Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתחת לבית עומד כבר יומיים אופנוע העונה לשם honda goldwing 1800

אני יודע שבדר"כ המספר בא לציין את הנפח מנוע, אבל 1800 באופנוע?? (למרות שהאופנוע ענק).

 

תענו בבקשה, ככה גם אני ידע וככה גם ייושב וויכוח עם חבר (אני אומר שזה 1800 סמק והוא מסרב להאמין).

 

ועוד משהו, על המספר המקורי קשורה לוחית אחרת שכתוב עליה : במבחן ואז המספר, מה זה אומר? הרכב שייך להונדה אבל הם נתנו אותו למישהו לבדיקה?? (להזכירכם זה כבר היום השני שהאופנוע עומד למטה).

דייטסו שרייד בטירוף...

פורסם

אני אישית ראיתי בטלויזיה (כן כן, בארץ!) אופנוע עם מנוע 1600 סמ"ק.

אז לא יודע...

אני חושב שגם 1800 זה אפשרי לא??

Life is a ciggerate, smoke to the end

פורסם

בתור אחד שלא מנוי על שום עיתון רכב,

ומקבל את עיתון "במחנה" הביתה,

קראתי סיקור על האופנוע.

 

יש לו אפילו רוורס, שתבינו.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
בקשר ללוחית..

 

הוא צריך להגיע לארץ אז כנראה הוא במבחן באמת..

 

זה לינק לאתר של הונדה בעיברית

http://www.hondabike.co.il/GoldWings.html

הוא כבר בארץ הרבה זמן בסוכנות של הונדה ביצחק שדה...

האופנוע הזה יש בו : בין השאר מזגן, רוורס, רדיו, פלאפון קבוע (כמו של המנהלים), מנוע 1800 ועוד...

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

ישנם גם אופנועים גדולים יותר, ראו ערך בוס-הוס והאופנוע החדש של קרייזלר כם המנוע של הווייפר 8000 סמ"ק.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

אם אני זוכר נכון מאיזה מבחן שקראתי מזמן, ההילוך רוורס הוא לא הילוך אמיתי בגיר, אלא מן מנוע חשמלי שמניע את האופנוע אחורה ומופעל כשהגיר בניוטרל.

×
×
  • תוכן חדש...