כתלות בהתאמה לרכבך.

פורסם

הרצתי חיפוש, רשום שם שלגבי קיט קסנון מחול, אפשר להזמין ב300 ש"ח...זה נכון?

יש מקומות מומלצים לקנייה בח"ול? ואיך אני מרכיב את זה בארץ.....

 

ולמה סקאי לא שווה כלום?

 

ניב

פורסם

סקאי לא נעים ולא נוח ולדעתי גם לא נראה יפה. ובטח שאין בו את האיכויות של עור. אבל זה עניין של טעם וריח. אני אישית הייתי הולך על בד.

 

קסנון ב 300 שח? תהיה בטוח שזה לא קסנון אלא מנורת להט רגילה צבועה בכחול שלא תעבור את המבחן הרישוי השנתי. אתה צריך לבדוק איך יחידות התאורה אצלך: H4 או H7 ו H1. צריך לקחת את זה בחשבון.

 

קיט קסנון טוב יכלול את כל היחידה כולל ממירי מתח, שפורפרות גז ורפלקטורים יעודיים. כל דבר אחר לא שווה כלום. כזה קיט יעלה הרבה. ובגלל זה בהודעה הקודמת המלצתי לך לא להכנס להרפתקה הזו.

פורסם

אני גם ככה חייב להחליף את כל המערכת של המנורות שלי בסאאב....האור אצלי ממש ממש חלש...ולהחליף את כל המערכת יעלה לי 5 אלף ש"ח...מקורי של סאאב

אז חשבתי להתקין קיט קסנון...אבל התקציב לא ממש מאפשר כי הוא מיועד לשיפורי יופי , פנים ומנוע של הסאאב.....

 

ניב

פורסם

שאבא שלי לקח את האוטו לבדידקה אמרו שכל המערכת פגומה.....צריך להחליף את כל המערכת של הפנסים הקדמיים...אז חשבתי כבר לעבור לקסנון.....

 

ניב

פורסם

תודה רבה על המאמר ממש נהנתי לקרוא....

 

איך, בכל דרך אפשרית, אני יכול להזמין קיט קסנון שלא יעלה יותר מ1000 ש"ח?

 

ניב

פורסם

אם אתה מחליף מהסיבה שהמערכת המקורית םגומה, כדאי אולי קודם לבדוק איך אפשר לסדר אותה...

אולי רק בעיה קטנה כמו מתחים או נורות בסוף חייהם... תבדוק שוב לפני שאתה מתחיל בהוצאות.

...Carpe Diem

פורסם

כבר לקחו ובדיקה וחייבים להחליף

 

אני חייב להחליף את כל המערכת ואני מעדיף קסנון

 

אני עדין מחכה להצעות מחיר :)

 

תודשה

ניב

×
×
  • תוכן חדש...